środa, 27 kwietnia 2022

Różany album dla Justynki

Witajcie, kochani!
Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia pierwszego z trzech albumów, które powstają w ramach urodzinowego candy. Zrobiony został dla Justysi, a ściśle mówiąc dla jej Mamy, która bardzo lubi kwiaty, zwłaszcza róże. W albumie znajdą się zdjęcia z ich wspólnych wypraw.

 
























Cieszę się, że mogłam zrobić taki radosny, ukwiecony album. A teraz zaczęłam pracę nad kolejnym; będzie to męski album dla męża Mirki.
Poza tym zauważyłam, że blogger znowu szaleje – na wielu z Waszych blogów znikają moje komentarze, nieraz tuż po ich opublikowaniu. Pewnie wpadają do spamu, bo i ja znajduję niektóre Wasze komentarze w spamie i muszę je przywracać. Mam nadzieję, że to przejściowe zawirowania.
Przesyłam Wam mnóstwo ciepłych myśli i uścisków,
Małgosia

76 komentarzy:

  1. Naprawdę wspaniały, róże cudowne , delikatne.Moje komentarze też ulatują i ta kreska przy komentowaniu nie podoba mi się. POZDRAWIAM SERDECZNIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Urszulko. Miejmy nadzieję, że blogger się opamięta:)

      Usuń
  2. Małgosiu cudny ten albumik , fajnie że kochasz ja robić. Jesteś już perfekcjonistka w tym temacie. Róże to cudowne kwiaty i świetnych papierów użyłaś do niego !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cudo :) Uwielbiam oglądać albumu które tworzysz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać albumy, które tworzysz Małgosiu.
    Ten szczególnie chwycił mnie za serce, bo kocham róże.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten album dla mamy Justynki. Zdjęcia będą się w nim wspaniale prezentować. Może blogger szaleje po tej zmianie miejsca komentowania, bo ten Twój pierwszy komentarz do posta z pełną wersją malunku też znalazł się jakimś cudem w spamie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko. Miejmy nadzieję, że blogger wkrótce dojdzie do siebie:)

      Usuń
  6. Cudowny album, bardzo lubię oglądać Twoje niesamowite albumy Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, przepiękny album!!! Taki to nawet bez zdjęć można oglądać i oglądać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie moge dodawać komentarzy, ciekawe czy ten sie Doda. Cudowny album Malgosiu💚💜💚

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się co z tymi komentarzami:(
    Oglądać taki album na zdjęciach to nie to samo, co trzymać to cudo w rękach! Szczęka opada, a do oczu cisną się łzy wzruszenia. Albumy Małgosi to arcydzieła!!
    Małgosiu dziękuje po stokroć 💓😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny. Mama Justynki na pewno będzie zadowolona. Nie raz czytamy o tym, że uwielbia Ona kwiaty.
    Podziwiam. Papierki cudne masz w tym albumie. Ja mam nadzieję, że moje komentarze się publikują. Chociaż nie cofam się w postach żeby to sprawdzać. Ale właśnie wczoraj pisałam z Agatą, że Ona tylko może anonimowo albo wcale. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Sylwusiu. Mam nadzieję, że blogger wkrótce się ustatkuje:)

      Usuń
  11. Przecudny różany album! Mama Justysi będzie szczęśliwa jak dostanie takie cudo.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny majstersztyk, do tego cudownie różany. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały różowo-różany album. Nawet bez zdjęć jest co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! Obejrzałam kilka razy podpatrując nowe dla mnie rozwiązania:) Serdeczności Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. no tak, u mnie tez dziwi mnie ta kreska , nigdy nie było, Małgosiu kolejny piękny album z różami, zawsze na czasie i w każdym wieku

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna delikatna kolorystyka i wzory. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu kochana jeszcze raz dziękuję ❤️❤️❤️. To cudo i bajka w jednym, a na żywo jeszcze piękniej się prezentuje :). Małgosiu ❤️❤️❤️, dziękuję po stokroć!
    Buziaki kochana!
    PS. U mnie też wiele komentarzy ląduje w spamie i muszę je przywracać . Do tego mnóstwo ogólnego spamu pojawiło się :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justysiu.
      Mam nadzieję, że blogger się opamięta:)

      Usuń
  18. Jak dla mnie bajka, prawdziwe cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O różanym albumie marzy chyba każda mama:) Jest cudny Małgosiu, bardzo romantyczny. Wspaniałej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale dopracowany album. Piękny jest ten różany motyw przewijający się w całym albumie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Album jest po prostu cudowny:) Twoje albumy zawsze zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj ciepłą końcówką kwietnia Małgosiu
    Zaczyna mi brakować epitetów, a Tobie pomysłów nie brakuje. Zielony i różowy. Fajne połączenie. Chociaż trochę mało zielonego i taki trochę bladziutki:))) Jak zawsze trochę marudzę, ale tym się nie przejmuj. Przecież wiosna, to taka delikatna zieleń:)))
    Pozdrawiam nadzieją na słoneczną, pachnącą kwiatami majówkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ismenko. Album, który powstanie w wakacje, będzie intensywnie zielony:)

      Usuń
  23. Kolejne cudeńko zrobiłaś. Piękny różany album:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu, przepiękny jak każdy Twój album :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny album. Faktycznie, od kilku miesięcy miewam dużo problemów z wpisywaniem komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Właśnie przed chwilą wyciągnęłam ten Twój komentarz ze spamu.

      Usuń
  26. Przepiękny album Małgosiu!!! Bardzo podoba mi się ta różana kolekcja papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny album zrobiłaś Gosiu! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne są te Twoje albumy, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu mistrzyni składaczków i albumów, kłaniam się nisko dla Twojej perfekcji wykonania. Album ach zapiera dech w piersiach. Uwielbiam kwiaty, więc patrzę i patrzę i się zachwycam. Cudowny mamcia Justysi ma album😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękny !!! podziwiam Małgosiu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały jest ten album! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny zaczarowany i uświęcony ogród stworzyłaś w formie albumu. Na pewno będzie wspaniałym tłem dla zdjęć mamy i córki. Genialna pamiątka z sentymentem. Mogę się założyć, że Panie będą wracać do niej bardzo często. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczny album! Jest pięknie wiosennie kolorowy i kwiatowy. A najbardziej urzekła mnie stronka z rozkładanym bukietem- mistrzostwo świata :) pozdrawiam serdecznie i ciepło i nie mogę się doczekać męskiego albumu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. To mój ulubiony kolor róży ❤️więc jak mam nie zachwycać się albumem😘

    OdpowiedzUsuń
  35. I come from Justyna's blog after seeing your lovely album, you are so talented! You have a new follower!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...