piątek, 29 maja 2020

Ach, co to będzie za ślub!


Witacie, kochani!

Dzisiaj pokażę Wam ślubny komplecik stworzony dla przemiłej pary, która w czerwcu powie sobie „tak”. Mam nadzieję, że mimo konieczności zachowania reżimu sanitarnego, ich wesele będzie udane i niezapomniane. A w skład kompletu wchodzi kartka:


A na niej moje dwa białe gnieciuszki.


Jest też koperta na pieniężny prezent.


I pudełeczko, w którym kartka i koperta się mieszczą. Nawet udało mi się zrobić proste i równe:)



Jeszcze Wam zdradzę, że powstaje makowy album.

Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

80 komentarzy:

  1. Kartka przepiękna! Ja musze zrobic na ślub ale nie mam pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu. Na pewno pomysł się znajdzie.

      Usuń
  2. Śliczny komplet Gosieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny ślubny komplecik :) pudełeczko tak cudnie ozdobiłas :) Album z pewnoscią bedzie magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, co jest fajowe, że ja tylko zobaczę miniaturkę, znak, że opublikowałaś post i zawsze się uśmiecham, chciałam, byś to wiedziała. :) Również życzę, by Natalia i Łukasz mieli wspaniały ślub. Jakoś tak ich imiona cudownie ze sobą współgrają i jakoś mnie to nie wiadomo czemu chwyciło za serce. hehe Komplet jest zachwycający, absolutnie wszytko jest idealne, dopracowane i z miłością wykonane. Twoje kwiatuszki śliczne, koperty to jeszcze takiej nie widziałam, no wszystko mła się podoba!!!!

    Czekam na makowy album, uwielbiam maki i marzy mi się zobaczyć pole pełne maków. :) Pozdrawiam baaaaardzo serdecznie, miej dni pełne szczęścia. :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, piękna, ukwiecona kartka!
    Pudełeczko i koperta tworzą śliczny komplet.
    Pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet! Gnieciuszki Twoje są fantastyczne:-) A reżim z tygodnia na tydzień mniejszy to i wesele będzie udane z pewnością. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny ślubny zestaw, pięknie się prezentuje.Pozdrawiam xoxoxo.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancka praca! Dobrze, że powoli życie wraca do normalności :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik, kwiatki własnej roboty są piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka i opakowanie dla niej. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, ale śliczny komplecik zrobiłaś!! Piękne kwiatuszki Tobie wyszły! Oj to na pewno będzie niezapomniany ślub, jak i cały 2020 rok :). Buziaki kochana i już jestem ciekawa kolejnego albumowego dzieła :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplecie. Trzymam kciuki za ten makowy album!

    OdpowiedzUsuń
  13. To bardzo elegancki i śliczny komplecik a Twoje gnieciuszki po prostu urzekają.
    Miłego weekendu Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka, okazjonalna, subtelna, elegancka:)
    Już mnie ciekawi makowy album:)
    Jestem na etapie kupna albumu na duża ilość zdjęć, bo fotek Wnusia przybywa:)
    Serdeczności zostawiam moc:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przewspaniały komplet ślubny :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdolna z Ciebie kobitka. Karteczka emanuje delikatnością i elegancją. Twoje gnieciuszki urocze. Komplet będzie wspaniała pamiątką. Oby młodzi mimo kłopotów mieli udane weselicho. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny komplecik! Gnieciuszki pięknie się komponują z pozostałymi kwiatkami. Odmrozili wesela i od razu zrobił się ruch w karteczkach;)
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu jest pięknie i bardzo elegancko, jak na taką uroczystość przystało. A zapowiadane makowy album będzie na pewno cudowny , Ty innych nie robisz :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny ślubny komplet, a jakie te gnieciuszki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały komplet Małgosiu, a kwiatuszki prześliczne.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Komplecik bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny komplet ślubny Małgosiu zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna ślubna pamiątka Małgosiu! Zasyłam pozdrowienia 🌷

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne i dopracowane jak zawsze! Gdzie tam krzywe pudełko lub coś innego! Poza tym, to jest ręczna robota, więc nie może być idealnie prosto 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgoniu wszystkie Twoje prace są perfekcyjne, więc w żadne "udało się" ja już nie wierzę;)Przepiękna kartka w cudownym opakowaniu- przemyślałaś wszystko bardzo dokładnie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny ślubny komplet, delikatne kolory i kwiaty, cudne ażurki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna karteczka :) Przede mną wyzwanie zrobienia ślubnej kartki na prośbę koleżanki, zobaczymy jak mi pójdzie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Na pewno świetnie sobie poradzisz.

      Usuń
  28. Śliczny, romantyczny komplecik :) Ja też mam coraz więcej zamówień na ślubne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała praca!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniała,piękna ślubna karteczka Małgosiu :)
    Ściskam i pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny ślubny komplecik. Super karteczka i pudełeczko. Ściskam mocno Gosiu i czekam na ten kolejny album, bo te Twoje wprost uwielbiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny komplecik😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu bardzo ładny komplecik, piękna pamiątka dla Młodych :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna, rewelacyjne kwiaty🤩

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...