poniedziałek, 1 czerwca 2020

Makowy album


Witajcie, kochani!

Ale zimno! Brrrr…. Dobrze, że lato coraz bliżej, jest nadzieja na upały (wiem, że zdecydowana większość ich nie lubi, ale ja – owszem). A dzisiaj pokażę Wam wspominany poprzednio makowy album. Oto on – bez zbędnych słów:



 















 








Z resztek papieru powstała jeszcze makowa kartka, ale ona wystąpi w osobnym poście.
Ponieważ czerwone maki kojarzą się z czerwcem, zgłaszam swój album do zabawy u Reni.



Pozdrawiam Was – nie zaważając na pogodę – bardzo, bardzo, ale to bardzo gorąco.

Pa, pa,

Małgosia

92 komentarze:

  1. Album jest przepiekny. A co do pogody, no cóż. Ja jakoś nie przepadam za upałami, źle wtedy funkcjonuje ale już się za nimi bardzo stęskniłam. Te skoki temperatury i deszcz dały mi w kość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, album jes cudowny, piękne papiery!
    Upał to raczej osobiście nie dla mnie, ale słoneczka nam potrzeba :)
    Pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowy! I piękny.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękny makowy album. Ja też tęsknię za słoneczkiem i ciepełkiem, bo czrwiec minie lato zginie. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny album! Maki i czarne elementy pięknie się komponują.
    Pogoda dla mnie idealna! Cieszę się, że nie ma upałów. Myślę, by kupić jakiś klimatyzator, bo jak byłoby tak jak w poprzednich latach to już chyba nie dam rady:(
    Miłego dnia Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Ja za to nie lubię zimna. Ostatnio musiałam kupić nowy grzejnik elektryczny, bo stary zajeździłam kompletnie:)

      Usuń
  6. Przecudnej urody album:)
    Czy to na prezent, czy można go u Ciebie zakupić?
    Serdeczności zostawiam w pierwszym dniu czerwca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie wyświetlił się u Ciebie mój nowy post na blogu!

      Usuń
    2. Bożenko, ten album ma już swoje przeznaczenie. Ale... zapraszam do następnego posta:)

      Usuń
    3. Nie wiem, dlaczego się nie wyświetlił. Blogger czasem szwankuje. Zaraz do Ciebie zajrzę.

      Usuń
  7. Witam w klubie upałolubnych :-) Niby od dzisiaj miało się u nas ocieplić, ale w pracy nadal się dogrzewam podbiurkowym grzejnikiem, bo centralne już nie grzeje.

    Album jak zawsze zachwyca perfekcją wykonania , delikatnością i urokiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko.
      Ja musiałam się ostatnio dogrzewać w domu aż w końcu spaliłam grzejnik:)

      Usuń
  8. Cudny album i pasuje kolorystycznie i tematycznie do czerwcowych karteczek u Ani :)
    A u mnie dzisiaj bardzo cieplutko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W makach zakochać się można zaraz po wizycie na twoim blogu :) Maki w najpiekniejszej oprawie - tylko u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje maki ukochane! cudowny albumik, pełen ogromu pracy i miłości, to widać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Maki, słoneczniki to moje kwiaty, piękny album

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi Ty wiesz, że ja zimno lubię, a wczoraj było też mgliście, wykorzystałam ten dzień na całego. Biorę zimno do siebie kochana, Tobie życzę upałów. :*** Album jest idealny, mnie nawet chciał poruszyć do łez. Twoje prace budzą mój uśmiech, ta chciała, bym się również wzruszyła. Wspaniałe strony, zachwycające skrytki i tak piękne, ważne przesłania, to wszystko chwyta za serce i taki jest ten album. Ogromnie podziwiam, jesteś pięknym człowiekiem, przez Twoje prace, mogę bardziej poznawać Twoje serce i to jest przepiękne. Pozdrawiam bardzo gorąco. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Czy zaglądasz na maila? Jakiś czas temu napisałam do Ciebie.

