piątek, 3 lipca 2020

Dwa albumowe maluchy


Witajcie, kochani!

Dzisiaj znowu była burza. To już naprawdę staje się nudne, bo codzienne burze to jednak trochę za dużo. Ale i tak lato jest moją ulubioną porą roku, niezależnie od tego jaka akurat panuje aura.

A dzisiaj chcę Wam pokazać dwa malutkie albumy, każdy z nich na kilka zdjęć. Pierwszy pełen kwiatów, motyli i ptaków.












Drugi bardziej graficzny z dodatkiem maków.






 





I już tworzy się kolejny, tym razem nieco większy od tych dwóch.

Przesyłam Wam same dobre myśli i do następnego spotkania,

Małgosia

74 komentarze:

  1. Jesteś albumową mistrzynią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Choć wcale za takową się nie uważam:)

      Usuń
  2. Małgosiu, albumy są śliczne. Czy to gotowe bazy? Bardzo ciekawy mają układ kart. W pierwszym papiery mnie zachwyciły. Drugi jest niezwykle elegancki. Pięknie maki kontrastują z czernią i bielą. Ten guzik do zamykania to ćwiek? Zanudzam Cię Małgosiu pytaniami:)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Te bazy zrobiłam sama, nie są wcale trudne. Tak, do zamykania użyłam ćwieka.
      Pytaj śmiało:)

      Usuń
  3. Piękne albumy, talent i jeszcze raz talent :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, oba piękne, tez mam w planie chociaz jeden w lipcu, ale totalny brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. Te maluchy genialne!!!!!!uwielbiam Twoje albumy!(i nie tylko :-D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu Twoje albumy są rewelacyjne fantyczny forma. Jestem pod wrażeniem bo wcale nie wyglądają na maluchy.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko. Maluchy jeśli chodzi o ilość zdjęć, bo zdjęcia wejdą nawet formatu 10x15.

      Usuń
  7. Świetne jak zawsze. Aż żal te piękne papiery przykrywać zdjęciami. Swoją droga to Ciekaw , ale nie widziałam jeszcze ani jednego albumu wypełnionego.
    Małgosiu jesteś mistrzem w temacie albumów.
    Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Wypełnione albumy trudno pokazywać, bo potrzebna jest zgoda osób, które są na zdjęciach.

      Usuń
  8. Prześliczne albumiki. Małgosiu cudowne rzeczy robisz, masz niesamowitą wyobraźnię i zdolności.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny jeden i drugi. Papiery użyte w pierwszym posiadam, zastanawiałam się kiedyś nad wykrojnikiem ptaszka na gałązce - chyba go sobie kupię :)
    Twoje albumy, Mistrzyni Małgorzato są takie ,,porządne,,(perfekcja, dokładność, estetyka) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, Twoje albumy są po prostu niesamowite! Obie odsłony sa piękne, chociaż ten z makami przykuł uwagę :) U nas jak na razie słoneczko - może przerwa w burzach? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu kochana, świetne maluchy! Piękne są Twoje albumy i mogę powtarzać to w kółko :). Ten pierwszy jest bardzo ciekawie zrobiony jeśli chodzi o karty, a drugi to nowoczesna elegancja :). U nas też tak burzowo ciągle. Buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu oba śliczne, maleństwa cieszą najbardziej.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba albumy bardzo mi się podobają. Takie mniejsze formaty też są bardzo fajne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Albumiki piękne, oryginalne, jak zawsze kochana 😀🧡
    Serdeczności zostawiam na miły, słoneczny weekend 🌻😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama nie wiem, który ładniejszy:) Pierwszy spokojny, w cudnej naturalnej kolorystyce a drugi radosny. Świetny format i ciekawe rozwiązania.
    Miłej niedzieli Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne są te albumy :D Coś pięknego :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba sa super, jednak pod względem kolorów to ten pierwszy bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgoniu kolejne cudne albumy i nie będę kryła, ze inspiracje dla mnie;)
    Bazy robiłaś sama, czy można je gdzieś kupić?
    buziaki przesyłamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu.
      Bazy robiłam sama z bloku technicznego - są naprawdę łatwe.

      Usuń
    2. Dla Ciebie na pewno;) buziaki

      Usuń
  19. Małgosiu u mnie też była dwa dni temu burza, ale tak lało że cały ogród zniszczyło ...jedno wielkie bajoro się zrobiło:(((
    Twoje albumy przepiękne, zachwycam się każdym z nich. Fantastyczna forma i piękne wykonanie i te wszystkie detale...ahhh:) Brawo!
    Pozdrawiam wakacyjnie:)
    ps.Ja też lubię lato..

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne albumiki.
    U nas na Śląsku też burzowo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Obydwa albumy są fantastyczne, ale ten drugi przez kolorystykę bardziej przyciąga wzrok. No i te maki... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne jak zawsze!!! Jesteś mistrzynią w temacie albumów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oddychają pięknem lata- cudna oba Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu przepiękne albumy i widzę nowa forma 😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Za każdym rarem podziwiam Twój talent Małgosiu. Piękne albumy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne cudeńka :) Nie wiem, który ładniejszy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu jestem Twoja fanką albumową 😄
    Cudne,mistrzowsko wykonane!!! Maki uwielbiam więc bardziej zwróciłam uwagę na ten,ale naturalnie,że obydwa są wspaniałe!!! A tu w Niemczech odkąd przyjechałam-pogoda pod psem,ciągle wieje i pada,słońca nie widać wcale 😔
    Ściskam mocno i pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ilonko. Jakieś to lato nieudane pod względem pogody. Ale może się jeszcze odmieni.

      Usuń
  28. Gosiu niesamowite sa! Pierwszy bardziej kwiecisty, drugi przepiękny mimo wszystko w czerni i czerwieni, brawo Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Albumu są wprost cudowne. Pięknie ozdobione i wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne albumiki, malutkie a tak dużo miejsca na wspomnienia, bardzo podobają mi się zamknięcia z kluczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje albumy są zawsze świetne, te również. Z motylami przepiękny, ale tym razem maki górą.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe maluszki :) Szczególnie ten makowy bardzo mi się podoba! :) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...