poniedziałek, 15 maja 2023

Album „Poczet królów polskich”

 

Witajcie, kochani!
Tak jak się domyślaliście dzisiaj będzie dawno nie widywany u mnie album. Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie komunijnego albumu z miejscem na pieniądze. Takie albumy podziwiałam często u Agusi, a sam pomysł pochodzi od Madzi. W albumie „Poczet królów polskich” znajdują się miejsca na  banknoty z wizerunkami poszczególnych władców, a do tego fragmenty pasujących do nich utworów T-raperów znad Wisły. A oto moja wersja albumu:








Na końcu dodałam miejsce na wpisanie życzeń oraz na trzy zdjęcia komunijne.



Więcej zdjęć lub pamiątek można sobie włożyć do kieszonek, w których były banknoty.


Dodam jeszcze, że ten prosty album, który kiedyś zrobiłabym w dzień lub dwa, tworzyłam około miesiąca. I nawet nie wiecie jak mi się tęskni za tymi moimi albumikami. Mam nadzieję, że na wakacjach uda mi się stworzyć kolejny. A „Poczet królów polskich” zgłaszam do zabawy u Reni.


Pozdrawiam Was najserdeczniej, kochani
Małgosia X

66 komentarzy:

  1. To nowość, takiego albumu jeszcze nie widziałam , wyszedł mega pięknie, dobrze wymyśliłaś.pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album. :)
    Kiedyś miałam "Poczet Królów polskich" w postaci zestawu kartek.
    Poszły w inne ręce, jako upominek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowy i piękny Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Album jest przepiękny Małgosiu i jak zauważyły Dziewczyny - bardzo pomysłowy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten Twój album. Poczet królów Polskich jest rewelacyjny, pomysł miałaś przedni. Mam nadzieję że i obdarowanej się spodoba, choć teraz młodzież się takimi rzeczami nie zachwyca. Dla nich najważniejsza jest kasa. Mam nadzieję że będziesz więcej albumików tworzyła, wszak głównie dla nich otwarłaś bloga :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Masz rację, album komunijny to chyba bardziej prezent dla rodziców niż samego dziecka:)

      Usuń
  6. Wow, zaskoczyłaś mnie pomysłem na wykonanie. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł a wykonanie - mistrzostwo! Super, super, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. No i znowu mnie zaskoczyłaś:) Świetny album , przygotowany perfekcyjnie i na miarę mistrza:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł rewelacyjny, a wykonanie perfekcyjne !!! Śliczności :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny i bardzo pomysłowy album.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Album rewelacyjny, tak jak i sam "Poczet..." T-raperów, a nawet lepszy. Co prawda ja zaczęłabym go tradycyjnie, od życzeń, żeby dziecko wiedziało, że nie pieniądze są najważniejsze w tym dniu, ale co tam i tak jest świetny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Album jest przepiękny i pomysłowy, mnie bardzo podoba się pomysł z banknotami 😘🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Zatęskniłam za Twoimi albumami :-)
    Ściskam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Album przepiękny i bardzo pomysłowy. A wykonanie mistrzowskie. Wielkie brawa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny album, nigdzie takiego nie widziałam, dla mnie to nowość. Super pomysł:) Pozdrawiam serdecznie Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł Gosiu na poczet władców Polski. Pięknie to wymyśliłaś. Lubię takie oryginalne pomysły.

    Ściskam mocno z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba Twoja wersja Małgosiu, świetny pomysł z kieszonkami i piękne portrety królów :) Brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ten album. Pomysł z kieszonkami w których można umieścić zdjęcia bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł na album i pięknie wykonany💖🤗
    Serdeczności przesyłam, kochana😀🌷

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudny album Małgosiu. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo piękny i pomysłowy. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny album. Pięknie wykonany, no i te rymy. Mnie się nawet buzia uśmiechnęła. Już wiedzę radość dziecka, jak otwiera kolejną stronę, a tam takie pieniądze. hahaha Przepiękny album wykonałaś, uczy, inspiruje, a nawet bawi. Nie ważne, że miesiąc, zrobiłaś go mimo wszystko, jesteś wielka, silna na całego!!!!!! Stworzysz kolejny album, ja w to całkowicie wierzę, stworzysz i poczujesz się przy tym spokojna, poczujesz magię chwili, będzie tak. Pamiętaj, masz wsparcie i to bardzo, bardzo silne, a ja jestem jednym z nim. W sercu Cię mam, wiarę mam i właśnie w wyobraźni Cię mocno przytulam, a Ty się uśmiechasz. <3 

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj majową zielenią Małgosiu
    Jesteś kopalnią niesamowitych pomysłów
    Pozdrawiam szumem deszczu za oknem

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo praktyczny album. A swoją drogą - nie robiłaś kiedyś czegoś podobnego? Bo coś mi się tak kojarzy... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko. Nie, taki album robiłam po raz pierwszy.

      Usuń
  25. Pomysłowy album, pięknie wykonany. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesujący i bardzo oryginalny. Pierwszy raz się spotkałam z takim albumem. Wyszedł cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pomysłowy i oczywiście cudnie wykonany album!

    OdpowiedzUsuń
  28. Haha świetny pomysł, spodobałby się taki album naszemu synkowi-historykowi heheh.... Małgosiu więcej czasu na tworzenie Ci życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu wspaniały album, zresztą jak każdy który zrobisz:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam to rozwiązanie u kilku innych Twórców, ale u Ciebie to pełnia klasy i elegancji Małgosiu. Pięknie oprawiłaś i ozdobiłaś poczet. Wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
  31. Album jest przepiękny, a na żywo jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach. Dziękuję pięknie - 'komunista' zachwycony :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Mirko, cieszę się, że album spodobał się obdarowanemu.

      Usuń
  32. Świetny pomysł ! Pierwszy raz widzę taki album. Rewelacyjny 😍

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...