wtorek, 19 maja 2020

Album „Black and white”


Witajcie, kochani!

Dzisiaj pokażę Wam album trochę nie w moim stylu. Ale fajnie tak czasem zrobić coś zupełnie innego. Album jest czarno – biały, nieco w stylu op-art. I pomieści całkiem sporo zdjęć. Można je nakleić albo tylko wsunąć w specjalne narożniki. Zapraszam do oglądania.

































Zobaczcie jak fajnie w takim albumie będą wyglądać kolorowe zdjęcia.


A z resztek powstało pięć prostych zakładek. Z przodu wyglądają tak:


 Z tyłu natomiast tak:


Czy podoba się Wam taki album?

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania,

Małgosia

99 komentarzy:

  1. Oooooo rajuś ale czad. Piekny jest. Taki monochromatyczny i inny ale właśnie przez to wyjątkowy. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,jaki on fantastyczny!!! To Twoja Małgosiu nowa odsłona, coś pięknego 🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszedł :) Tylko dwa kolory, ale za to ile wzorów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam - będzie nudny - bardzo, bardzo się pomyliłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O Małgosiu, chylę nisko czoła. Nawet w czarno - białych tonacjach tworzysz cuda!!! Genialny, ciekawy, elegancki, szykowny, brawa kochana! I zakładki śliczne :). Buziaczki posyłam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, fajny. To Ci pomysł wpadł do głowy. Tyle w nim ciekawych zakamarków. I te zakładki. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest, niesamowity. Ja bym wkleiła tylko czarno- białe fotografie, uwielbiam takie, ale każdy sam decyduje, ważne żeby cieszył Właściciela.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj podoba, podoba :) Piękny jak wszystkie Twoje albumy :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu rewelacyjny jest! Bardzo mi sie podoba , kojarzy mi sie z czarno-białym filmem, one tez sa ciekawe :) no a kolorowe zdjecia beda wyraźnie sie odznaczać :) swietna robota !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny album, jest bardzo elegancki, ale też ma w sobie taki wyjątkowy, niepowtarzalny czar, coś cudownego Małgosiu. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny album! Rzeczywiście, na takim tle zdjęcia prezentują się wyjątkowo.
    Potrafisz wykorzystać każdy skrawek;) Zakładki śliczne, a przecież ich nigdy dość;)
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny , biało - czarny i to dodaje elegancji , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał... Małgosiu, powalająca robota :D Mimo, że sama nie jestem zwolenniczką takich surowych form (hehe) to album zrobił na mnie wrażenie. Przy takich kolorach i stylu trzeba bardzo uważać na każdy szczegół, kompozycję, matematyczną dokładność... Ale Tobie się to udało wzorowo! Praca jest perfekcyjna i fantastyczna. Że tak powiem, ze swojego stanowiska stwierdzam, że niejednemu nastolatkowi przypadłaby do gustu ;) Brawa za efekt! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. PS. Bo zapomniałam dodać, że zakładki też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem fajny album.Ładną oprawą będzie dla kolorowych zdjęć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu, wiele pracy włożyłas,s w ten album i jest fantastyczny, klasyczna biel i czerń. Poprostu cudeńko!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy się podoba?? nieeeeee, no skont,ja jestem nim tylko zafascynowana i to do tego stopnia, że poproszę o szczegóły Małgoniu- co to za papier i jak zrobiłaś narożniki? CUDO!!! kolejne, aż zaczynam sie robić nudna w tych komentarzach. Może coś dla odmiany schrzanisz?? ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu.
      Papiery pochodzą z bloku kreatywnego zakupionego w... Biedronce (firmy Inter Druk).
      A narożniki zrobiłam specjalnym dziurkaczem, o takim:
      https://nastrychu.pl/product-pol-65484-Dziurkacz-naroznikowy-polksiezyc-2-5cm-DP-Craft-JCDZ-210-005.html?utm_source=iai_ads&utm_medium=google_shopping&curr=PLN

      Usuń
    2. dziękuje Małgosiu:) papieru pewnie już nie kupie, ale będę szukać coś podobnego:)

      Usuń
  18. Album i nie w mojej tonacji kolorystycznej, ale ładny🤗
    Ile mieści w sobie zdjęć?
    Pozdrawiam serdecznie 🌞🌼🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bożenko.
      W albumie jest miejsce na 44 zdjęcia.

      Usuń
    2. Robimy remont dużego pokoju i dotarłam do starych albumów ze zdjęciami.
      Muszę z nimi zrobić porządek, bo to tylko skrzyneczki papierowe, w których zdjęcia leżą.
      Przydałby się album do wkładania zdjęć, nie niszczą się wtedy.

