piątek, 16 marca 2018

Album, którego nie ma czyli rocznicowe CANDY


Witajcie, kochani!

Dokładnie za miesiąc miną dwa lata odkąd zaistniał mój blog i poniekąd zmieniło się moje życie. Ani przez moment nie żałowałam swojej decyzji o otworzeniu podwoi Papierowego Jarmarku. Tyle wspaniałych osób w nie zawitało! Wszystkich Was zapraszam więc do udziału w rocznicowym candy, w którym do wygarnia będzie – jakże by inaczej – album. Tego albumu Wam jednak dziś nie pokażę, bo po prostu jeszcze go nie ma. Zostanie stworzony wedle życzenia osoby, która wygra candy.  Czy ma być to album tematyczny (kwiaty, motyle, morze, góry, koty, miłość, anioły, dziecko etc.)? Czy może okolicznościowy (ślub, chrzest, pierwsza komunia, Boże Narodzenie etc.)? A może kolorystyczny (mięta, czerń i biel, pastele etc.)? Może jeszcze inny? Postaram się jak najlepiej spełnić życzenie zwycięzcy.

Co zrobić, by wziąć udział? Wystarczy w komentarzu napisać jaki album Wam się marzy. Ależ jestem ciekawa! Macie czas do 15 kwietnia, bo losowanie nastąpi 16 – właśnie w rocznicę powstania bloga.

Zapraszam kochani!                                           

A żeby nie było tak całkiem bez zdjęć, to pokażę ile kartek świątecznych udało mi się już przygotować. To oczywiście nie wszystko, jutro działam dalej.


Pozdrawiam was cieplutko (choć u mnie zawitała dziś prawdziwa zima),

Małgosia

86 komentarzy:

  1. Nie wiem czy to dobrze być pierwszym ale co tam.....staję na początku kolejki która będzie napewno długaaaa. Gosiu bardzo się cieszę że założyłaś bloga, dzięki temu mogę podziwiać Twoje wspaniałe prace zarówno w wirtualnym świecie oraz realu. Uwielbiam Twoje składaczki, albumy, papier to to co kochasz i co kocha Ciebie:-)
    Ja mało wymagająca jestem haha więc jeśliby mi się poszczęściło to chciałabym album hmmm wiosenny, letni- coś w tym stylu abym mogła włożyć fotki z pierwszych dni na działce kiedy wiosna zawita i Wikusia będzie biegać w trawie z chłopcami.
    Pozdrawiam cieplutko choć za oknem u mnie zawieja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Album wiosenno-letni - miodzio:)

      Usuń
  2. Gosiu gratuluję Ci serdecznie tych dwóch latek, trzymam kciuki za kolejne. O tak poznawanie ludzi w blogosferze jest cudowne! :) Odpowiadając na Twoje pytanie to chyba marzy mi się jakikolwiek piękny album spod twych zdolnych rąk :) :* pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosieńko! Jak ten czas szybko zleciał, To już dwa lata, Gratuluję Ci Tych dwóch latek i życzę Ci dalszych wspaniałych lat blogowania.Tym razem też zapisuję się na Albumik.Jeżeli By mi się udało go wygrać to Proszę o pastelowe kolory i Aniołki - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Krysiu. Anielski album nie będzie dla mnie nowością, bo raz już taki robiłam.

      Usuń
  4. Gosieńo jak dobrze, że dwa lata temu się tu u nas pojawiłaś, jak ja bym żałowała że Ciebie tu nie ma : Z ogromną radością i chęcią staję w kolejkę po Twój album, a marzy mi się w kolorach brązowo-ecru z misiami :) Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówisz że to już dwa lata, to aż niemożliwe, Pamiętam jak by to było wczoraj jak Danusia nas olała totalnie bo Ci pomagała z tym blogiem :-)
    Gratuluje Gosiu, to była jedyna słuszna decyzja, ciesze sie że miałam okazję Cię poznać , mam cichą nadzieję, że kiedyś będzie to również w realu.
    A ja bym chciała album z okazji ślubu.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze wielu lat blogowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Oj, czas leci szybko.
      Ślubny album - super. To będzie mój drugi.

