czwartek, 2 kwietnia 2020

Wiosenne tulipany


Witajcie, kochani!

W  pierwszym kwietniowym wpisie przychodzę do Was z tulipanami. Te piękne wiosenne kwiaty występują bowiem w roli głównej w kartkowej zabawie u Ani.


Karteczki zrobiłam dwie i na każdej zawarłam wszystkie trzy elementy: tulipany, kolor czerwony i serce. Na pierwszej shaker w kształcie serca i oczywiście motylki.



A na drugiej przysiadła kwiatowa wróżka.  




I jeszcze kolaż dla Ani.


Pozdrawiam Was z całego serca, kochani. Do następnego spotkania,

Małgosia

70 komentarzy:

  1. Przepiękne te karteczki!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki piękne!!!!
    Doskonale skomponowane wszystkie elementy!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. No inaczej być nie mogło, w końcu masz tulipany na swoim głównym zdjęciu , pewnie lubisz ja tak samo mocno jak motylki :-) Małgosi twoje kartki sa cudne, a w tulipanowej wróżce się zakochałam. W sumie to mnie zaskakujecie z tematu na temat, kartki sa mega !!
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje karteczki są prześliczne, takie energetyczne. Ta czerwień to sama radość. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, a tulipany uwielbiam:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu cudowne kartki szczególnie wróżka mi się podoba bardzo energetyczne kartki.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 🌞

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu przepiękne kartki! Ślicznie tulipanowo na nich :)). Kocham tulipanki i zawsze wiosną mam je w wazonie. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten elfik z tulipankiem :-)Pięknie warstwowo go nakleiłaś :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No rewelacyjne karteczki Gosiu, w pierwszej strivxyjistorczyki mnie shaker serce a w drugiej wróżka ☺️☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki.Tulipany to cudowne kwiaty też je bardzo lubię.
    Szefowa zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystki są super, wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne karteczki, są przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDNE!! obie są cudne, podziwiam i kompozycje i precyzję. Każda ma w sobie coś co szczególnie zachwyca pomysłowością i wykonaniem. Buziaki i dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie karteczki bardzo mi się podobają. Lubię tulipany, ale na kartkach rzadko je używam.
    Trzymaj się cieplutko Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu ta pierwsza jest cudna, wyszła Ci fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne takie energetyczne dzięki kolorkom.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie karteczki prześliczne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu prześliczne karteczki, pełne kobiecego uroku:)
    Ahhh...i te Twoje motylki! CUDNE:)))
    Zdrówka kochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki i wszystkie wytyczne zrealizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie zrealizowałaś temat - kartki super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczne kartki i obie jakby stworzone dla mnie - czerwień, tulipany, no cała ja.;) A ta wróżka czeka u mnie na wyszycie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie są śliczne ale ta wróżka jest wzruszająca - fantastyczny pomysł Małgosiu.
    Życzę Ci spokojnego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczki są przepiękne Małgosiu, podziwiam Cię ogromnie za każdym razem :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne obie :) wróżka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham tulipany !!! Małgosiu obydwie karteczki piękne,ale moje serce zaskarbiła ta pierwsza :) Shaker,kratka ech...wszystko co mi pasuje :)
    Miłego weekendu Kochana :) Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pięknie wykorzystałaś tulipany.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejne cudne karteczki :) ta wróżka 3D jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, jesteś niezwykłą artystką. Piękne kartki. Tak rewelacyjnie i oryginalnie skomponowane. Wróżka mnie zachwyciła. Liczyłam nawet ile warstw przykleiłaś, aby uzyskać tak wspaniały efekt. Trzy? Cudo!!!
    Ukochy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne !! Mnie ostatnio coś nie za bardzo się chce sięgać po papierki.... Może po świętach wena wróci ...????

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu są śliczne, pięknie wyszło z wróżką, ale również bardzo podoba mi się z shakerem :) Świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne karteczki :) Ciągle podziwiam jak pięknie wycinasz wszystkie elementy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne karteczki! Co jedna to ładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gosiu obie karteczki są bardzo piękne i pomysłowo skomponowane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...