czwartek, 11 maja 2023

Wielkanocny składaczek i wiosenny zwyklaczek

Witajcie, kochani!
Postanowiłam dalej bawić się z Małgosią w kolejnej edycji wspólnego tworzenia wielkanocnego rękodzieła.


I tak podczas „nocnego posiedzenia” powstał składaczek, który oczywiście idealnie się składa, żeby wskoczyć do płaskiej koperty.





Jeszcze prosta wiosenna kartka zrobiona już jakiś czas temu. Po doklejeniu cyferki 18 została wręczona dziewczynie wchodzącej w dorosłość (niestety, nie zrobiłam zdjęcia po metamorfozie).


A następnym razem pokażę Wam coś, czego dawna na moim blogu nie było. Zgadniecie co to może być?
Serdeczne uściski Wam posyłam
Małgosia

48 komentarzy:

  1. Małgosiu, Twoje kartki są przesliczne, wielkanocna rewelacyjna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu to dla mnie zaszczyt, że chcesz dalej bawić w naszej wspólnej zabawie. Twoje wielkanocne karteczki wzbudzają mój szczególny zachwyt i jestem wielką ich wielbicielką. Robisz je absolutnie w wyjątkowy sposób, ściskam Cię mocno😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające obie karteczki, Małgosiu! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje wielkanocne składaczki są przecudne. Kartka urodzinowa piękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten składaczek. Kwiatki koronkowe ekstra.
    I myślę sobie, że coś czego dawno nie było to będzie piękny album. Przecież uwielbiasz je robić. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace. Ta druga taka pełna uroku, baśniowa, budząca radość. Ta pierwsza taka zaskakująca. Otwierasz, a tam Jezus do Ciebie macha, daje poczucie nadziei, wiary, poczucie, że jesteśmy bezpieczni w jego ramionach, tak odebrałam tę pracę. :)))) Jesteś czarodziejką! 
    Album jakiś może pokażesz? No nie wiem. hehe 
    Agusia przeczyła fantastyczniej Małgosi moc uścisków. :)))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu droga. Tak, w końcu będzie album.

      Usuń
  8. Cudny ten składaczek :) Karteczka wiosenna prawie pachnie wiosną.
    A następnym razem na pewno będzie album :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu Twoje składaczki są rewelacyjne, każdy inaczej się składa i są pięknie ozdobione:) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj rozkwitającą połówką maja Małgosiu
    Już mi brakuje określeń na Twoje piękne prace.
    I ja typuję album
    Pozdrawiam nadchodzącym Dniem Niezapominajki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze prześliczne kartki. :)
    Czyżby jakiś piękny album postawał?
    Oj, zauważyłam, że nie jestem osamotniona w typowaniu. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Splociku. Tak, w końcu udało mi się zrobić album.

      Usuń
  12. Świetny ten składaczek i choć ma święty obrazek to bardzo mi się podoba , a w następnym poście jak nic będzie album. Zresztą ta druga kartka też cudna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne karteczki Małgosiu. Ta wielkanocna może służyć jako ozdoba. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie kartki piękne i bardzo ciekawe!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny składaczek🤩Zapisałam sobie zdjęcie, pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny składaczek!!! Małgosiu jest gdzieś tutek, żeby taki zrobić? mam dwie Ciocie, które lubię zaskakiwać, a (nie wiem dlaczego) są fankami moich kartek;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu. Niestety nie pamiętam skąd dokładnie zaczerpnęłam pomysł i wymiary, ale udało mi się znaleźć podobny tutek, efekt jest taki sam, tylko wymiary są podane w calach:
      https://www.youtube.com/watch?v=Dne5QveTfwI&t=588s

      Usuń
  17. Kolejne cudeńko w postaci składaczka! Małgosiu, pierwszy raz widzę taką przestrzenną i ciekawą kartkę. Chyba już pora zapisać się na warsztaty do Ciebie :) Po przeczytaniu wpisu od razu pomyślałam, że będzie album i już widzę w komentarzach, że potwierdzasz. Czekam z niecierpliwością. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny ten składaczek Małgosiu i do tego z moich ulubionych papierów, kiedy jeszcze robiłam karteczki :) Obstawiam album, bo nie widziałam ich w ostatnich wpisach :) Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, obie kartki przepiękne :) A co będzie w kolejnym poście? Tak jak Dziewczyny obstawiają mówię i ja - album :)
    Pozdrawiam serdecznie .....

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały składaczek, piekne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, jak zawsze, Twoje karteczki kochana📖🤗💖
    Pozdrawiam serdecznie😀🍀💚🌼

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te Twoje prace Małgosiu, takie dopracowane, do tego bardzo rozkwiecone !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgoniu bardzo się cieszę, że dołączyłaś ponownie do zabawy wielkanocnej.
    Stworzyłaś piękną i bardzo pracochłonną kartkę, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Uściski ślę.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...