wtorek, 2 maja 2023

Trochę niebieskiego, trochę fioletu

 

Witajcie, kochani!
Dzisiaj zadebiutują karteczki, które powstały już jakiś czas temu, ale nie miałam czasu ich pokazać – i dobrze się złożyło, bo dzięki temu mam gotowe prace do majowej odsłony zabawy u Reni:)


Zgodnie z wytycznymi jest kolor niebieski i kwiaty, do tego na literę „B” jest biel.




Na drugiej kartce mamy literkę „K” czyli koło.




Pokażę przy okazji zaległą kartkę kwietniową; wprawdzie udało mi się ją zrobić w terminie, ale przez te wszystkie zawirowania zdrowotne nie zdążyłam jej już wrzucić na bloga. Tutaj zgodnie z wytycznymi pojawił się kolor fioletowy i na literę „O” jest owal. Kartkę sfotografowałam jeszcze bez napisu.




A potem znalazłam pasujący, więc dokleiłam.


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani u progu maja
Małgosia

62 komentarze:

  1. Cudne Małgosiu, przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje kartki są jak zawsze super. A te kwiaty na nich rewelacyjne !!!
    Pozdrawiam i zdrówka życzę !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są przepiękne, a kwiatki cudowne w obu odsłonach kolorystycznych! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki dopracowane w każdym calu , cudowne i zabawę zaliczyłaś, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki Małgosiu :)
    Serdeczne pozdrowienia ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki, delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu śliczne są Twoje karteczki, potrafisz dobrać kolor dbasz o każdy szczegół i rozmieszczenie poszczególnych elementów, mnie to ciągle sprawia problem. Dlatego cieszę się, że dalej będziesz się bawić w zabawie wielkanocnej.😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, śliczne są Twoje karteczki. W przypadku niebieskiego zawsze wybierasz piękne, eleganckie odcienie!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jakos te kartki są przepiękne, aż trudno stwierdzić,która ładniejsza💜 dzieła sztuki

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za kolorystyczna uczta dla moich oczu. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką przyjemnością oglądam Twoje kartki. Są piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu przepiękne kartki- ten wykrojnik z pierwszej jest wręcz zachwycający:) Twoje kartki zawsze są cudne i tak jest i tym razem:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza jest bardzo strojna dzięki wykrojnikom, a trzecia ma fajne kolory. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki Małgosiu!! I śliczne kwiatuszki, wspaniale się prezentują na karteczkach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie. Tyle włożonej pracy i miłości. Zachwycam się najbardziej tą pierwszą, cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne karteczki :) Bukiety na nich wyglądają rewelacyjnie :) Pozdrawiam cieplutko i nieustannie ściskam życząc duuużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki Małgosiu, bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności kartki wykonałaś.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i subtelne karteczki, Małgosiu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj majowo Małgosiu
    Kiedy Ty masz czas na te cudeńka
    Pozdrawiam żólto-zielonymi kolorami mojego ogrodu

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu piękne karteczki stworzyłaś! Najpiękniejsza ze złotem:) Robią furorę,też uwielbiam "złoto" w swoich pracach używać. Zdrowiej Kochana ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne karteczki,super dobrałaś kolorki no i na bogato,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kartki Małgosiu :) Zwłaszcza ta pierwsza. Ostatni bardzo jest mi bliski kolor niebieski :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartki bogato zdobione ,jedyne w swoim rodzaju 🙂

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace, a papier lustrzany dodaje szyku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne! Moja faworytka to ta w niebieskościach i srebrze- moje ukochane kolory świąteczne, ale jakże pasujące na każdą inną okazję😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyczarowałaś cudowne karteczki. Zarówno niebieskie i fioletowe kwiaty są śliczne. Gdzie udało Ci się kupić takie piękne kwiaty. Całość super się komponuje. Magia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu. Te kwiaty dostałam od Jadzi z bloga Sercem tworzone, ona robi takie cuda.

      Usuń
  28. Ulubione moje kolory, karteczki cudne💙💜🤗
    Serdecznie pozdrawiam kochana🌼😀

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kartki, w delikatnej pastelowej kolorystyce. Urocze kwiaty.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...