środa, 1 lipca 2020

Lipiec zaczynam chabrami


Witajcie, kochani!

Jak lipiec to już naprawdę lato. Mam nadzieję, że pogoda też będzie letnia, bo ostatnio codziennie padał ulewny deszcz i były burze. A ja zaczynam lato chabrami, które zaproponowała nam Ania w swojej zabawie.


Miałam ambitny plan zrobić chabra z foamiranu, ale żeby się go dopatrzeć w tym, co mi wyszło, potrzeba naprawdę bogatej wyobraźni:)


Umieściłam jednak tego pseudo – chabra na kartce, a na wypadek, gdyby Anulka nie chciała go uznać, wykorzystałam papier z chabrowym motywem. Do tego niebieska ramka.



Powstała jeszcze druga karteczka, tym razem z chabrami matematycznymi.



Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i życzę Wam wspaniałego lata,

Małgosia

79 komentarzy:

  1. Uwielbiam polne kwiaty 🌼
    Twoje chabrowe karteczki są cudne, jak wszystkie Twoje prace artystyczne 🧡😉
    Serdecznie pozdrawiam w upałów czas ☕🌸🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś szybka Małgosiu! Kartki cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu - chabry wykonane haftem matematycznym się śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł był dobry tylko płatki powinny być węższe:) Mimo wszystko kartka jest śliczna, bardzo efektowna. Druga skromniejsza ale haft wygląda wspaniale.
    Uściski Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. No właśnie - te płatki mi nie wyszły:)

      Usuń
  5. Małgoniu fantastycznie sobie poradziłaś z wytycznymi- obie kartki są prześliczne:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie Gosieńko są piękne, sama nie wiem którą bym wybrała gdybym musiała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne! A ta z haftem matematycznym wyjątkowo urocza.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale masz talent!! Chabrowa karteczki są urocze. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne obie karteczki stworzyłaś Małgosiu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, wspaniale rozpoczęłaś lipiec. Chabry to piękne kwiaty a te matematyczne u Ciebie to rewelacja!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwie kartki bardzo mi się podobają, jednak ta minimalistyczna tak troszkę bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna chabrowa kartka :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu a to mnie zaskoczyłaś . Ledwo co pojawiła się żabka a Ty już gotowa i to z wielkim przytupem. Cudowne kartki powstały a te matematyczne chabry są genialne !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne karteczki, muszę poszukać, czy mam chabry jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz ekspresowe tempo Małgosiu;) Obie kartki śliczne, foamiranowy kwiatek piękny, gdyby był bardziej chabrowy to na pewno nikt nie miałby wątpliwości że to chaber. Matematyczne chabry są moimi faworytami.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Nie bardzo podobny do chabra, no i ten kolor - ale barwiłam foamiran cieniami do powiek, bo nie miałam nic innego:)

      Usuń
  16. Super karteczki z chabrami Małgosiu!!! Tempo extra,myślałam że będę pierwsza w żabce lecz za wolno dziś szło mi pisanie posta. Pół dnia wisiał na ekranie ...
    Buziaki,pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, zwłaszcza te z matematycznymi chabrami :-) Taka oryginalna technika :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie, ten haftem matematycznym mają w sobie wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu obie karteczki są śliczne,nic im nie brakuje :)
    Moc uścisków przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne chabrowe kartki.Podoją mi się obie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham chabry!! To moje ulubione kwiaty polne, ponieważ jak byłam mała to wianki z nich plotłam i bransoletki :). Piękne kartki Małgosiu!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kartki stworzyłaś. Ta ramka niebieska na pierwszej kartce jest ekstra. A haft matematyczny podziwiam. Bardzo elegancka karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie kartki śliczne, ale moje serce skradła matematyczna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kartki, pierwsza pięknie ozdobiona, w drugiej podziwiam haft matematyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No cudownie Małgosiu. Obie kartki bardzo mi się podobają. Takie różne i prześliczne.
    Ja tez lubię te kwiaty i uwielbiam chabrowy kolor. Szkoda, że nie jest dla mnie twarzowy, bo nosiłabym non stop. A tak, to raczej podziwiam na innych:) P.S. Podglądam Twoje albumy, bo robię swój pierwszy:)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko.
      OJ, jestem ciekawa Twojego albumu, na pewno będzie wspaniały.

      Usuń
  26. Małgosiu Kochana, toż to cudne bławatki wyszły spod Twoich rąk, żadne tam chabry:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. I tego się będę trzymać:)

      Usuń
  27. Cudne obie! Ach zachwycam sie bardzo !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie wyszedł rewelacyjnie i od razu widać, że to chaber. A obie karteczki są prześliczne <3. U mnie też burze ale na zmianę z upałami, więc w sumie lato jest. Nawet mam plażę blisko, bo na ulicy... (nie ma to jak widzieć plusy ;p)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje kartki są świetne. Chabry matematyczne w twoim wykonaniu są naj.

    OdpowiedzUsuń
  30. Karteczki są cudowne, chabry zwłaszcza ten matematyczny są prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie no, ja w tej pierwszej kartce widzę chabra jak się patrzy.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne karteczki, obydwie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie chabrowe kartki piękne :-)

    Ta matematyczna wygląda tak, jakby moje wyglądały, gdybym zainwestowała w wykrojnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko.
      Wykrojnik zdobyczny, nie mam maszynki:)

      Usuń
  34. Gosiu, bardzo podobny tek kwiatuszek do chabra, a obie kartki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne są Twoje karteczki. Te wyszyte chabry bardzo mi sie spodobały. Te gniecione również wyglądąja zjawiskowo. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...