      Usuń
  6. Gratulacje z okazji dwóch latek blogowania! Życzę Ci wielu dalszych pomysłów i inspiracji, bo tworzysz piękne prace! Ja również zapisuję się do Twojej zabawy i poprosiłabym o wykonanie albumu komunijnego, ponieważ w maju mój najstarszy syn przyjmie I Komunię Świętą. Chciałabym, aby ten dzień był dla niego ważny i piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Monisiu. Chętnie zrobię album komunijny.

      Usuń
  7. Gosieńko gratulacje z okazji dwóch latek :) Jak dobrze, że założyłaś bloga i tu jesteś :)
    Mnie się marzy album komunijny dla Izabelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie Ci gratuluję Małgoniu drugiej rocznicy, ogromnie się cieszę że jesteś i że mogę podziwiać Twoje piękne prace. Podoba mi się pomysł na taki dedykowany album i chętnie spróbuję szczęścia. Już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie album w którym mogłabym umieścić swoje ulubione wiersze, a mam ich już sporo.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuję. Album na wiersze - to byłoby dla mnie coś nowego.

      Usuń
  9. Gosiu Najdroższa, cieszę się, że założyłaś bloga, bo na prawdę mogę podziwiać Twój kunszt w tworzeniu, szczególnie albumów :) <3 Kochana, jakby to było wczoraj, a już gratuluję Tobie dwu lat blogowania, życząc kolejnych tysiąca dwuleci <) Alicję z krainy czarów, najbliższy sercu temat, mam w realu, jak i parę innych, zatem jeśli los do mnie się uśmiechnie to.... będzie pretekst na łączenie się na Skypie na kolejne długie godziny (razem go stworzymy) :D
    Serdeczności posyłam i całuję <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziulku, dziękuję. Ty wiesz, kto mnie zainspirował...

      Usuń
  10. Gosiu, cieszę się że jesteś:) Pamiętam ten czas gdy zakładałaś bloga i wydaje się że było to tak niedawno, a z drugiej strony myślę że znam Cię od lat;)
    Zastanawiałam się czy nie będzie to pzesadą jeśli i ja się zgłoszę, bo mam przecież od Ciebie trzy albumy?! Z drugiej jednak strony to albumy dla moich bliskich, nie dla mnie, dlatego czuję się rozgrzeszona i staję w kolejce;)
    Co do tematyki to... nie wiem;) Może po prostu rodzinny.
    Życzę Ci wielu następnych lat blogowania! Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję. Wiesz, tez mam wrażenie, że znam Cię od zawsze. Album rodzinny chętnie zrobię.

      Usuń
  11. Wow! No zazdroszcze Ci tych wypisanych karteczek ach...
    Dwa lata minęły nawet nie wiem kiedy! Fajnie ze jestes z nami:)
    Na albumach sie takich nie znam ale moze poprosze w razie wygranej o album z okazji narodzin dzidziusia, moze na jego pierwszy rok zycia czy cos w ten desen. Dla chłopca, Franka, przyszłego chrześniaka mojego M, ma wózek w kolorach granat i biel:) ale mam wytycznych hehe :) no to Gosiu zycze Ci kolejnych pięknych rocznic i sciskam urodzinowo Hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dziękuję. Im więcej wytycznych, tym lepiej.

      Usuń
  12. Gosiu serdeczne powinszowania z okazji 2 lat blogowania :) jesteśmy prawie rówieśnice, bo mi w kwietniu tez 2 lataka stuknie :) Bardzo się cieszę, ze Cię poznałam. Zagladam do Ciebie z przyjemnoscią i cieszę się bardzo , ze jesteś :)
    Kilka dni temu dostałam wygrany u Ciebie albumik, więc niech teraz ktoś inny się ucieszy- a jest czym :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę dalszych twórczych lat. Przecudnie tworzysz. Twoje albumy to marzenie dlatego zgłaszam się do zabawy.
    Jesli się uda to chciałabym album dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolko. Album dla dziecka chętnie zrobię.

