sobota, 28 września 2019

Trójkąty


Witajcie, kochani!

Co nieco drgnęło u mnie w kwestii weny i powstały cztery karteczki, które mają jedną wspólną cechę: znajdziemy na nich kształt trójkąta. Tak więc wszystkie wędrują do zabawy z motywem u Ewci Hubki.


Do pierwszej wykorzystałam papier z motywem trójkątnych proporczyków, więc miałam ułatwione zadanie.


A tu wielkanocna sztaluga ukośna, której forma tworzy właśnie trójkąty. Narysowałam sobie elementy baranka, po wycięciu pokolorowałam i potuszowałam, no i skleiłam.



Baranek ma na szyi maleńki dzwoneczek, który dzwoni:)


I jeszcze dwie proste karteczki bożonarodzeniowe z trójkątną choinką.



W albumie dla Danusi też są postępy, ale pokażę go Wam już w całości.

Pozdrawiam Was najserdeczniej i życzę wspaniałego jesiennego weekendu,

Małgosia

96 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe karteczki i ciekawe rozwiązania ale dziś numer jeden to ten sympatyczny baranek - ogromnie mi się podoba!
    Miłej niedzieli Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, pomysłowe kartki, Małgosiu!
    Ale w baranku się zakochałam :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu śliczne kartki zrobiłaś :).

    Twój baranek jest fajniutki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. No prosze jak fajnie wybrnęłaś z zadnia z trójkątami, świetne karteczki Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki Małgosiu:) Ślę moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, ale baranek powalił mnie na kolana.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Barankowa!!!!!!!!!!! jaka cudna!!! Swietne karteczki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne karteczki, Małgosiu!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne karteczki Małgosiu, każda z nich inna, ale każda jest równie piękna i wyjątkowa. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, przepiękne są Twoje karteczki!!! Każda z sercem stworzona.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne takie pomysłowe kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w baranku!!! Zdolniacha z Ciebie Gosiu. Karteczki, jak zwykle, piękne i perfekcyjne.
    Miłego niedzielnego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki Małgosiu;)
    Miłej niedzieli kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu spisałaś się na medal,karteczki są śliczne,ta z barankiem mnie zachwyciła .
    Jej kształt jest extra !!!
    Muszę i ja spróbować takiego składaczka zrobić, chociaż wydaje mi się to mega trudne .
    Buziaki 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać że wena wróciła, wspaniałe zastosowanie trójkątów :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu, przepiękne. Bardzo podobają mi się te skromne, z nutami i słowami kolęd.
    Baranek z dzwoneczkiem jest cudny. Ślicznie wygląda tez kartka z girlandą.
    Zawsze podziwiam Twoje papierowe prace!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne prace! podziwiam wszystkie, choć ta z barankiem bardzo się wyróżnia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace :) najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Baranek niesamowity, a karteczki super wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne karteczki, Małgosiu. Zwłaszcza ta z barankiem. I jeszcze raz dziękuję za przepiękną kartkę urodzinową, która sprawiła mi wiele radości. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne karteczki a ta z barankiem przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczki są przecudne, ale własnoręcznie rysowany baranek wymiata ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu piękne trójkąciki . Mnie się najbardziej spodobał sztalugowy baranek, jest śliczny :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne karteczki, baranek jest przesłodki.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie bardzo pomysłowe! A ta z owieczką rozczulająca.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu kochana, cieszę się, że wena powróciła :)) Karteczki śliczne. Piękna, taka wymowna i delikatna jest ta z kolędą! Buziaki i miłego popołudnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu piękny masz talent. Karteczki jak zawsze cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wena też czasem musi odpocząć 😊 Piękne kartki z trójkątnymi motywami!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne kartki, ale ta z owieczką jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności i świetne pomysły by wykorzystać motyw trójkąta, a baranek najsłodszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne karteczki! Miło na nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietne! Ta z barankiem w szczególności :) uroczy jest !

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne i pomysłowe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie sobie poradziłaś z tematem Małgosiu:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocze karteczki. Kartka z barankiem jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne kartki, baranek mnie zachwycił ❤️
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale u Ciebie kolorowo!:) od razu chce się coś robić, kartki piękne ,bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.
    theprimitivemoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniale Ci to wyszło! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Twoje karteczki Małgosiu są urocze :)
    Każda jest świetna na swój sposób i trudno mi wytypować tę " moją NAJ ",dziś wszystkie są NAJ !!!
    Miłego weekendu :) Ściskam,pozdrawiam i ślę buziolki :)***

    OdpowiedzUsuń
  40. No proszę jak sobie świetnie z tematem poradziłaś, jaka różnorodność ,,trójkątowa,, u Ciebie ... nie tylko proporczyki ale i choinki, no i sam kształt kartki. Uroczy ten baranek :) Piękne kartki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. U Ciebie Małgosiu jak zawsze piękny klimat...kartki wspaniałe :) Moc pozdrowień Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Małgoniu karteczki bardzo ciekawe a baranek przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko.
      Za banerek pochwały należą się Ewci.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...