sobota, 4 kwietnia 2020

Króliczki


Witajcie, kochani!

Dzisiaj zrobiłam dwie kartki wielkanocne, oczywiście z myślą o przyszłorocznych świętach. Jakoś tak zrelaksowało mnie ich tworzenie – pewnie przez tą wizję, że za rok znów będzie wiosna i Wielkanoc, a świat będzie już wolny od koronawirusa.

A oto moje karteczki. Ta druga taka nie w moim stylu, ale chciałam spróbować  prostoty. I chyba jednak nie czuję się w tym dobrze.



Ponieważ na obu kartkach znajduje się króliczek, wrzucam je do zabawy na blogu Świrów Rękodzieła, której tematem jest „Wielkanoc z królikiem”.


Serdeczne uściski, kochani,

Małgosia

68 komentarzy:

  1. Małgosiu, karteczka rewelacja!!! Pierwsza jest niesamowita, bardzo podoba mi się kolorystyka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgoniu ja też się pocieszam że za rok będą inne święta, inaczej będziemy cieszyć sie wiosną. Co do karteczek to gdyby druga była położona z innymi nigdy bym nie powiedziała że to Twoja. Pierwsza jest przepiękna. Cudowne masz papiery. Buziaki i miłej niedzieli☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś.
      Chciałam spróbować stylu C@S ale to jednak nie mój styl:)

      Usuń
  3. Gosiu, cudne są te karteczki! Szczególnie pierwsza bardzo mi się podoba :) Trudny to dla nas czas, ale jeszcze będzie pięknie! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, ale pierwsza najbardziej mi się podoba. Uwielbiam Twój styl.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie kartki cudne, choc bardziej w moim stylu jest pierwsza praca. Co do świąt.... ech mam nadzieję, ze to paskudztwo wyniesie się od nas i wszystko szybko wróci do normalności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, "Twój styl" jest niepowtarzalny!!! Zawsze mnie zachwyca!
    Inna tegoroczna Wielkanoc i inne jej przeżywanie. Tak sobie chwilami myślę, że może duchowo wartościowsza. Więcej czasu, więcej możliwości by przyjrzeć się bliżej temu co najcenniejsze. Wszystkiego dobrego życzę w ten wyjątkowy czas:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię prostotę. Lubię skromne kartki tak więc ta niebieska bardzo mi się podoba, ale i ta pierwsza też:) Ta pierwsza jest bardziej wesoła, taka wiosenna.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kartki. Szczególnie spodobała mi się druga druga, chyba z uwagi na swą prostotę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne obie! Wielkanoc zawsze kojarzy sie z odrodzeniem i nadzieja na lepsze jutro, wiec jak najbardziej są na czasie;)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie karteczki mają swój urok, Małgosiu. Pierwsza jest bardzo okazała, a druga skromna i elegancka.
    Trzymaj się cieplutko i zdrowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, obie kartki zrobiłaś wspaniałe. Bardzo mi się podobają. Piękne!
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pierwsza mnie zachwyciła, co za kolory!!! Drugiej oczywiście też nic nie brakuje :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Za rok będą jak znalazł :) śliczne są :)dobrej niedzieli Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze staram się w każdej sytuacji widzieć jakieś plusy. Jeżeli chodzi o święta, to plus jest taki, że ludzie może bardziej skupią się na sobie i na samej istocie świąt, a nie na bieganiu po sklepach i robieniu nie wiadomo jakich zakupów na te dwa dni...
    A co do karteczek, to ta pierwsza zdecydowanie piękniejsza, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu. O tak, te święta będą przeżywane bardziej na poziomie duchowym niż zewnętrznym.

      Usuń
  16. Małgosiu, śliczne kartki! Każda ma swój urok :)). Ja też żyję myślą, że za rok będzie już dobrze :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki! Ta pierwsza taka Twoja! I kolorki ma śliczne! Piękna jest :) Dziękuję za udział w zbawie na blogu Świry Rękodzieła!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie kartki mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne karteczki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię Twój styl kwiecisty, bogaty, radosny, jesteś w nim cała Ty z sercem na dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza jest cudna Małgosiu a druga urocza w swej prostocie.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne obie karteczki Gosiu. Pierwsza taka Twoja, a druga też mi się podoba, bo lubię minimalizm.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi się podoba bardziej ta druga kartka. Myślę że fantastycznie sobie z nią poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu karteczki piękne, drugiej niczego nie brakuje jest symboliczna i w swoim rodzaju, wszystkiego należy spróbować to masz rację. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu obie karteczki prześliczne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja lubię proste kartki i nie umiem zrobić karki na bogato. Jedyna co bym w niej zmieniła to format, u mnie byłby położony prostokąt a nie kwadrat. Pierwsza kartka zdecydowanie Twoja i zdecydowanie w Twoim style. ALe dla mnie obie mają swój urok A te inne święta to chyba nam były potrzebne, przede wszystkim po to żeby się zatrzymac i zastanowić co tak naparade ma dla nas wartość. Ja już tai sygnał dostała w Boże Narodzenie i może teraz podchodzę do tego co się dzieje nieco spokojniej.
    Pozdrawiam Małgosiu i zdrówka życzę przede wszystkim.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anuś.
      Swoją drogą, tego wielkanocnego scrapka z drugiej kartki to chyba od Ciebie dostałam - czy dobrze pamiętam?

      Usuń
  27. Obie mi sie Gosiu podobaja. Chociaz widac zebrał pierwsza to taka "Twoja":)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne karteczki :) Trzymam kciuki za konkurs :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu obie karteczki są cudowne, radosne i wielkanocne. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej, jakie piękne kwiaty na tej pierwszej kartce <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne kartki Gosiu. Tak, to prawda, że kiedy oddajemy się naszym pasjom, to w pewnym stopniu się odrestaurowujemy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne karteczki Małgosiu.
    Są odmienne lecz każda ma swój urok i na swój sposób jest piękna,więc nie wyróżnię żadnej,ponieważ obydwie wg mnie są urocze :) Tak,ten okres zmusza do refleksji ....

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...