      Usuń
  14. Zobaczyć Twój album na własne oczy,zawszę marzę,gdyby los się do mnie uśmiechnął,to motywy kwiatowe byłyby dla mnie najodpowiedniejsze Małgosiu! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Moniczko. Też lubię motywy kwiatowe.

      Usuń
  15. Ja też staję w kolejce po cudny album , a wiem że taki będzie :)
    Koty, koty i jeszcze raz koty chcę :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, z kotami jeszcze nie robiłam - to będzie prawdziwe wyzwanie.

      Usuń
  16. Gratuluję rocznicy, jak to szybko minęło A mam wrażenie jakby wczoraj Danusia nam Ciebie przedstawiła. Juz pierwsze odwiedziny wydtarczyly zeby zakochać się w Twoich karteczkach, składaczkach. Najlepszego Małgosiu. Jakby mi się udało zostać wylosowaną chciałabym album dla chrześniaka 2 latka tematyka piraci, skarby, morze, plarza :) czerwień i granat. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Goniu. Albumy morskie bardzo lubię robić.

      Usuń
  17. Gratuluję rocznicy, jak to szybko minęło A mam wrażenie jakby wczoraj Danusia nam Ciebie przedstawiła. Juz pierwsze odwiedziny wydtarczyly zeby zakochać się w Twoich karteczkach, składaczkach. Najlepszego Małgosiu. Jakby mi się udało zostać wylosowaną chciałabym album dla chrześniaka 2 latka tematyka piraci, skarby, morze, plarza :) czerwień i granat. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, gratuluję rocznicy. Zaglądanie do Ciebie to dla mnie uczta duchowa i inspiracja (ta czarna baza!!) i składaczki i albumy i tulipany i motyle. Małgosiu, tak nieśmiało ustawiam się w kolejce (przecież sama mogłabym sobie zrobić), bo marzy mi się lawendowy album pachnący Toskanią.(wybieram się tam latem). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zosieńko. Mam właśnie kolekcję lawendowych papierów:)

      Usuń
  19. Gosiu serdecznie gratuluję z okazji dwulecia blogu i życzę Ci jeszcze wielu kolejnych owocnych lat.
    Z przyjemnością przygarnęłabym Twój album, bo nieustannie je u Ciebie podziwiam. A jeśli szczęście by mi dopisało to kocham koty, róże i czerwony kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Eluniu. Połączenie kotów i róż może być bardzo intrygujące.

      Usuń
  20. Gosiu gratulacje z okazji rocznicy. Życzę kolejnych pięknych rocznic i wielu inspiracji. Biorącym udział w zabawie życzę powodzenia. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, każdy kolejny album jest dziełem sztuki. Gdybym wylosowała, to byłby to album dla Weroniki, która w Zielone Świątki przystąpi do I Komunii św.Ale niech los wybierze szczęściarza:-) Fajnie, że tu jesteś i że obdarowałaś tyle osób, i że jesteś wulkanem dobroci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. Album komunijny - wspaniale.

      Usuń
  22. Gratuluję Małgosiu pięknego Jubileuszu! Twórz Kochana jeszcze długo bo czekam na kolejne Twoje albumy tudzież inne ozdoby! zapisuję się do zabawy,ponieważ stale i niezmiennie podziwiam Twoje albumy:) a album niech będzie niespodzianką z mnóstwem różnych zakamarków i schowków:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Postaram się zrobić mnóstwo zakamarków.

