poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Kartki wycieraczki


Witajcie, kochani!

Jak przystało na śmigus – dyngus właśnie pada rzęsisty deszcz, a powietrze przesycone jest zapachem mokrej ziemi. I listki rozwijają się niemal w oczach. Wiosna jest zawsze piękna -  niezależnie od okoliczności.

Zrobiłam dziś dwa wiosenne składaczki, które w sieci funkcjonują pod nazwą „wiper card” czyli „kartka wycieraczka”. Pewnie dlatego, że ruchomy mechanizm przypomina ruch wycieraczek samochodowych. Z moich składaczków po rozłożeniu wyfruwają motyle.






Krótki filmik poglądowy:


I druga karteczka:





Tutaj przy nagrywaniu poprosiłam o pomoc Mamcię, która została operatorem kartki:


Ponieważ mamy tu niewątpliwie ruchomy element, zgłaszam moje karteczki do zabawy w Art Piaskownicy.


Kochani, pozdrawiam Was z całego serca i do następnego spotkania,

Małgosia

70 komentarzy:

  1. Jejciu, Gosiu, jakie cudne karteczki, a juz szczególnie ta druga. Jest prześliczna, te kolorki i te motylki ach... a ja mam tak daleko do jakichkolwiek imprez, bo aż bym się nieładnie prosiła o taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu. Mam nadzieję, że w październiku będzie już można wysyłać kartki bez przeszkód:)

      Usuń
  2. Obie są piękne, ale niewątpliwie druga najpiękniejsza :-) mam słabość do fioletów ;-) Świetna forma z niespodzianką :-) Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne- powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, cudne są te karteczki, druga zdobyła moje serce. Piękne kolory i super forma, muszę kiedyś spróbować. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, fantastyczne karteczki! powodzenia w zabawie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne kartki, zwłaszcza ta z wyfruwającymi motylkami.
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak to zrobiłaś ale kartki są świetne. Rewelacja te fruwające motyle. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alu. To całkiem prosta kartka. Ja skorzystałam z zapisków w moim zeszycie z wzorami kartek - nie pamiętam już skąd wzięłam ten wzór. Ale w sieci jest ich mnóstwo.

      Usuń
  8. Wow, jestem pod wrażeniem :) Jak cudownie latają u ciebie motyle :) powodzenia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, te kartki to małe dzieła sztuki, jestem pod ogromnym wrażeniem, brawo! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o takich karteczkach, ale w ogóle się nie dziwię że wyskakują z niej motylki;) Obie przepiękne!
    Buziaczki Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. No co innego mogłoby u mnie wyskoczyć?:) Ewentualnie jeszcze sikorki:)

      Usuń
  11. Mistrzyni! Coś pięknego i niezwykłego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu są genialne !!! a na tych filmikach wszystko extra widać. No zachwycona jestem tymi kartkami , zarówno formą jak i papierami, no i te motylki CUDO!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Papiery to resztki po albumach, w końcu muszę je powykorzystywać.

      Usuń
  13. Cudowne!!! obie kartki są przepiękne, zachwycają juz nie tylko swoim wykonaniem,ale i formą. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki !!! Małgosiu, jesteś mistrzynią w takich nietypowych formach, a te fruwające motylki są po prostu genialne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne są :) Kolory i forma robią wrażenie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu kochana, przepiękne są!!! Idealnie oddają wiosenną aurę i jeszcze te motylki „fruwające". Super, że pokazałaś ten efekt na filmiku :). Zresztą bardzo ciekawa nazwa :). U nas wczoraj też padał deszcz, ale żeby tradycji stało się zadość pozwoliłam dzieciom trochę w domu polać się wodą :). Przynajmniej radośnie i wesoło było, a ściany szybko wyschły :). Buziaki i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaintrygował mnie ten tytuł i przyznaję, że takich kartek jeszcze nie widziałam.
    Niezwykle efektowne i pięknie wykonane a motylki - no bardzo romantyczne:)
    Serdeczności Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo efektowne kartki! Mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu,pierwszy raz słyszę o takich kartkach,no ale ja się nie znam :)
    W każdym bądź razie jak zwał,tak zwał,ale karki śliczne !!!
    Pozdrowienia przesyłam dla Ciebie i dla mamci :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna forma karteczki, uwielbiam ją i cieszę się Małgosiu, że zechciałaś przygotować takie prace do naszego Wyzwania. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art - Piaskownicy, życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu te karteczki są przecudowne, a na filmikach dopiero widać jakie są efekty. Chylę czoła przed Twoimi umiejętnościami i przesyłam moc pozdrowień dla Ciebie i Twojej Mamusi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu zaskoczylas mnie tymi karteczkami, jeszcze takich nie widziałam ...:) cudowne. Efekt wylatujących motylków jest jakby prawdziwy :) brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, są piękne! A ten ruchomy element - rewelacja!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Powtarzam się, wiem🤗
    Piękne wszystkie Twoje artystyczne prace🧡
    Serdeczności przesyłam 🙋🌷🌤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Kapitale karteczki!! Bardzo podoba mi się forma!! I może nawet spróbuję, w końcu takie czasy, imprezy się nie odbywają, więc jest trochę luzu ...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudeńka! Jak nie wygrasz tego wyzwania, to jurorki się nie znają na rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny pomysł :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super - muszę spróbować bo efekt jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna forma kartki, wyfruwające motyle wyglądają super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...