czwartek, 4 czerwca 2020

Jeszcze raz maczki


Witajcie, kochani!

Z resztek makowych papierów powstała kartka, która wpasowała się w zabawę u Anulki. Są maki, jest koronka i trochę czarnego koloru też jest.


Karteczka wygląda tak:




A ponieważ dawno nie było u mnie żadnego candy (nawet czwarte urodziny bloga jakoś mi umknęły), więc jeśli ktoś ma ochotę na tę karteczkę, to niech wyrazi taką chęć w komentarzu. Oczywiście karteczka występuje nie sama, ale w nierozerwalnym zestawie z albumem prezentowanym w poprzednim poście:) Zapisy na makowy duecik trwają do 24 czerwca, a w noc świętojańską wylosuję osobę, do której trafi.

Serdecznie Was pozdrawiam, kochani,

Małgosia

88 komentarzy:

  1. Cudne mąki, zatem zgłaszam chęć wzięcia udziału🤗🌸
    Pozdrawiam serdecznie ❤️🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam z telefonu i teraz dopiero widzę błąd, miało być mąki, przepraszam🤗

      Usuń
    2. I znów jest źle🤔
      Maki 🤗

      Usuń
  2. Mąłgosiu sprytnie zrobiłaś tą kartkę i nawet idealnie udało Ci się przemycić kolor czarny. Mnie się taka wersja bardzo podoba. Super, że chcesz ją razem z albumem komuś podarować. Ale ja już mam album od Ciebie więc dam szanse komuś innemu.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka śliczna ale makowym albumem jestem oczarowana! No nie mogę jednak być taka zachłanna bo przecież dostałam właśnie równie piękny album od Ciebie:)
    Życzę szczęścia koleżankom a Ciebie Małgosiu gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, śliczna karteczka i taka delikatna. No cóż chyba się zapiszę na te wspaniałości - album jest niesamowity :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, makowa karteczka! Podoba mi się jak ulokowałaś ten biały kwiatek. Na tak zgrany duet chętnie reflektuję :)) Pozdrawiam Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu piękny,komplet , maki i słoneczniki to kwiaty, które najbardziej lubię zapiszę się na te wspaniałości, ze względu na album, poniewaz niedawno robiłam biało - czarny , ale ja nie wiem czy właściwie robię ? nigdy nie miałam w ręku , albumu robionego profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tereniu. Kochana, żadna ze mnie profesjonalistka, robię jak umiem i myślę, że każdy sposób jest właściwy.

      Usuń
  7. Małgosiu, podziwiam Twoje albumy. Makowy z kartką to piękny zestaw.
    Piszę się na ten prezent ;-)
    Zastanawiam się jak przemycić czerń na kartkę dla Ani. Ty zrobiłaś to świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. My akurat z makami nieustannie w ogrodzie i na polu walczymy. Widziałaś pewnie zdjęcie mojego tescia. Z całym wielkim pękiem tych pięknych kwiatów.
    Ale pomimo wyrywania z roku na rok jest ich coraz więcej.
    Na Twoja zabawę oczywiście się zapisuje, bo wszystkie prace podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Sylwusiu. Podziwiałam to zdjęcie Teścia w makach.

      Usuń
  9. Ja mam w ogródku pomarańczowe włochate maki, ale tradycyjne czerwone są najpiękniejsze. Piękna karteczka i cudny album. Zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No jak tu się nie zauroczyć takimi pięknymi pracami. Chętnie stanę w kolejce i poczekam na szczęście 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie skomponowana karteczka! Maki z czarnym tłem bardzo do mnie przemawiają.
    Bardzo chętnie zaopiekowałabym się tymi cudownościami, dlatego staje w kolejce z nadzieją na łut szczęścia;)
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapomniałam o najważniejszym;)
      Gratuluję czterech lat blogowania! Wciąż pamiętam jak zakładałaś bloga;)

      Usuń
    2. Dziękuję, Aniu.
      Mam wrażenie, jakby to dopiero wczoraj było:)

