czwartek, 17 października 2019

Świąteczny swing


Witajcie, kochani!

Wokół piękna, złota jesień i słońce, a ja robię zimowe kartki. Ale czas biegnie tak szybko, że ani się obejrzymy, a tu nadejdą święta. I wtedy będę potrzebowała naprawdę dużo kartek.

Tym razem pokażę Wam dwie karteczki swing, którą to formę zaproponowała Ulcia w swojej zabawie:


Pierwsza kartka z ulubionym świętym wszystkich dzieci (i nie tylko:)




Druga z Dzieciątkiem.




Na tylnym panelu kartek znajdą się życzenia świąteczne. A tu jeszcze obie karteczki razem:


Pozdrawiam Was całym sercem i do następnego spotkania,

Małgosia

68 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Małgosiu, a szczególnie podoba mi się ta z Dzieciątkiem. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, moje biurko też zawalone świątecznymi przydasiami :) A karteczki wyszły Ci prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaaaaaaał, ale cudne! rewelacyjna forma, nawet nie trzeba juz za dużo ozdobników bo i tak wygląda imponująco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki, Gosiu. Jak zawsze zachwycam się każdą z nich. Pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obie, też lubię tę formę, choć trochę czasochłonna ;) Ale wyjątkowe są to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki. Forma zaskakująca i fantastyczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Zachwycają mnie te wzorzyste papiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięne karteczki Małgosiu :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, obie kartki piękne!Podobają mi się papiery i grafika na pierwszej kartce :) Te z cynamonem i plasterkami owoców cytrusowych chyba mam, też ładnie na kartce się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu wiadomo, za co się nie weźmiesz to zawsze super Ci wyjdzie :) Piekne karteczki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudeńka ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu obie piękne, same śliczności.Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kartki!:) Cudnie wykonane - ja jakoś nie mogę się zabrać nawet za jedną...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i ciekawe karteczki :) masz racje, nie ma co patrzeć na to, ze słoneczko, czas barć się za świąteczne rzeczy bo to już tuż tuż a czas ucieka :) Ja sama już robię prezenciki ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu karteczki piękne,bardzo fajnie je zrobiłaś,ja w końcu też muszę się zabrać za robotę :)
    Buziaki dla Ciebie 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo klimatyczne, przepiękne kartki. <3 Masz rację, czas tak szybko leci, zaraz praktycznie święta będą. U mnie powoli już się kupuje prezenty. hehe Bardzo lubię oglądać takie kartki, kocham zimę i czar świąt, lubię go poczuć o każdej porze roku i teraz również poczułam. :) Najserdeczniej pozdrawiam, cudownego dnia dla Ciebie. :****

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, sa prześliczne :) a ta z Dzieciątkiem skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak Mikołaj rządzi :))) Uwielbiam jego motyw na święta :)). Kartki śliczne!:) Małgosiu ja już od dwóch tygodni szyje świąteczne ozdoby i mam wrażenie, że nie zdarzę ze wszystkim. Czas leci jak szalony. Buziaki kochana i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyszło Małgosiu! Dziś urzekła mnie pierwsza - świetnie się prezentuje.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycające prace, Małgosiu!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, Tobie to żadna forma nie jest straszna :) Cudne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne są! ja sie muszę zmobilizować i zabrać za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne świąteczne karteczki Małgosiu :)
    Niezwykłe formy,które sprawiają,że Twoje karteczki są zawsze takie oryginalne. Miłego weekendu 😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Super karteczki takie inne,mają fajne formy jeszcze nie próbowałam ale chyba trzeba będzie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne, świąteczne kartki. Forma kartki prosta, ale jakże oryginalna i efektowna.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne Gosiu! I takie strojne :) piękne papiery !

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgoniu karteczki są zachwycające, otrzymać takie karteczki to sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Woow! Karteczki są niesamowite. I jeszcze takie mają środeczki obrotowe - talent piękny! Bravo Małgosiu za wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna jest ta forma kartek, a same kartki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...