      Usuń
  23. Ależ pracowita jesteś Małgosiu... jak mróweczka. Tyle kartek już zrobiłaś!
    Ja również pragnę pogratulować dwóch lat blogowania:) Pogratulować tego ciepłego i pięknego miejsca, które stworzyłaś. Lubię zaglądać do Ciebie. Zawsze naładuję swoje akumulatory patrząc na Twoje cudowne papierowe dzieła:)
    Mam już albumik od Ciebie, który zapełniam dobrymi myślami, pięknymi sentencjami, takimi pokrzepiającymi, wprawiającymi mnie w dobry nastrój.. Ten album bardzo lubię, ale oczywiście staję w kolejce po kolejny:)))
    Marzy mi się album owadzi. Żuki, muchy, pszczoły, chrabąszcze, motyle, ważki...
    Sama jestem ciekawa, jakie motywy wybrały Dziewczyny. Zaraz poczytam komentarze pod postem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. O, album owadzi to dopiero wyzwanie.

      Usuń
  24. To już dwa lata? A mi się wydaje, że dopiero co się zjawiłaś. Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu, gratuluję drugiej rocznicy bloga. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam i mogę podziwiać tworzone przez Ciebie cudeńka. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowite jak ten czas szybko leci :) Najlepsze życzenia z okazji kolejnych urodzin :) Uwielbiam oglądać Twoje albumy, zawsze podziwiam jakie są dopracowane w szczegółach i opowiadają jakąś historię. Długo myślałam jaki ja bym chciała mieć album przygotowany przez Twoje zdolne rączki.
    Myślę, że spodobałby mi się album w kolorach fioletowo-szaro-żółtym i w dodatku koci :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Ciekawa kolorystyka i do tego koty...

      Usuń
  27. Tworzysz wspaniałe, wyjątkowe albumy. Oczywiście ustawiam się chętnie do kolejki :) Gdyby mi dopisało szczęście chciałabym album w kolorystyce fioletowo różowym w kobiecym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Będzie jak najbardziej kobiecy.

      Usuń
  28. czas szybko leci...
    a mnie się marzy album romantyczno-nostaligczny z Aniołami świecami lichtarzami , cherubinkami... ;)
    ustawiam się w kolejce ;)
    Gratuluję rocznicy życząc następnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Będzie bardzo romantyczny.

      Usuń
  29. Gratuluję tylu lat twórczości i życzę Ci by było ich jeszcze więcej i wciąż nowych pomysłów w głowie :)
    Mi marzy się album w stylu retro lub vintage, uwielbiam tą tematykę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosiu gratuluje rocznicy i zycze wielu , wielu nastepnych i tak tworczych latek, ja bym -gdyby mi sie udalo- prosila albumik dla mojego malego walecznego synusia, bo to moj bohater , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Zrobić album dla Manuela to będzie prawdziwa przyjemność.

      Usuń
  31. Jak przyjemnie podziwiać Twoje prace Gosiu dwa lata, życzę Tobie jeszcze długich lat blogowania i podziwiania Twoich albumów , kartek....Może i ja stanę w kolejce do szczęścia , każdy motyw będzie mi się podobał.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgosiu. W razie czego dogadamy się co do motywu.

      Usuń
    2. Wszystkie prace są Toje śliczne , każda zaakceptuje.Dziękuję za kartkę świąteczną . Cudo.Zrobilas mi miłą niespodziankę ta kartka.Pozdrawiam 🌝

      Usuń
  32. Gosieńko:)
    Bardzo się cieszę, że tutaj jesteś i że miałam okazję troszkę bliżej Cię poznać. Otrzymałam od Ciebie już tyle dobra, dobrych słów i wsparcia, że aż nie do opisania. Bardzo Ci za to wszystko Kochana dziękuję.
    Nie wiem czy wypada mi się ustawić w kolejce, bo mam już sporo prezentów od Ciebie, ale Twoje prace są tak piękne i dopracowane i do tego niezwykle radosne, że spróbuję:)
    A marzy mi się album taki wodno - jeziorkowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaciu, dziękuję serdecznie.
      O, wodnego albumu to ja jeszcze nigdy - ale będzie wyzwanie.

