środa, 8 lipca 2020

Album „House of Roses”

Witajcie, kochani!
Jak zasiadłam do pracy z tymi papierami…



… to nie mogłam się oderwać aż do momentu, kiedy album był gotowy. Nie jest duży, ale pomieści sporo zdjęć, chociaż nie określiłam dokładnie miejsc, w których mają się one znaleźć. Osoba, do której album trafi będzie miała pole do popisu i rozmieści sobie zdjęcia tak, jak będzie chciała. A teraz zapraszam do oglądania.



























Myślę, że taki romantyczny letni album, pełen róż, ptaków i motyli będzie się dobrze czuł w zabawie u Reni.


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

69 komentarzy:

  1. Przepiekny Gosieńko, aż dech zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Małgosiu, wreszcie jestem i mogę napisać. :) Jesteś mistrzynią w tym, co robisz i jestem tak szczęśliwa, mając Twoje dzieła, część siebie obok siebie, tak namacalnie. :) Album jest super bombastycznie zachwycająco fantastyczny i do tego taki romantyczny. Masz świetne pomysły, no kocham te Twoje albumy i świat, jaki nimi przedstawiasz. ;))) Pozdrawiam serdecznie, stęskniłam się. Dużo dobra dla Ciebie i Twych bliskich. :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album , królują róże, które uwielbiam, nawet w ogrodzie mam ich dużo, one mnie lubią , są w pełnym rozkwicie i ja je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita w tworzeniu tych albumów. Tyle w nich zakamarków różnych, że można w nich siedzieć i oglądać bez końca. Pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo Małgosiu!! dla mnie jesteś GURU albumów- każdy jeden zachwyca nie tylko kolorystyką, papierami, ale i Twoją pomysłowością. Jestem zachwycona albumem i bardzo się cieszę, ze dołączyłaś go do mojej zabawy, za co dziękuje serdecznie i buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite ile w tym uroku a jaki talent utwierdzony w tym albumie. Podziwiam, wszystkiego dobrego 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Album pięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu cudowny, romantyczny i pełen róż czego chcieć więcej.
    Małgosiu masz ogromny talent do tworzenia niezwykłych albumów.
    Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu brak mi słów. To chyba jeden z Twoich najładniejszych albumów, choć wszystkie są cudowne. ALe te papiery są faktycznie niesamowite.
    Jak dla mnie kosmos !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny!!! Aż szkoda zdjęcia wklejać...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko! masz niesamowity talent Małgosiu do tych albumów! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię papiery ze Stamperii. Wychodzą z nich piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię papiery ze Stamperii. Piękny album powstał, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się prezentuje :) Niby mały, ale i tak pełno w nim miejsca na zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Różany gaj- śliczny Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny albumik! Wcale się nie dziwię, że nie mogłaś się oderwać, bo papiery są obłędne <3! tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martusiu.
      To fakt - ceny Stamperii nie są zachwycające:)

      Usuń
  17. Zachwycający album Małgosiu!!! Po raz setny już pewnie powtarzam,że jesteś absolutną Mistrzynią,ale wiem,że nie tylko ja tak uważam 😉 Tak,te papiery są naprawdę czarujące,nie dziwię się,że z taką przyjemnością je użyłaś. Serdeczności Małgosiu,buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądając albumik czułam się jak w raju. Cudności Małgosiu. Uwielbiam takie romantyczne prace i uwielbiam twoje prace. Róże to królowe, kocham je całym sercem.
    U mnie w ogrodzie jest ich cała masa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Album przepiękny, romantyczny i cudowny. Nie dziwię się wcale, papierki stamperiowe są obłędne, że naprawdę trudno się od nich oderwać.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne cudeńko :) Oglądam i oglądam i napatrzyć się nie mogę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki ogrom pracy! Przepiękny album, cudne papiery.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest piękny Małgosiu! Cudowne papiery. Wspaniale zaprojektowane karty, zakamarki, schowki. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście te papiery są zjawiskowe! Cudnie je wykorzystałaś Małgosiu, każda strona w tym pięknym albumie zachwyca. To prawdziwe cudeńko.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cóż mogę powiedzieć. Właśnie otrzymałam jeden z Twoich albumów i zachwycam się kolejnym :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ cudo stworzyłaś! Niesamowity album:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Okładka ognista, a środek kolorystycznie spokojny. Fajnie to ze sobą współgra :) Śliczny album :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowity album! Róże, ptaszki i motylki, czyli to co mi w duszy gra;)
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny jest! Rozkwiecony i piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękny!!! WOW, aż pachnie różami :). Małgosiu kochana po raz kolejny chylę Tobie nisko czoła! Znam te papierki, ponieważ zakupiłam je jako tło do zdjęć lalek i zgadzam się, nie sposób w nich się nie zakochać :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu, po raz kolejny napiszę, że KOCHAM Twoje albumy! Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Esencja piękna i romantyzmu :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Po prostu piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne albumy Małgosiu 😀🌼🦋🧡

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...