      Usuń
  12. Małgosiu świetna karteczka i bardzo podoba mi się jej kolorystyka :) Kiedyś wykonałam maki z foamiranu i nie mogą doczekać się na swoją premierę, chyba czas coś z nimi zrobić ;) Serdecznie gratuluję 4 lat w blogowym świecie, to już fajny dorobek, życzę kolejnych kreatywnych lat i mnóstwo fajnych wirtualnych znajomości :) Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny duet. Karteczka jest cudowna, nie mówiąć już o albumie. Chętnie stanę w gonku. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka super karteczka Gosieńko, piękny tworzy komplet z albumem. Oj chciałoby się mieć wszystkie Twoje prace, ale to nie realne. Niech teraz inni się cieszą, ja już mam i podziwiam te śliczności jakie od Ciebie podostawałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie gratuluję czwartej rocznicy blogowania. I cieszę się, że mogłam Ciebie poznać chociaż wirtualnie.
    Karteczka jak zwykle cudowna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja będę zachłanna, bo ten album i karteczka są po prostu cudne i nie da się ich nie chcieć :)
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest też biedronka, a ja je uwielbiam. :D Wspaniała kartka!!!!! Oczywiście się zgłaszam i już niebiosa przekonuję, by mnie wybrały. hahahahaha Uwielbiam Twoje prace i raz jeszcze uwielbiam i Ci to powtarzam chyba już do znudzenia. hehe Pozdrawiam cieplutko. U mnie dziś deszczowo, pochmurnie, no i ja to dziś czuję radość. :D Nie wiem czemu, taka pogoda mnie tak raduje, ale raduje i już. Zaraz zacznę pisać o wszystkim. No to raz jeszcze pozdrawiam i utulę sercem całym. :))))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. W albumie jest nawet kilka biedronek:)

      Usuń
  18. Pięknie wyszło Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne maczki na czarnym tle:-) Album piękny,ale dam szansę innym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. A poznajesz stempelki makowe od Ciebie?:)

      Usuń
  20. To i ja chętnie zapisuję się do zabawy :) Może mi się poszczęści. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kartka Małgosiu! Z makowym albumem stanowi wspaniały duet. Ja bardzo bym chciała ustawić się w kolejce po te cuda. Postoję jednak z boku, bo przecież mam już piękny jagodowy i maleńki jesieniuszek. Pokibicuję dziewczynom.
    Ściskam Cie mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu,Twoja karteczka jest prześliczna !!!
    Ta kompozycja kwiatowa jest bardzo zmyślna :)
    Wspaniały efekt :) Przyznam nieskromnie,że z szaloną chęcią ustawiam się w kolejce jako chętna po te makowe cudeńka !!!
    Miłego weekendu,ściskam mocno i buziaaam :)*

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te Twoje albumy .Teraz kartka do kompletu. to wspaniały zestaw. Staję w kolejce bo mam sporo zdjęć którymi wypełniłabym album. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. I nawet biedroneczka się znalazła :) Cudna karteczka :) Album od Ciebie mam, więc dam szansę innym biorącym udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. WoW ja piesze na wygraną 😜❤️😍
    Nie dość że to kolor czerwony, to jeszcze MAKI
    Aaaa jeszcze duet wspaniały jak prezent byłby idealny na moje X urodziny 🙃🌺😉😂

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie maki mogą być codziennie :) Śliczna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna kartka i kusisz do tego cudownym albumem, rozum mówi odpuść, ale serducho krzyczy nie!!! wiec rozumiesz Małgoniu że muszę pozostawić to fartowi i oczywiście że się zapisuję;) buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała makowa karteczka :) Mam dwa Twoje albumy Małgosiu, więc niech też inni się cieszą Twoimi cudnymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kartka jest obledna, a ja uwielbiam maki🥰🤩

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna kwiatowa karteczka, dodatek koronki dodaje jej niesamowitego uroku:)
    Brawo Małgosiu!
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. cudnej urody kartka! tak mi na jej widok latem zapachniało! pozdrawiam Małgosiu niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie dopracowana karteczka:) wszystko pasuje do siebie idealnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Cały czas podziwiam maki na przydrozach i żałuje ze nie sa trwałe w wazonie, karteczka przepiękna i chetnie stanę po nia Gosiu w ogonku ☺️

    OdpowiedzUsuń
  34. Małgosiu piękna karteczka czerwono-czarna,a z albumem to już będzie cudnie, dlatego z miłą chęcią zapisuję się po takie cukiereczki i oczywiście życzę ci wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga, życzę Ci dalszych tak cudnych prac,oby Cię wena nigdy nie opuściła 😘😘
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kartka piękna i świetnie uzupełnia makowy album :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow super karteczka. Chetnie przygarne ta sliczna karteczke wiec ustawiam sie w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie poukładałaś róznokolkorowe maki na kartce. Jest bardzo piękna. Małgosiu życzę wielu pomysłów na dalsze blogowanie i gratuluję rocznicy. Pozdrawiam serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  38. Kartka prezentuje się ślicznie :) Fajna kompozycja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu z przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy :) Twoje albumy, i w ogóle prace, to mistrzostwo ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...