czwartek, 25 maja 2023

Czy Rudolf zakłada półgolf?

 

Witajcie, kochani!
Intrygujące pytanie tytułowe padło w majowej edycji zabawy u Lenki.


Pewnie nie byłam jedyną osobą, której Rudolf od razu skojarzył się z reniferem Świętego Mikołaja. Mój Rudolf zimna się nie boi i bez półgolfa (półgolfu?) trafił na kartkę namiotową. To pierwsza w tym roku kartka bożonarodzeniowa zrobiona przeze mnie.




Ciepły sweterek nosi za to niedźwiadek na stempelku, który dostałam od jednej z Was (przyznać się w komentarzu od kogo, bo mam sklerozę:). A przed Wami moja pierwsza niedoskonała próba karty do Art Journala, która powstała z tęsknoty za ciepłem i słońcem, kiedy w pracy wyłączyli nam ogrzewanie i marzłam w dwóch podkoszulkach, swetrze, polarze i zimowych butach. Zawsze podziwiałam artjournalowe karty Danusi i to one stały się dla mnie inspiracją do nieśmiałej próby w tej dziedzinie.


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i życzę Wam dużo słońca
Małgosia X

42 komentarze:

  1. Piękna kartka z Rudolfem, ale sweterek misia po prostu wymiata :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z reniferem jest świetna , a sweterek misia też cudny , tylko że jeżeli chodzi o wpisy do AJ to ja odpadam, bo choć nie próbowałam to stwierdzam że to chyba nie moja bajka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kartki, kupiłam 2 wnukom bluzeczki z Rudolfem, przy okazji muszę zajrzeć czy Rudolfy maja tam jakieś golfy.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, pierwszy krok zrobiony :) Żeby wiedzieć czy taki sposób twórczości nam się spodoba czy nie trzeba po prostu spróbować ...... jeżeli dobrze się w tym czujemy robimy drugi krok, trzeci i idziemy dalej. Małgosiu, podoba mi się Twój wpis, ten miś w sweterku jest świetny! Oj, brakuje słonka i ciepła .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu. Nawet mi się spodobało:) I w sumie mój Art Journal nie musi być mediowy, może być papierowy.

      Usuń
  5. Hihi no proszę jaki udany pierwszy wpis !!!! A karteczka śliczna i niezwykle bogata !

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie kartki są przepiękne i Twój Małgoniu debiut już pokazuje że będą kolejne mistrzowskie karty:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy składaczek z tym okienkiem Gosiu. Gratuluję wpisu, może Cię to wkręci i będziesz niedługo posiadaczką wielu wpisów. W art journalu jest to fajne, że robisz wpisy kiedy masz na to ochotę. Ja mam, tylko czekam na odpowiedni czas:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny BN składaczek z Rudolfem.Karta do ART Jurnala rewelacyjna ,bardzo radosna bez mazań i chlapań których nie lubię.Czekam na następne.Pozdrowienia dla Ciebie i Mamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elżusiu. Ja w tych mazaniach i chlapaniach nie jestem dobra, więc u mnie papierowo.

      Usuń
  9. Gosiu, robisz tak piękne kartki i albumy, że art journal to dla Ciebie pikuś, co udowodniłaś pierwszym swoim wpisem. Kartka z Rudolfem też piękna. A, i ja w pracy marznę, odkąd sezon grzewczy się skończył. Niby mam słoneczny pokój, ale się nie pogrzeję, bo mi słońce prosto w ekran komputera świeci, więc zaciągam rolety i tyle mam ze słonecznego ciepełka. Myślałam o jakimś przemeblowaniu, ale wtedy słońce świeciłoby mi w oczy, więc znów rolety poszłyby w ruch. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. Ja sobie grzejniczek z domu przywiozłam i się tak wspomagałam.

      Usuń
  10. Witaj końcówką maja Małgosiu
    Nie wiem, czym bardziej się zachwycać. Rudolfem czy misiem?
    Pozdrawiam przygotowaniami do wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka świąteczna bardzo ciekawa, zachwyca mnie kolorystyka jaką zadtosowałaś. Karcie z misiem równieżniczego nie brakuje. Pozdrawiam Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko tu piękne. Przytulam zdalnie Małgosiu bo moja temperaturka skoczyła powyżej 38!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko i życzę spadku temperaturki.

      Usuń
  13. Rudolf w golfie czy bez, świetnie prezentuje się na ślicznej kartce, :)
    Karta też jest super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale sobie poradziłaś z kartą. Pierwsze koty za płoty :-). Karteczka z Rudolfem świetna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka namiotowa, bardzo delikatna. Karta do art journala ciekawa :) - nie tęskniłam za wysokimi temperaturami, ale cieszę się ze światła-słońca, bo mimo ciężaru na duszy, jakoś lżej się robi.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu widzę nawet dwa renifery na kartce. Bardzo się cieszę, że bawisz się nadal, z całego serca dziękuję. Misio przeuroczy, super kartę zrobiłaś. Jeśli się nie mylę to stempelek prawdopodobnie jest od Agnieszki - aga-craft. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Magdalenko. Prawdopodobnie tak, ale dostawałam też stempelki od Madzi i Ewinki, więc nie jestem pewna.

      Usuń
  17. Gosiu karteczki urocze, stempelek tym razem nie mój :) choć tego misia też mam pomalowanego, ale ecolinami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna karteczka z Rudolfem Małgosiu! A Misio skradł me serducho! Pozdrawiam 🩷

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja pierwsza próba wyszła bardzo pozytywnie 😉 podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...