      Usuń
  33. Gosiu jesteś dla mnie mistrzynią albumów, choć osobiście znam jeszcze jedna mistrzynię Jadzię, tworzycie cudowne albumy, wiem co mówię mój grudniownik od Ciebie jest wspaniały, Oczywiście ustawiam się w kolejce, jakby szczęście dopisało to bym poprosiła o albumik dla mojej wnusi na roczek :) Bardzo dziekuję za karteczkę wielkanocną. Pozdrawiam kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, dziękuję. Lubię robić albumy dla dzieci.
      Jadzia to prawdziwa Mistrzyni.

      Usuń
  34. Gratuluję rocznicy,bardzo szybko zleciał ten czas,myślę,że następne latka będą równie twórcze,czego Ci serdecznie życzę.Wprawdzie lubię robić albumy,ale grzechem by było nie spróbować szczęścia w tej kolejce,bo takie cudo od Ciebie zawsze by ucieszyło i serce i duszę, a marzy mi się album w stylu retro lub steampunk,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. WOW gratuluję urodzin :) To wspaniale, że już tyle czasu jesteś z nami bo dzięki Tobie świat staje się piękniejszy i bardziej kolorowy :)
    Oczywiście, że i ja ustawiam się w kolejce. A moje kolory to różne odcienie niebieskiego, brązu i beżu a motyw kwiatowy oczywiście w vintage stylu :)
    Buziaczki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kamilko. Połączenie brązu i niebieskiego jest super.

      Usuń
  36. Małgosiu, przede wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji dwóch latek! Bardzo się cieszę, że dzięki blogosferze mogłam poznać tak fantastyczną osobę jaką jesteś Ty :) Jednocześnie mam nadzieję, że jeszcze przez baaaaardzo długi czas będziesz mnie, i nas wszystkich, inspirować swoimi pięknymi pracami :)
    Długo myślałam jaki album chciałabym otrzymać gdyby uśmiechnęło się do mnie szczęście. Mam dużo starych zdjęć, które chciałabym uporządkować, więc myślę że styl vintage byłby idealny :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, dwa lata to piękna rocznica! Życzę Ci wiele, wiele kolejnych lat! Staję i ja w kolejce po Twój piękny album. No i tak myślałam, żeby było ciekawie i kreatywnie, no i wymyśliłam. Marzy mi się album afrykański, a właściwie kenijski. Kenia to moje marzenie, a więc już bym miała album na zdjęcia z tej podróży życia! A więc Afryka, Kenia. Inspirować się możesz kolorystyką mojego haftu, a więc Afrykanki. No i oczywiście sawanną, zwierzętami, dziką przyrodą w najpiękniejszej odsłonie. No to mam nadzieję, że wygram, hihi :D
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Bardzo kreatywny pomysł i nie lada wyzwanie.

      Usuń
  38. Gosiu gratuluję rocznicy,jak ten czas szybko leci:)
    Dziękuję, że Jesteś z nami i zachwycasz nas swoimi cudownymi pracami.
    Z radością i nadzieją ustawią się w kolejce,a co do albumu?
    Lubię niespodzianki,więc jakby padło na mnie to zaskocz mnie:D
    Serdeczności najmilsze ślę :

    OdpowiedzUsuń
  39. Sto lat blogowych !! Ja chcę z jednorożcem :)Zapisuję się do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  40. Gosiu gratuluję rocznicy i z ogromną chęcią zapiszę się na candy:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam od ciebie cudowny album, ale marzy mi jeszcze... tym razem na rocznicę ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu. Na rocznicę jeszcze nie robiłam:)

      Usuń
  42. Gratuluję rocznicy. Wchodzę dozabawy
    Album jaki chciałabym dostać to w kolorach różowych z jednorożcami

    OdpowiedzUsuń
  43. Dwa razy sprawdzałam i zdziwiona jestem, że mnie tu jeszcze nie ma. A zapisałam sobie datę końca zabawy ;-)
    Gratuluję rocznicy blogowania, życzę wielu następnych , bo lubię do Ciebie wpadać.
    Album i owszem chciałabym,najlepiej taki podróżniczy, na zdjęcia z naszych tegorocznych wojaży;-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...