czwartek, 16 lipca 2020

Mam fajne torby


Witajcie, kochani!

Pokażę Wam dzisiaj jakie fajne torby szyje Renia. Można je zakupić TUTAJ lub bezpośrednio u Reni i dzięki temu wspomóc córcię Reni, Lilę. Torby są naprawdę super – pakowne, wygodne (mają idealną długość uszek i nie „wloką się” po ziemi), a do tego są po prostu piękne. Zobaczcie sami:




Co więcej, mają kieszonkę, dzięki której sprytnie się składają i mieszczą dosłownie wszędzie. Na przykład w malutkiej letniej torebeczce.


I jeszcze dostałam podziękowanie od Lili.


A ja pracuję teraz nad….


Pozdrawiam Was ciepło, kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

51 komentarzy:

  1. Śliczne torby, brawo Małgosiu że wspierasz szczytny cel.:) Zapowiada się piękny album. Gosiu masz złote ręce. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i bardzo praktyczne torby, można zawsze mieć taką pod ręką.
    Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te torby!!! Bardzo mi się podobają,pięknie i funkcjonalne.
    Albumik już świetnie wygląda 😉
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne sa te torby i jak sie pomysłowo kurczą :) trzymam kciuki za kolejny albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te torby i co ważne, super się składają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne torby a album zapowiada się bardzo dobrze 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne torby, przydadzą Ci się z pewnością, a i cel cudowny! widzę, ze coś pięknego się tam tworzy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hebe widzę Małgosiu że podobają nam się te same torby. Dwie już do mnie idą a trzecia zalicytowałam. Na tą granatowa tez miałam ochotę ale się nie załapałam.
    Album dla Maksia zapowiada się cudownie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu - staram się.
      No to mamy podobny gust:)

      Usuń
  9. Torby są super, ja też się w kilka zaopatrzyłam" :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ❤️❤️❤️❤️❤️ a album będzie piękny, bo przygotowany przez Mistrzynię :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Te torby są fantastyczne - ja mam swoją w fioletkach :)
    Piekny kolejny album powstaje.
    Pozdrawiam Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne torby, podoba mi się ich sposób składania. Pięknie, estetycznie są wykonane. A album jak zawsze będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście Renia to mistrzyni szycia i jej torby są Super !!!
    Album na pewno będzie śliczny,nie może być inaczej 🙂
    Pozdrawiam Małgosiu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne! Szczególnie ta pierwsza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torby Reni są b.ładne.
    Mam taką własnoręcznie uszytą torbę, cel także był charytatywny.
    Albumik wygląda ładnie, ciekawe, na jaką okazję? bo dla chłopczyka to widać.
    Pozdrawiam cieplutko na miły weekend 💛🌞😀🌼


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Morgano. Albumik ma być prezentem od chrzestnej matki z okazji Chrztu Św.

      Usuń
  16. Zapowiada się piękny album, torby piękne, też pewnie zakupię Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu torby są śliczne i zapewne będą Tobie dobrze służyły :). Pięknie, że wsparłaś nasz Aniele Lilę. Widzę, że kolejne cudo się robi :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne torby i jak ślicznie się składają.
    Życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu tez czekam na swoje torby :) ale juz widze ze sa rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne torby! Ja też takie lubię i najczęściej noszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nosić zakupy w takich torbach to sama przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne Małgoniu wybrałaś torby. A podziękowanie Lili cudne. Swoją droga śliczną masz torebkę, lubię takie klimaty. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...