      Usuń
  19. Małgosiu- poszłabym do Ciebie na warsztat albumów!!! Świetny! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki klimatyczny, niepowtarzalny album i zakładki. Pięknie to wyszło,z decydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie ekstra, mimo takich kolorów wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boski album, czarno biały z kolorowymi zdjęciami naprawdę może świetnie wyglądać <3 a i zakładeczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny album. Ja też w nim widzę przede wszystkim czarno-białe zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie jest to album, który od razu zwraca na siebie uwagę. Fantastycznie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz Małgosiu, że bardzo mi się podoba taka wersja albumu. Generalnie lubię monochromatyczne prace. Myślę że kolorowe zdjęcia będą w nim cudnie wyglądać.
    Brawo, choć nietypowy, ale dale mnie jest extra !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. No i Małgosiu kochana moja, artystka jesteś wybitną i proszę przyjąć moją szczerą opinię. Nie do końca Twój styl, ale jakbym Cię nie znała, to bym pomyślała zupełnie inaczej, pomyślałabym, że to jest Twój styl! Wielkie gratulacje, ja nawet nie wiem, jak Ci to napisać. Ja nie lubię np. no nie wiem, typowo kobiecych spraw, nudzą mnie ubrania, make up i takie tam, ale jakbym miała wykonać pracę na taki temat i wykonałabym ją świetnie, to chybabym zatańczyła z radości. Jesteś prawdziwą artystką w moich oczach!!!!!! Te wykrzykniki mają okazać siłę moich słów. hehe Albu, jest rewelacyjny, kolorowe barwy będą w nim wyglądać bajecznie, a i zakładki cudne. Przód i tył piękne, przód może być tyłem, a tył przodem, bo z każdej strony cudne! <3 No podziwiam i się inspiruję, Pozdrawiam ogromnie serdecznie. :********

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest genialny ten album.Nawet by nie musiał służyć jako taki album a pięknya praca ciesząca oko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś niesamowita:) za każdym razem myślę, że Twój album juz osiągnął szczyt , mistrzostwo, a tu kolejna zaskakująca niespodzianka :) Brawo, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny i taki "oczopląsający", bardzo mi się podoba, zakładki również :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. Oczopląsający jak op-art:)

      Usuń
  30. Małgosiu album w takich kolorach to jesteś coś !!! I tak jak napisała Ania kolorowe zdjęcia będą w nim super wyglądać :) kolekcja zakładek wspaniała t
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zachwycona tym albumem! Jeszcze nie widziałam tak oryginalnego albumu na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ piękny!
    Uwielbiam zdjęcia w albumach bo na komputerze to nie to samo
    Taki album pięknie by się u mnie prezentowal

    OdpowiedzUsuń
  33. Album super się prezentuje :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja uwielbiam taki styl i wszystkie czarno białe kombinacje. Albumem jestem oczarowana i to bardzo! Wracam do góry i jeszcze sobie popatrzę:)
    Uściski Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie dobrane papiery i dodatki, kolorowe zdjęcia pięknie wyglądają na takim tle, super kolekcja zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiekny, czarny i biały to moje ulubione kolory, a albumik wygląda cudownie i zdjęcia w nim umieszczone będą pięknie wyglądać, zakładeczki śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się! Szalenie! A motyw aparatu fotograficznego wymiata. Widzę, że mamy taki sam kalendarz.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko.
      Lubię kalendarze artystów malujących ustami i stopami.

      Usuń
  38. Ale super!!! Fantastyczny album:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacyjny album!!! Nieustannie podziwiam Twój talent i pomysłowość.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Małgosiu, każdym nowym albumem potrafisz mnie zachwycić!!! Ten jest zjawiskowy i niepowtarzalny! Nawet skrawki papieru świetnie zagospodarowałaś. Brawa dla Ciebie!!!
    Pozdrowienia zostawiam na ostatni tydzień maja:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczny album! Cudowny środek!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedyś na kliszy robiłam czarno białe zdjęcia. Nawet sama je wywoływałam. Do dzisiaj uwielbiam takie zdjęcia. Twój album Małgosiu cofnął mnie w czasy mojej młodości:)
    Bardzo mnie zafascynował, jest odmienny , jest piękny.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Oj, pamiętam zdjęcia na kliszy.

      Usuń
  43. Czarno biały ale wesoły 😉
    Pięknie wyszedł 😉😍😍

    OdpowiedzUsuń
  44. Małgoniu, aż mnie zatkało, wykonać album tylko w kolorze białym i czarnym to nie lada sztuka. Tobie poszło doskonale, jest fantastyczny i ma ciekawe rozwiązania :) Zdjęcia w takim albumie będą świetnie się eksponowały. Widziałam dużo albumów i sama też sporo zrobiłam, ale takiego absolutnie innego jeszcze moje oczy nie ujrzały. Wykonałaś kawał dobrej roboty !!! Pod wrażeniem !!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Album przyciągnął moje spojrzenie od razu!wygląda wspaniale, ciekawie zrobiony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem zachwycona tym albumem !!!
    Jego monochromatyczność i inność dodaje mu uroku i charakteru,jestem oczarowana. Widziałam Twoją wzmiankę w komentarzu,że to blok Interdruk ...mam ich wiele lecz na ten czarno-biały nie miałam okazji trafić,a baardzoo żałuję :( Na dziurkacz muszę zerknąć,gdyż jest interesujący> Całuję Małgosiu :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ilonko. Ten blok kupiłam już dawno, dawno temu.

      Usuń
  47. Śliczny! Bardzo lubię ten zestaw kontrastowych barw :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...