piątek, 1 kwietnia 2022

Dla kogo zrobię albumy?

Witajcie, kochani!
Już kwiecień – tymczasem zamiast wiosennego słoneczka mamy zimno i deszcz. Chociaż ten ostatni jest akurat bardzo potrzebny. Ostatnio natknęłam się w sieci na wiersz Wincentego Fabera:
Nie gniewaj się na deszcz.
On otwiera śpiące piąstki liści
i na drutach szklane nuty wiesza,
żeby ptaki wiedziały jak śpiewać.

Piękne i prawdziwe słowa, teraz już nigdy nie będę się złościć na deszcz.
Ale ja tu o deszczu, a Wy pewnie czekacie na wyniki candy. Do zabawy zgłosiło się dwadzieścia sześć osób.


Pora na losowanie.


Pierwszy album zrobię dla:


Będzie to album pełen kwiatów dla mamy Justysi.
Drugi album powstanie dla:


Tym razem powstanie męski album na 40 urodziny męża Mirki.
Trzeci album dostanie:


Tereska poprosiła o album z cytatami religijnymi na imieniny księdza Pawła.
Dziewczyny, gratuluję Wam serdecznie i proszę o cierpliwość – albumy postaram się zrobić najszybciej jak tylko się da.
A Wam wszystkim dziękuję za udział w zabawie i przepraszam, że nie mogę obdarować każdej z Was.
Pozdrawiam Was wraz z szumem deszczu,
Małgosia

33 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję koleżankom a Ciebie Małgosiu cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu piekny deszczowy wiersz :) Dziękuje za zabawę i gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn, Tobie dziękuję za zabawę. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję Nagrodzonym i pozdrawiam śnieżnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn i ciepłe pozdrowienia dla Ciebie Małgosiu, dziękuję za zabawę 😘🌷

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie Małgosiu dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dziewczyny :)
    Małgosiu dziękuję, że jesteś i za zabawę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ! I dzieki Gosiu za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dziewczynom, już czuję że piękne albumy powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla dziewczyn a Tobie Małgosiu dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny anioł przy dzbanuszku:) Gratuluję dziewczynom!
    Już się nie mogę doczekać Małgosiu, gdy zobaczę Twoje piękne albumy:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No jak ja mogłam przegapić post o Candy 🤔 Małgosiu życzę Ci kochana kolejnych lat w blogosferze, abyś dalej moje oczy cieszyła pięknymi pracami. Ale że to już tyle lat to powiem szczerze, że nie spodziewałabym się. Czas szybko leci.
    Gratuluję dziewczynom wygranej. Będą piękne albumy. Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu dziękuje za zabawę i gratulacje dla Dziewczyn😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwycięzcom. A Tobie przepięknego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  16. jak bardzo się cieszę - dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj już w kwietniu Małgosiu
    No cóż..:((( Ale gratuluję szczęściarom.
    A aniołek mnie zachwycił. Mam słabość do tych istotek.
    Pozdrawiam "niespodziewanym" powrotem Pani Zimy

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla dziewczyn.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu kochana, z całego serca dziękuję za ten piękny los i ogrom szczęścia, które mnie spotkało!!! Wzruszyłam się, bo album będzie dla mojej kochanej mamci. Jejku, ale się ucieszy i wzruszy, a ja razem z nią, zwłaszcza że powklejam do niego zdjęcia z naszych najfajniejszych babskich wyjazdów. Miałyśmy taki zwyczaj przed pandemią, ze raz w roku jeździłyśmy tylko we dwie na mały tygodniowy urlop :). I właśnie z tych wspólnych chwil będą umieszczone zdjęcia. Małgosiu bardzo, bardzo i jeszcze raz bardzo dziękuję!!! To ogromna radość móc taką wyjątkową nagrodę dostać od Ciebie. Przepiękne robisz albumy... jeju, ale mamcia się ucieszy!:))))
    Ściskam mocno kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku gapa jestem. Z wrażenia zapomniałam pogratulować dziewczynom i napisać, że zauroczył mnie folkowy anioł i dzbanuszek :)).

      Usuń
  20. Gratulacje dla wylosowanych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny wierszyk. Gratulacje dla dziewczyn - to szczęściary. Przegapiłaaaam!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla wylosowanych szczęściar :)
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale się cieszę :) Będzie piękna pamiątka dla mojego Mężusia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Justysi, Mirce i Teresce! Już się nie mogę doczekać tych albumów! Zobacz Małgosiu, jak bardzo te albumy różnią się tematyką. Idealny wybór, naprawdę jestem ciekawa, w jakim kierunku poprowadzisz te prace. Jestem pewna, że będą wyjątkowe. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla zwyciężczyń, a dla Ciebie Małgosiu meganatchnienia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...