piątek, 2 marca 2018

Znaki zodiaku

Witajcie, kochani!

W horoskopy wprawdzie nie wierzę, ale w wymiance u Lidzi ze znakami zodiaku w roli głównej zabraknąć mnie nie mogło.


Tym razem moja kartka powędrowała do Sikoreczki, której znak to panna. Dlatego powstał taki oto box z rozmarzoną panienką siedzącą pośród kwiecia. W tle niebo na którym widać gwiazdozbiór – Panny oczywiście.






Ja zaś dostałam kartkę od Agatki. Powiem szczerze, że nie pogardziłabym takim okazem wodnika:):):)


Ciekawe, jakie wytyczne wymyśli nam Lidzia na marzec.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego weekendu,

Małgosia

58 komentarzy:

  1. Świetna wymianka! Wodnik Wow! Mój skorpionek nie byłby taki muskularny;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha!Wodnik ...hmmm..tylko brać! A Twój boxik...przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow Małgosiu cudeńka oba bez wyjątku .
    Bardzo zaskakujące interpretacje .
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne obie prace :) ja też panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, śliczna i romantyczna karteczka! Bardzo mi się podoba :) A takiego wodnika również chętnie bym przygarnęła :)
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Na takiego wodnika byłoby pewnie dużo chętnych:)

      Usuń
  6. Gosieńko! Prześliczna Panienka, Ale i wodnikowi też nic nie brakuje, Obie karteczki Cudowne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczkę Gosiu zrobiłaś. W horoskopy nie wierzysz (ja też nie) ale może w czary? Ucałuj wodnika z kartki a może się zmaterializuje :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu co prawda ja tez nie wierze ale czasem coś tam z nich się sprawdza-raz na milion przepowiedni hihi. Piękny boxik a i świetna karteczka jaka do Ciebie przywędrowała z czarującym mięsniakiem. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna wymianka. Panna delikatna jak wodna nimfa, za to wodnik niczym rzymski gladiator. Super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Box z Panną śliczny, Wodnikowi też niczego nie brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe wyzwanie :). Stworzyłaś piękny box, wodnik no faktycznie niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha no wodnik wymiata! Ale Twoja panna tez niczego sobie;) świetna robota Dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisałam to już u Lidzi, ale napiszę i u Ciebie Gosiu - super inicjatywa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pudełeczko z tą rozmarzoną panną :-) Niebo w tle jest fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny box, Małgosiu!
    I do Ciebie niezły okaz przywędrował ;-)
    Miłej niedzieli, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuniu jaki prześliczny, delikatny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój box jest cudny Małgosiu! Najśliczniejsza panna jaką widziałam:) no a wodnik, cóż, też trochę powzdycham :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki! <3 Panna szczególnie mnie zauroczyła! :) Jest taka delikatna.. rozmarzona... no i to niebo w tle! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka bardzo się mi spodobała. Zajęła piękne miejsce na półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Sikoreczko, bardzo się cieszę, bo miałam trochę tremę, gdy ją robiłam:)

      Usuń
    2. Dlaczego tremę? Jak dla mnie jest cudowniutka!

      Usuń
    3. Zawsze jak coś dla kogoś robię, mam tremę, czy się spodoba. Wiem, moja wiara w siebie nie jest zbyt wielka:)

      Usuń
  20. Śliczna ta Panienka, a i Wodnik niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ja także za takim wodnikiem straciłabym głowę:) Panienka subtelna, jak to panienka . Piękną karteczkę Małgosiu zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy pomysł na wymiane :-) Panna i box... cudowne! Zakochałam się w tej dziewuszce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny box Małgosiu ,podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne prace, boxikiem jestem zachwycona - cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie to wspaniałe cudo :) Ja koziorożec hi hi :) Pozdrawiam Cię Gosiu gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...