niedziela, 6 października 2019

Album „Owadzi świat”


Witajcie, kochani!

Jak nie było weny, to nie było, ale jak nagle przyszła, to zasiadłam przy biurku i skończyłam album dla Danusi. Sporo owadów w nim zamieszkało (w tym oczywiście motyli), a poza tym tradycyjnie już znalazły się kieszonki i zakamarki, tagi i miejsca na zapiski. Albumik pomieści około 45 zdjęć formatu 9x13 lub mniejszych. A teraz zapraszam na spacer po owadzim zakątku.









































Danusiu, album wyślę w tym tygodniu. Dziękuję Ci za cierpliwość.

Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i życzę wspaniałej niedzieli,

Małgosia

86 komentarzy:

  1. Piękny album, taki delikatny, ja to zawsze się zastanawiam jak widzę tego typu pracy ile serca trzeba włożyć aby powstał a jaki jest ulotne.☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. W każdy album wkładam całe serce.

      Usuń
  2. Piękny album stworzyłaś! Danusia ma szczęście :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, stonowane kolorki. Zachwycający album pełen kieszonek i zakamarków, mogłabym go oglądać bez przerwy! Podoba mi się okładka... nie wiem czy to płótno czy papier o takiej fakturze, ale wydaje mi się(chociaż mogłam przegapić), że zastosowałaś go po raz pierwszy?
    Pozdrawiam cieplutko Gosiu:) Życzę Ci miłego niedzielnego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Na okładce jest płótno, ale tej akurat bazy nie robiłam sama, to gotowa baza z EcoScrapbooking.

      Usuń
  4. Jak zawsze cudny. Z takimi niezbyt lubianymi stworzeniami( oczywiście motylki lubię) a taki śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydawałoby się że owady to niewdzięczny temat ale Twój album bardzo ładnie wyszedł i zachwyca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny owadzi album Małgosiu,jak zawsze wyszło cudeńko spod Twoich zdolnych rączek.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! Małgosiu cudowny jest ten owadzi album :) mnóstwo w nim serca i pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny owadzi album Małgosiu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem zachwycona! Małgosiu, album jest rewelacyjny. Owadzi temat jest bardzo bliski memu sercu:) Przepiękne karty, cudowna kolorystyka i ten styl retro - bajka.
    Kolejne cudo, które zapadnie w moją pamięć. Niesamowite sa Twoje albumy.
    Buziaki i lecę popatrzeć jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne to królestwo owadów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo, cudo :) żuczki sa słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny niesamowity album stworzyłaś Małgosiu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz zawsze mnóstwo pomysłów na różne schowki, klapki i miejsca na zdjęcia. Tym razem też jest mnogość owadów :) Bardzo podoba mi się okładka albumu. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jest naprawdę cudowny❤️,zazdroszczę Danusi😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać że wena wróciła ze zdwojoną siłą, album jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Taką wenę i realizację pomysłu to ja rozumiem. Gosieńko ten album jest śliczny i fantastyczny, ale w niej się zaroiło od owadów wszelakich :)Brawo, brawo, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Magiczny i mega vintagowy album! Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiało tajemniczością. Piękny album. Bardzo klimatyczny. Dobrze Gosiu, że wena wróciła, bo dzięki niej powstała genialna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, Twoje albumy są prześliczne, takie arcydzieła!!! Nie przypuszczałam, że z owadami może być tak uroczy album. Wprowadziłaś na karty albumu baśniowy klimat.
    Rewelacja!!!
    Serdeczności zostawiam pełna zachwytu:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudoooo!!!
    Małgosiu,Ten album to majstersztyk !!! Pięknie skomponowany,mnóstwo zakamarków,kieszonek,schodków.No wspaniały!!! Poezja ;)
    Miłego tygodnia ,całuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Album x pewnością zafascynowałby Jasia :) przepiękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Łał! Owadzi album to cudeńko! Lubię owady wszelakie a w takim wydaniu jeszcze bardziej ... super świetny klimatyczny! No i te schowki, kieszonki ... Małgosiu, chylę czoła!
    Przyjemnego tygodnia całego

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejne cudeńko ! Przepięknie, pastelowo, uroczo :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu jest śliczny, jak wszystkie Twoje albumiki. tyle w nim zakamarków i kieszonek . masz świetne pomysły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu śliczny owadzi album stworzyłaś. Tyle zakamarków że szok, podziwiam jak to zawsze umiejętnie dopracujesz. Karty są tak piękne że można tylko je podziwiać. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wdzięczny temat i wspaniałe wykonanie. To piękny album Małgosiu, bogaty i pełen ciekawych rozwiązań. Podziwiam efekt końcowy i jak zawsze zachwycam się każdą kartą. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O wow! Ale piękny Małgosiu! Niech Darwin żałuje, że takiego cuda nie miał podczas dokumentowania odkrytych gatunków :)). Danusia to ogromna szczęściara :) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. Zrobić album dla Darwina to byłoby wyzwanie:)

      Usuń
  28. piękny jest! Ostatnio robiłam pierwszy swój taki album i już wiem jaki ogrom czasu jest potrzebny, aby stworzyć coś tak cudownego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martuś. Tak, czasochłonne to jest bardzo:)

      Usuń
  29. Och, Małgosiu, cuuuudo prawdziwe! Wciąż nie dowierzam, że to dla mnie. Dziękuję, bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu. Mam nadzieję, że album już dotarł i nie rozczarował Cię.

      Usuń
  30. Wszystkie Twoje albumy są niezwykle piękne i same w sobie stanowią dzieło sztuki, ten również :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow,to jest tak piękne,że aż zapiera dech☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu, Twój album jest wspaniały!!! Piękny klimat, wspaniała kolorystyka i te zakamarki, tak sprytnie wkomponowane w całość. Obłędny prezent dla Danusi przygotowałaś. Uściski i cieplutkie pozdrowienia zostawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sis kochana dawno mnie u Ciebie nie było. Ależ niesamowicie się rozwinęłaś genialny album, bardzo mi się podoba. Tulam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sis, ale niespodzianka! Jak miło Cię widzieć w moich skromnych blogowych progach.

      Usuń
  34. Przepiękny album, owady całkiem sympatyczne. Ślicznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mogę się napatrzeć fantastyczna i niesamowita praca. Przepięknie wyszedł ten album :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, wow, wow...szczęka mi opadła Małgosiu, cudo po prostu:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny album. Takich owadów na pewno bym się nie bała.
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny album zrobiłaś, jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny album, jestem nim zachwycona, pomysłowo wykonany, ciekawe strony no rewelacyjny :) Nie przepadam za owadami, ale w Twoim wykonaniu i jak je w albumie umieściłaś to je chyba polubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...