niedziela, 10 kwietnia 2022

I kolejne wielkanocne

Witajcie, kochani!
U progu Wielkiego Tygodnia przychodzę do Was z kolejnymi kartkami wielkanocnymi. Tym razem na każdej pojawił się Pan Jezus, który przecież jest sednem i sensem obchodów Wielkanocy.







A taką palemkę zrobiła dla mnie koleżanka z pracy. Zalipiański aniołek i dzbanuszek to prezenty od Basi.


Życzę Wam głębokiego i owocnego przeżycia Wielkiego Tygodnia, by z radością w sercu świętować cud Zmartwychwstania.


Jeszcze pojawię się z życzeniami świątecznymi. A tymczasem pozdrawiam Was serdecznie – z nieustającą wdzięcznością za Waszą tu obecność.
Małgosia

50 komentarzy:

  1. Masz zdolne koleżanki ,w zeszłym roku spróbowałam palmę zrobic z krepinowych kwiatów ale ciapata jestem do tego, kartki jak zwykle cudowne.Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną dostałaś palmę. Moja koleżanka też robi podobne i mogłam obserwować jak długo i mozolnie się je robi - niesamowita sztuka.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki rzeżba Jezusa umęczonego , w sam raz na Wielki Tydzień -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są Twoje kartki a i prezenty super.Tobie również życzę aby ten tydzień był spokojny, by był czas na przemyślenia. Owocnych przygotowań świątecznych. Niech będą udane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Małgosiu, Twoje karteczki są takie wyjątkowe, z godnością należną tym Świętom.Jestem szczęśliwa, że Cię poznałam bo nawet w karteczkach widać Twoją klasę.A palemka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te karteczki Małgosiu, oddają prawdziwą istotę nadchodzących Świąt.
    Palemka urocza, wspaniały podarunek.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu fajne te Twoje karteczki, i choć nie przepadam za tymi świętymi, w sumie to nie wiem czemu jak do kościoła latam, to te mi się wyjątkowo podobają. Przerażenie mnie tylko ogarnia na cenę znaczków, ale co tam dopóki mogę to wysyłam w końcu nic nie jest droższego od zdrowia, którego się nie kupi za żadne pieniądze.
    Alem się rozpisała nie na temat :-).Palemka świetna, ja leń jestem i dziś święciłam kolejny raz moją starą :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Fakt, ceny znaczków mogą powalać, ja zbieram na nie fundusze przez cały rok, żeby przed świętami nie zbankrutować:)

      Usuń
  8. Kolejny wysyp ślicznych karteczek Małgosiu 😊
    Wiem, że to w sumie najważniejsze Święta ale jakoś nie są one moje.
    Zdecydowanie wolę święta BN😉
    Pozdrawiam serdecznie i spokojnego Wielkiego Tygodnia życzę 😘🌹

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że takie kartki powinny być, przecież zmartwychwstały Chrystus to sedno świąt. Bardzo mi się podobają, zresztą, jak wszystkie twoje kartki. Przepiękna ta palma i rzeźba również zrobiła na mnie duże wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprodukowałaś tych kartek :) piękne są. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie Ci zawsze wychodzą kartki. Uwielbiam wszystkie z grafiką Pana Jezusa. Palemka piękna, dobrze mieć taką koleżankę. Pozdrawiam gorąco. I dziękuję za kartkę, która dotarła już przed niedziela.

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu Twoje kartki są niesamowite. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kartki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki, a prezentowa palemka jak marzenie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki.Bardzo lubię oglądać Twoje karteczki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja lubię te Twoje kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne są te wielkanocne karteczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle fajnych karteczek i każda inna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki Gosiu jak zwykle piękne:) prezent super:) pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłaś śliczne kartki. :)
    Dostały Ci się super prezenty. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne karteczki Małgosiu, takie w sam raz do koperty, bardzo mi się podobają ❤ a prezenty super !!!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kartki. Urocze prezenty dostałaś - zarówno palma, jak i Zalipiański aniołek oraz dzbanuszek. Zdrowych, spokojnych Świąt Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartki piękne i idealnie oddające prawdziwego ducha Wielkanocy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...