piątek, 17 kwietnia 2020

Kwitnący kwiecień


Witajcie, kochani!

Kwitnące drzewa owocowe to jeden z piękniejszych widoków w kwietniu. Dlatego nie mogłam sobie odmówić zrobienia dwóch składaczków z gałązkami kwitnącej wisienki. Na pierwszym przysiadł motylek.



A na drugim sikorka.




A tutaj sikorka na modrzewiu rosnącym tuż obok mojego balkonu, gdzie jak zawsze stoi miska z wodą i druga z orzeszkami:)


I pan zięba, który śpiewa wspaniale, ale bardzo nie lubi pozować do zdjęcia.



Poza tym pobawiłam się foamiranem i choć moim kwiatkom daleko do perfekcji, to coś tam udało mi się ukręcić.


Składaczki, ptaki i kwiaty zgłaszam do zabawy u Reni, gdzie motywem przewodnim jest właśnie kwiecień.


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

80 komentarzy:

  1. Cudne,cudne,cudne !!!
    Przepiękne karteczki Małgosiu,a ta pierwsza zachwycająca !!!
    Jestem zauroczona :)
    Zabawa z foamiranem zakończona super efektem :) Świetne kwiatki :)
    Ja też właśnie produkowałam ostatnio,ale z papieru :)
    Życzę miłych weekendowych dni,całuję wiosennie :)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach wiosna u Ciebie Małgosiu w pełni :) nie sposób sie nie uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki stworzyłaś Małgosiu i kwiatuszki pięknie Ci rozkwitły :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki, jak zwykle, rewelacyjne! Kwiatuszki świetne, nawet gnieciuszki zrobiłaś.
    Dziś u siebie obserwowałam parę grzywaczy, modraszkę i mazurki. Bogatki pokazują się tylko przy karmniku, a zięby jeszcze u siebie nie widziałam.
    Trzymaj się cieplutko Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. U mnie zięba pokazuje się wiosną od kilku lat (ale nie wiem czy to ten sam osobnik:)I bezbłędnie przepowiada deszcz.

      Usuń
  5. Cudne i karteczki i ptaszki:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauroczona jestem tymi karteczkami. Zwłaszcza tą z motylkiem. Sympatyczne są te ptaszki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu , piękne karteczki , ja też co dnia podglądam ptaszki w moim ogrodzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne wiosenne karteczki, śliczny ptaszek.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu cudne składaczki, ten pierwszy taki wspaniale kwiatowy. Ptaszorków to Ci troszkę pozazdrościć mogę-u mnie to tylko wróble. Nawet zimą żadna sikorka nie przyleciała na słoninkę i do karmnika, ubogo u nas. Może to dlatego że las niedaleko... nie wiem. Uwielbiam śpiew ptaków, pocieszam się nawet codzienną pobudką bażanka w sąsiada krzaczorach:-) Zdrówka kochana życze i miłego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. U mnie ptaszorków mnóstwo - zwłaszcza zimą, a gdy w lecie mam otwarte drzwi balkonowe na oścież, sikorki potrafią nawet do domu mi wlatywać.

      Usuń
  10. Małgosiu ależ pięknie u Ciebie i kwieciście! Karteczki cudne, składaczek skradł moje serducho, a kwiatuszki mnie zauroczyły...ślicznotki :)
    Pozdrowionka serdeczne ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne składaczki i cudne kwiaty, zwłaszcza te większe pięknie poskręcałaś:-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki Małgosiu i super kwiatuszki.:) Piękni goście Cię odwiedzają. Ja też bardzo lubię obserwować ptaszki i słuchać ich treli. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna wiosna do Ciebie zawitała Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki jak zawsze super i widze Gosiu, że całkiem dobrze idzie Ci to skręcanie kwiatków, moje były "kalekie" jak je zrobiłam :) A ptaszki urocze, ja swoje też podglądam na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, karteczki są po prostu cudne!!! Foamiran także jest Ci posłuszny, ładnie wyszły Ci te kwiatki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja kwiatuszków nie widzę, tylko mam kółeczko z pauzą w środku:(
    a szkoda, bo wiem że wszystko co robisz jest piękne, tak jak kartki.
    Małgoniu obie są cudne, sama forma już jest ciekawa, ale Ty umiesz je jeszcze bardzo elegancko ozdobić. Buziaki przesyłam i trzymajcie się zdrowo. Ps. Dziękuje za udział w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne Małgosiu kartki. Twoje składaczki to już wyższa półeczka:) Czy ptaszki za wyśmienity poczęstunek odpłacają się śpiewem? Od niedawna mam zainstalowaną w telefonie aplikację, która po krótkim nagraniu rozpoznaje ptaki. Bawię się wybornie i tropię te śpiewające wokół domu.
    Też widzę szare kółeczko zamiast kwiatuszków.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Mam wrażenie, że sikorki dobrze kojarzą nas balkon, bo potrafią przylecieć żeby tylko trochę poćwierkać, nawet nie biorąc nic do jedzenia. Może to takie podziękowanie za dokarmianie:)

