środa, 15 kwietnia 2020

Album "Sentimental Story" II


Witajcie, kochani!

Z resztek papierów z kolekcji „Sentimental Story” Fabriki Decoru, które zostały po zrobieniu TEGO albumu, powstał taki „ubogi krewny” – mały albumik na kółkach, który pomieści dwadzieścia osiem zdjęć formatu 10x10. Jest też koperta na pamiątki i tagi na zapiski. Zapraszam do oglądania.










 






I jeszcze kartka do kompletu:


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani. Trzymajcie się zdrowo i niech Wam towarzyszy nadzieja.

Małgosia

64 komentarze:

  1. Prześliczny jest Małgosiu! Kolory takie spokojne i stonowane, wszystkie karty wyglądają bardzo romantycznie. Cudeńko!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, lubię taką kolorystykę,album z pewnością spełni swoją rolę 🙂
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć taki album, ale zastanawiam się,
    co w nim umieściłabym - czy refleksje rodzinne, czy może raczej osobiste :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haniu.
      Na refleksje pisane pasowałby album z większą ilością miejsc do zapisków.

      Usuń
  4. Małgosiu twoje albumy nie mają sobie równych. Są cudne i zawsze je podziwiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny , podziwiam twoje albumy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ on jest piękny! Jesteś, Małgosiu, specjalistką od albumów.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny Małgosiu i wcale nie ubogi! Czy bazę do niego kupiłaś, czy zrobiłaś sama?
    Bardzo mi się podoba forma z kółeczkami:) A kółeczka w domu mam;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko.
      Bazę zrobiłam sama - tekturki oklejałam papierami, a dziurki zrobiłam zwykłym dziurkaczem.

      Usuń
  8. Dla mnie i tak jest niezwykły i jedyny w swoim rodzaju.
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny albumik stworzyłaś Małgosiu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały albumik, bardzo mi sie podoba :) karteczka wspaniała :) trzymaj sie Małgosiu zdrowo i bezpiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Album i kartka bardzo ładne. Nie zawsze musi być przepych koloru aby zachwyciło. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam skromności nie widzę;-) jest całkiem bogato, ale i bardzo elegancko:-)
    Piękny komplet :-)Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby maluszek, ale jaki uroczy! Wspaniały albumik Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabym godzinami oglądać Twoje piękne albumy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, zarówno albumik jak i karteczka! Świetne są te papiery.
    Miłego dnia Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może on i jest troszkę mniejszy, ale na pewno nie jest ubogi :) Przepiękny, romantyczny i zachwycający :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, kolejne cudenko wyszło z Twoich rąk. Bardzo mi się podoba. Kolorystyka świetna. Pozdrawiam. Nie daj się wirusowi.🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny album, ja własnie siadam nad swoim pierwszym sesese. Trzymaj kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martusiu.
      Trzymam kciuki mocno. Jak skończysz, koniecznie pokazuj!

      Usuń
  19. Gosiu, uroczy jest ten komplecik. Albumik ma tyle fajnych zakamarków, dekoracje są idealnie wkomponowane. Jestem nim oczarowana, czuję wyjątkowy sentyment do form albumowych spiętych kółkami. Karteczka równie piękna! Buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. No przeca to jest dzieło sztuki. Zakochałam się, idealne barwy. Cudne drzwi, okna, ramy, nawet jest lampion i książki i ptaszki, no dla mnie dzieło sztuki chwytające za serce. Absolutnie wszystko mi się podoba, czuję magię, jakby też cała ta praca łącznie z kartką ma się rozumieć, powoduje ciepełko w moim sercu. Dzieło sztuki, prace z duszą, czymś nie do opisania. Piszę, co czuję. <3

    Najserdeczniej pozdrawiam, życzę miłego dnia. Zachwyciłaś mnie dzisiaj na całego. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne maleńkie cudo, karteczka przepiękna. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny album, idealnie dobrane kolory i wzory🤗🧡
    Pozdrawiam słonecznie 🌤️🌷☕🙋

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki fajny ten "maluszek". Ale dziś Gosiu najbardziej urzekła mnie ta kartka na końcu, jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniały album Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu album jak zwykle WSPANIAŁY :)
    Nie może być inaczej ;) Karteczka do kompletu bardzo pasuje :)
    Śliczna !!! Buziaki :)(

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno ten krewny nie jest ubogi , a ze mniejszy to nic nie znaczy, bo przeciez małe jest piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu gdyby tylko oglądać zdjęcia to nie wiedziałabym że ten album jest słodziutkim maleństwem.
    Choć sama lubię robić duże formy bardzo podobają mi się miniaturki mają swój szczególny urok.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😘

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny album!! Śliczne kolorki i piękne wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu bardzo ciekawie wykonany album z pomysłem i perfekcją :) Piękna karteczka do kolekcji :) U mnie te papierki czekają na swoją premierę, są niesamowite z pięknymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nawet z resztek potrafisz uczynić cuda :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...