poniedziałek, 13 lipca 2020

Zakładka wakacyjna


Witajcie, kochani!

Dzisiejszy tytuł nieco przewrotny, bo nie mam jakichś konkretnych lektur wakacyjnych, czytam to, na co właśnie przyjdzie mi ochota, teraz akurat „Traktat o łuskaniu fasoli” Myśliwskiego. Ale lipcowa wytyczna w zakładkowej zabawie u Ewci Hubki to właśnie książka na wakacje.


Ponieważ chciałam załapać się na opcję luz_plus, musiałam zrobić zakładkę do książki, która w tytule ma literę „W”. Postanowiłam wybrać pierwszą, która wpadnie mi w oko na półce i tak powstała zakładka…



… do „Wielkiego Rybaka” Lloyda C. Douglasa.



A skoro tak, to musiała też powstać zakładka do „Szaty”.





Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

71 komentarzy:

  1. Czytałam Szatę bardzo dawno temu, ale pamiętam jak wielki wpływ na mnie wywarła. Twoje zakładki są bardzo pomysłowe i prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu piekne zakładki! Niesamowicie podoba mi się ta pierwsza w morskim klimacie. Ta gaza wygląda super i nadaje głębinowego charakteru :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justysiu. Ta gaza to miała być sieć rybacka:)

      Usuń
  3. Fajne pomysły na zakładki:) Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakładki Małgosiu! Szata bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie dopasowane zakładki Małgosiu, obie są wspaniałe choć takie różne.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, piekne obie, ale ta morska jest naj - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No pomysły masz nieziemskie, zwłaszcza ta szata mnie zaskoczyła i zauroczyła. Ale oczywiście obie zakładki sa extra !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu pierwsza zakładka jest rewelacjna szczególnie podoba mi się pomysł na sieć z gazy.
    Druga zakładka za to jest niezwykła,ale do tej książki nie mogła by być inna.
    Pozdrawiam cieplutko 🌞

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, przypomniałaś mi oba tytuły. Czytałam tak dawno temu i oglądałam film. Zakładki śliczne. Świetnie powiązałaś je tematycznie z powieściami. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zakładki! Morska klimatyczna, a szata bardzo oryginalna :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakładki, jak zwykle oryginalne i niesztampowe! Super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowe i bardzo fajne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne! Ta druga pomysłowa! A ta pierwsza cudo! uwielbiam morskie klimaty, idealnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wymyśliłas z tą siecią super. Klimat morski osiągnięty. Szata też niezła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie zakładki piękne Małgosiu !!!
    Morska obłędna,zachwycam się nią.
    Pozdrawiam,buźki 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem. Obie sa niesamowite, ale Szata- chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pomysłowe zakładki ! Pięknie wykonane :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite te zakładeczki. Jesteś niezwykle kreatywną osóbką Małgosiu.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te zakładki. Trzeba mieć sporo kreatywności i wyobraźni, żeby takie zrobić. Ja jakoś nie mogę się przełamać jeżeli chodzi o robienie zakładek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakładki, obie ciekawe i pomysłowe :) i znakomicie pasują do książek a to najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zakładki i bardzo pomysłowe.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię zakładki i zawsze koniecznie muszę je mieć podczas czytania książek 📚📖
    Twoje wzory i pomysły są b. ładne 😀
    Serdeczności przesyłam 🌸💛🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, do pięknych w treści książek, stworzyłaś piękne zakładki. Pierwsza jest przepiękna, a druga niezwykle pomysłowa, jesteś bardzo kreatywna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycające i niesamowite zakładki!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zakładki, pierwsza skradła moje serce, druga zachwyca swoją prostotą i pomysłowością. Choć mam kilka zakładek niezmiennie używam biletu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zakładki. Piękne i pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej, ksiazki mi zupełnie nieznane .... Ale zakładki Gosiu bardzo pomysłowe! Baaaardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. I przeczytaj te książki koniecznie - polecam.

      Usuń
  28. Ta morska zakładka przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłaby idealna do powieści Verne'a, piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że pasowałaby do wielu książek o tematyce marynistycznej:)

      Usuń
  30. Świetne pomysły na zakładki! Ta z rybką jest cudna.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  31. "Szatę" oglądałam w podstawówce, w czasach, gdy na religię chodziło się do przykościelnej salki, teraz chętnie przeczytam. Drugiej książki nie znam, a Myśliwskiego mam w planach. Zakładki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. Polecam Ci te książki, czyta się jednym tchem. A Myśliwski to dla mnie geniusz.

      Usuń
  32. Zakładki super zrobione. Ta wakacyjna świetnie oddaje klimat odpoczynku :-).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...