niedziela, 20 października 2019

Serce dla seniora


Witajcie, kochani!

Bardzo spodobała mi się akcja, o której przeczytałam we wrześniu na blogu Ulci. Cóż, decoupage to nie moja bajka, ale na szczęście Ulcia napisała mi, że mogę równie dobrze zrobić serce metodą scrapbookingu. Serca zrobiłam trzy, wykorzystując między innymi muszelki, gazę i aplikacje zakupione w pasmanterii. A oto efekt moich działań:





Takie drobiazgi, które – mam nadzieję – wywołają uśmiech na twarzy obdarowanych osób.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej niedzieli.

Pa, pa

Małgosia

65 komentarzy:

  1. Beautiful wall hangings, Malgosia! Hugs, my dear friend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serduszka, najbardziej podoba mi się to z sową. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne serducha i z pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super akcja! Świetne są Twoje serca Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu kochana, serca są piękne!!!! Świetny pomysł na ich zrobienie :) Cudownie, że mogłaś się przyłączyć do akcji :)). A wiesz, że u mnie na jednym obrazku dla Seniora tez znalazła się sowa :))). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko na 100% wywołają uśmiech na czyjejś twarzy, śliczne te serduszka przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalny miałaś pomysł na serducha. Zresztą Ty sama Gosiu masz złote serce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu cudne serduszka zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne :) Na pewno wywołają uśmiech na twarzach obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne serduszka i widać, ze od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale extra ! Serca są rewelacyjne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serduszka są cudowne Małgosiu :)
    Żabka już działa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne serduszka zrobiłaś Małgosiu .Napewno niejedna łezka wzruszenia popłynie u obdarowanych seniorów.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz duże serducho Gosiu 😘😘😘💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne serduszka na piękny cel.
    Ściskam Małgosiu serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno wywołają uśmiech bo są śliczne!
    Serdeczności Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne, takie optymistyczne i miłe dla oka:-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie ozdobiłaś te serduszka ja także bardzo je lubię ozdabiać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne serduszka. Widać ile pracy włożyłaś w ich wykonanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu piękne serducha i piękny gest od serca. na pewno ucieszą obdarowanych
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne pamiątki Małgosiu! na pewno wywołają radość i uśmiech! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu przepiękne serducha, zachwycające, pięknie wykonane :) Pozdrawiam ciepło i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, te serduszka są piękne i na pewno wywołają nie jeden szczery usmiech.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie ozdobione Twoje serduszka! Szczytny cel, a Twoje prace Małgosiu sercem stworzone. Przesyłam ciepłe pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne serduszka,taki prezent z pewnością się spodoba :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Serca z pewnością wywołają uśmiech obdarowanych - są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...