niedziela, 14 czerwca 2020

Album „Rozmowy z Madonnami”


Witajcie, kochani!

Dzisiaj chcę Wam pokazać album bardzo różny od dotychczasowych. Nie ma w nim miejsca na zdjęcia czy zapiski (tylko na pierwszej stronie miejsce na własnoręcznie wpisane życzenia). Są za to wiersze. I to wiersze wyjątkowe – autorstwa Basi, tej wyjątkowej i wrażliwej osoby, na której blogu zawsze odnajduję wiele wzruszeń. Basia poprosiła mnie o wykonanie takiego albumu jako prezentu dla zaprzyjaźnionego z jej rodziną księdza. I tak powstał ten niezwykły tomik poezji – na bazie stonowanych papierów i bez przesadnych ozdób, żeby nie przyćmić treści i dobranych do każdego wiersza wizerunków Matki Bożej. Zapraszam Was do oglądania.


















W każdy swój album wkładam całe serce i mnóstwo emocji. Ale robienie tego było dla mnie szczególnym przeżyciem.

Kochani, pozdrawiam Was najserdeczniej i dziękuję za wszystkie Wasze komentarze i wsparcie. Do następnego spotkania,

Małgosia

74 komentarze:

  1. Kochana Małgosiu, jeszcze raz Ci dziękuję za ten przepiękny album, w który włożyłaś tak wiele pracy i serca. Nawet sobie wcześniej nie wyobrażałam, że można stworzyć coś tak pięknego. Ja również zaprezentuję go na swoim blogu,ale w czasie po obdarowaniu Jubilata. Pisząc te modlitewne poezje nie przypuszczałam, że dostaną tak piękną oprawę. Bardzo się cieszę Małgosiu, że właśnie TY masz ze mną współudział w oddaniu hołdu naszej Matce, która wiele imion nosi, a każde z nich kryje w sobie najpiękniejszą miłość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. Również za danie mi możliwości stworzenia tego albumu.

      Usuń
  2. Małgosiu, album jest - no właśnie brak słów, Kazde napisane słowo to za mało. Po prostu pięknie udało Ci się wszystko połączyć - Słowo i obraz. Trudne zadanie ale udao Ci się perfekcyjnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu , to piękna praca i tak pięknie połączone zapisy Basi i wizerunki każdej Maryi. Do takiej pamiątki , obdarowany może zawsze powracać. Bardzo Ci gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobrażam sobie z jaką radością i przyjemnością współtworzyłaś z Basią ten album. Ta cała praca to jedna piękna niesamowita modlitwa. Wzruszyłam się i zachwyciłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowy album!! Pięknie wykonany!!

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW 😍👌
    Wspaniale wszystko ze sobą się komponuje, kolory, obrazki, dodatki ...
    Brawo 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, stworzyłaś przecudny tomik poezji. Jedyny i wyjątkowy. To wspaniały prezent! Jestem zauroczona. Ściskam mocno! Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Och Małgosiu, co za niesamowitą pracę stworzyłyście.
    Zachwycający ,wzruszający i naprawdę wyjątkowy album.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiem, co napisać Małgosiu. Piękny album z wizerunkami Matki Przenajświętszej, ubrany w tak cudne myśli Basi. Jeszcze mam obraz jego kart przed oczyma.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu bardzo piękna i stonowana kompozycja albumu, jest bardzo wzruszający i pełen zadumy. Buziaki.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! zaniemówiłam - cudny album stworzyłaś Małgosiu, pięknie skomponowane słowo i obraz.
    Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo wyjątkowy album! Wyszedł przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny, niepowtarzalny, wyjątkowy!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci Małgosi że siedzę z rozdziawiona buzią. To jest cudne. Nawet nie mogłabym sobie wyobrazić, że można cos tak pięknego stworzyć. Podoba mi się wszystko, począwszy od wierszy Basi po Twoją oprawę. Obawiam się że ten kto dostanie ten prezent będzie bardzo wzruszony. Stworzyłaś coś niesamowitego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. O ja!!! I ja dołączam do zachwytu, wzruszeń i chyba jeszcze zadumy. Małgosiu stworzyłaś bardzo wyjątkowy album. Owszem jest inny od poprzednich, ale to czyni go wyjątkowym. A Twoje włożone w niego serce widać i czuć. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu, wyjątkowy album, prosto z serca. Oprócz zewnętrznej piękności i serca włożonego w samą bazę, jeszcze takie serce i cudowne wiersze w środku