      Usuń
  13. Piękny album Małgosiu. Cudowne karty i kolorystyka - biel, czerwień, odrobina czerni i szarości sprawia, że album jest niezwykle elegancki. Gratuluję! Lecę jeszcze popatrzeć i pozachwycać się.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny ten album Małgosiu.
    Piękna makowa oprawa !!! Czarujący :)
    Pozdrawiam miło :)*

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu byłam bardzo ciekawa tego albumu. Zaskoczyłaś mnie :). Oczywiście pozytywnie, bo nie spodziewałam się takiego połączenia kolorystycznego. Wyszło przepięknie, elegancko, z klasą, szykownie. Jesteś niesamowita!!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. przepieknej urody album, no ale to mówić jak ty Gosiu mistrzyni albumowa jesteś. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, album w tych kolorach wygląda świetnie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na upały też czekam :-)
    Makowy album jest równie cudny jak polne maki u nas. Ta oszczędność kolorystyczna dała fantastyczny rezultat.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo byłam ciekawa tego albumu. Pomysł wspaniały a realizacja jak zwykle profesjonalna. Jest śliczny! Ogromnie mi się podoba ten makowy papier i połączenie z papierem tłoczonym. No cudnie Małgosiu:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały album Małgosiu, darzę maki ogromnym sentymentem, ich łąkowe inwazje zawsze witają letnią porę. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, jejku, zakochałam sie, co za CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyjątkowo piękny z tymi szydełkowymi kwiatkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. No cóż, Małgoniu, muszę się powtórzyć album jest cudowny!!! Twoja dbałość o najmniejszy element, czystość prac i formy zachwyca za każdym razem. Kolejne CUDO! dziękuje za udział w zabawie i buziaki przesyłam:)
    Ps. też czekam na upały;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Album jest przepiękny, z bogatym wystrojem. :)
    I jak tu umieścić fotki, by nie zepsuły efektu?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach te przegródki, kieszonki i zakładeczki, jak ja to uwielbiam. I to wszystko zamknięte w jednym cudnym albumie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Album jest prze- cu - dny. Ta czerwień maku daje to coś, taki papierkowy błysk w oku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu piękny makowy album. Świetnie ze sobą współgra czerń z czerwienia i bielą. Oczywiście jak zawsze pełno zakamarków, schowków, jednym słowem super☺
    Uśmiałam sie z tego zajechanego grzejnika ale swoja drogą u nas prawie codziennie przepalamy w piecu. Nie wyobrażam sobie wyjść z gorącej wanny a ty chłód. Dodatkowo dziewczynki wykopują sie w nocy to tym bardziej. W domach troszke chłodniej mam wrażenie jest niż w blokowisku. Buziaki☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu.
      Nasz blok jest ocieplony, więc w zimie, gdy centralne jest włączone, jest cieplutko, a w lecie dobra izolacja od upałów. Za to w porze przejściowej, gdy jest zimno, a centralne już wyłączone - koszmar, ziąb jak w krypcie rodzinnej:)

      Usuń
  28. Kocham maki <3 album jest po prostu przepiękny, najpiękniejszy <3. Też lubię upały, nie cierpię zimna i cieszę się, że w końcu trochę słoneczka u mnie zawitało. Może jeszcze dziś pójdę w pola na maki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny jest ten album. I ma swój urok.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny album Małgosiu.:) Choć ja zupełnie jestem niezdjęciowa to podziwiam misterne wykonanie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak to robisz że zawsze jest tak pięknie? wszystko idealnie ze sobą współgra...jest obłędnie,cudownie,ispirująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne są te makowe papierki! Album wyszedł wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu, kolejne cudo wyszło spod Twoich zdolnych rąk :) Bardzo podoba mi się kolorystyka tego albumu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny album, cudnie ozdobiona okładka i środek, maki ślicznie wyglądają na takim tle :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem zauroczona tym albumem jest cudowny Małgosiu.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolejne cudeńko, tym razem= makowe:-D

    OdpowiedzUsuń
  37. O ja Cię. Ale cudo. Podziwiam wszystkich co umieją tworzyć albumy.
    Piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  38. Łał, łał, łał! Piękny jest ten album makowy! Piękne papiery ...

    OdpowiedzUsuń
  39. Małgosiu bardzo ciekawy album, podobają mi się różne rozwiązania w nim :) Pomysłowy i wykonany z największą dbałością o każdy szczegół :) Jest po prostu świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękny album:-)Zachwycają mnie strony z czarno-białymi wzorami ożywione czerwienia maków :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniale wyszło, cudeńko 🤩

    OdpowiedzUsuń
  42. Jest przepiękny!! Cudownie go ozdobiłaś, bardzo podoba mi się kolorystyka!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...