      Usuń
  18. Małgosiu cudowne te kartki, te papiery są niesamowite, zwłaszcza ta pierwsza mnie zauroczyła. Kwiatuszków niestety nie widzę bo zdjęcie mi się nie wyświetla ale z pewnością są cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Wstawiłam zdjęcie kwiatków jeszcze raz, może teraz da się zobaczyć.

      Usuń
  19. Śliczne kartki, obydwie przybrały bardzo oryginalne formy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu rozkwiecona jestes, cudnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki kwitnące drzewa są cudowne. Wspaniale ukwieciłaś kartki.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się kartki są przepiękne :)) Każda ma w sobie oryginalność i radość wiosny ! Ptaszki urocze i zawsze urozmaicą ten trudny czas )

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne te twoje prace jestem nimi zachwycona. A z kwiatychami też dojdziesz do wprawy bo te jak na pierwsze są juz super.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne składaczki. Pełne radości i słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak Małgosiu zgadzam się w 100%. Najpiękniejsze są kwitnące, kwietniowe drzewa owocowe :)). Śliczne kartki poczyniłaś!!! A kwiatuszki jak dla mnie są piękne! Czekam na więcej :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kartki Małgosiu. Takie romantyczne i delikatne. Kwiatki cudne poskręcałaś. Zazdroszczę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne karteczki, Małgosiu. Szczególnie pierwsza bardzo mi się podoba :) A kwiatki wyszły świetnie! W przyrodzie nie istnieją idealne kwiatuszki, więc możesz być z nich dumna :) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, cudne i pełne wiosennego kwiecia składaczki 🌹 pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne składaczki Małgosiu, są jak najpiękniejsza wiosna.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna kartka!!! Kwiatki nie muszą być idealne, bo w naturze nic jest idealne. Twoje kwiatuszki są śliczne!!! Też lubię obserwować sikorki. Zawsze dokarmiam je zimą i obserwuję przez okno.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  31. Och Małgosiu, u Ciebie zawsze na blogu ciekawie i ładnie. Też kocham ten czas kiedy kwitną drzewa owocowe, to magiczne... Codziennie chodzę w sadzie i patrzę i nasłuchuję czy brzęczą pszczoły. Nic nie brzęczy, nawet moje murarki nie wykluły się. Myślę jednak, że świat podniesie się z tego marazmu. Buziaczki i pilnuj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Czekam z niecierpliwością na zakończenie epidemii i na powrót do normalności.

      Usuń
  32. Przepiękna wiosna, karteczki cudownie wiosenne, kwiaty są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne są Twoje składaczki i zdecydowanie pokazują piękną wiosnę :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne karteczki:) Kwiatuszki fajne,ten niebieski mi się bardzo podoba.Fajne zdjęcia ptaszków.Sikorki znam, ale ziębę nie wiem czy bym rozpoznała. U mnie za oknem na świerku gniazdko mają kosy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Składaczki przepiękne, wiosenne, ciepłe i pełne kwiatów :) Bardzo ciekawe formy i wspaniale się prezentują :) Kwiaty całkiem dobrze Ci wyszły, ja również staram się dużo pracować z foamiranem z różnymi efektami, jednak praktyka czyni mistrza. Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jakie śliczne i pełne uroku kartki, a i foamiranowym kwiatkom niczego nie brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...