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzruszyłem się... połączenie tych jakże niesamowitych talentów, Basi do tworzenia wyjątkowej poezji oraz Twój do tworzenia pięknych prac, które nam zawsze pokazujesz dały efekt przekraczający wszystko. Obie składowe zgrały się idealnie aż mi brak słów... Pozdrawiam Was obie cieplutko i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny album. Z przyjemnością przeczytałam pięknie dobrane słowa do każdego obrazka Matki Bożej.
    Pod każdą postacią potrafi przyjąć nasze modlitwy. Wyobrażam sobie Twoje myśli podczas tworzenia, niczym pielgrzymka przechodząca z karty na kolejną kartę albumu. Pozdrawiam gorąco. I podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana
    Piękna pamiątka, dla kapłana idealna🤗
    Pozdrawiam serdecznie na miły dzień i cały udany nowy tydzień 🌞🌼🧡🍓☕🙋

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny album,tyle obrazków Matki Bożej,pięknie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne- zazdroszczę wszystkim, którzy mają taką silną wiarę i tworza takie cudne rzeczy(album i wiersze!) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest to dla mnie bardzo wzruszający post, bo Wy obie jesteście dla mnie bardzo ważne. To album pełen miłości, pełen dobra, jakby splotły się dwa niesamowicie wspaniałe serca i zresztą tak się stało. Poruszające wiersze Basi plus Twoja ich oprawa. Cały album tętni dobrem, ja normalnie czuję dobro i tak jak wiem, że Basia wkłada serce we wszystko, co robi, tak wiem, że Ty robisz to samo i ja zawsze to czuję. To jest piękne, że co ja zobaczę miniaturkę, że coś dodałaś, to się uśmiecham i Ci to pisze, byś wiedziała, ile radości mi dajesz sobą i Twoją twórczością. Poczułam, jakby spadło i otuliło mnie ogrom dobra, dziękuję. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowita jesteś.Ja jestem szczerze wzruszona i jestem pełna podziwu, bo to wymaga także wiary w to co się robi:) Gratuluję kochana.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Album niezwykły i bardzo piękny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa praca Małgosiu. Album jest taki inny, ale przez to fajny :) W zasadzie powstała książka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znajduję słów na opisanie tego albumu. Można go podziwiać ale wiersze Basi dodają znacznie głębszego wymiaru. Jest cudny Małgosiu!
    Mocno ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten albumik jest przepiękny :D Z takim jeszcze się nie spotkałam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Album choć skromny, to bogaty w treść. I w pewien sposób zachwycający :).

    Ksiądz na pewno będzie wzruszony, gdy go dostanie :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny i wzruszający. Czego nie dotkniesz, przemieniasz w cudo.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  30. Robienie tego albumu było dla Ciebie szczególnym przeżyciem, bo i album jest szczególny. Zresztą, to nie album, to ręcznie robiona książka, artystyczne wydanie twórczości Basi :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowity i wyjątkowy album, wspaniała oprawa pięknych i wzruszających wierszy Basi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny, widać ogrom włożonej w niego pracy, dopieszczony w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gosiu przepiękna praca, jestem lód ogromnym wrażeniem , niesamowite połączenie elegancji, klasy i doboru papierów ;) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy pomysł do podchwycenia (mam koleżankę poetkę) ... muszę to przemyśleć. Podoba mi się Twój album ... bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowity album, na pewno będzie wspaniałą pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przecudowny album Małgosiu, aż brak słów...Połączenie Twojej pracy i wierszy Basi daje niesamowity efekt. Czegoś tak pięknego jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam Gosiu i ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...