poniedziałek, 19 marca 2018

Marcowa mapka


Witajcie, moi kochani!

Ponieważ na świecie zapanowała prawdziwa zima, więc dziś wpiszę się w ten klimat ze swoimi bożonarodzeniowymi kartkami, które powstały na cykliczną zabawę u Ulci. W marcu inspirujemy się taką mapką:


Zrobiłam trzy karteczki. Jedna ściśle trzyma się mapki.


Dwie pozostałe interpretują ją dosyć luźno.



A tu kolaż z całą trójką:


Oj, jak ja nie lubię zimy u progu wiosny. Ale cóż zrobić? Na pogodę nie mamy wpływu. No i dobrze – każdy zacząłby ustawiać swoją ulubioną i wtedy dopiero zrobiłby się bałagan:)

Pozdrawiam Was serdecznie,

stęskniona za wiosną Małgosia

63 komentarze:

  1. Piękne karteczki :)
    Małgosiu może kiedyś się uda ;) wszak warsztaty w studio 75 są dość często :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, fantastyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się podobają, ale pierwsza najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki w cudownym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu byle do wiosny ! :)
    A karteczki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosieńko! Wiosna już jutro się zaczyna, Więc może przyjdzie. A karteczki jak zawsze Urocze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Krysiu.
      Coś wiosny nie widać, wręcz przeciwnie - cały dzień pada śnieg:)

      Usuń
  8. Małgosiu wszystkie piękne, ale mnie dzisiaj zachwyciła ta druga- wygląda jak namalowany obraz:)
    Piękna!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki cudne :) Wiosna pewnie już idzie, ale w marcu jak w garncu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Wiosna chyba idzie bardzo powoli:)

      Usuń
  10. Śliczne karteczki ! Fajna ta mapka i super karteczki z nią wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu kartki jak zawsze przeurocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki, Małgosiu!
    Ta pierwsza mnie zauroczyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są, zwłaszcza ta pierwsza, choć i druga ma ładne kolory na pociętym tle :-)

    Dziś pierwszy dzień wiosny i poranek zaczął się słonecznie. Potem zrobiło się szaro i padał drobny śnieg, po którym już śladu nie ma. Teraz jest trochę słońca, trochę chmur i wieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko.
      U mnie dziś pada śnieg od rana.

      Usuń
  14. Jeszcze chwilka Gosieńko i będzie ciepluteńko :)
    Super interpretacje i każda jest równie urocza. No, może trochę bardziej podoba mi się druga - taka z polotem.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Małgosiu za śliczną kartkę z życzeniami świątecznymi, sprawiła mi ogromną radość :)

      Usuń
  15. Małgosiu piękna interpretacja mapki! wszystkie karteczki wspaniałe:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki Małgosiu. szczególnie podoba mi się ta pierwsza - w zimowej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, choć już z utęsknieniem wyglądam wiosny, przyznam że Twoje zimowe karteczki wyszły cudownie. Ta z aniołami bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne karteczki zrobiłaś Małgosiu :) a wiosna już niedługo zapuka do drzwi 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te Twoje karteczki zawsze są takie urocze...

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne i aż trzy :)
    Jednak pierwsza zaskarbiła moje serce :)
    Jest cudna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu wszystkie są zachwycajace. W pierwszej podobs mi sie klimat i kolorystka, w drugie te anioły- sa znakomite.
    Trzecia ma piękna grafike i dużo błysku ktory lubie w Boże Narodzenie ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, delikatne kartki stworzyłaś Małgosiu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe, nie umiałabym chyba zrobić tak kompletnie innych na bazie jednej mapki - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Byle do prawdziwej wiosny, takiej jakie w czasach mojego dzieciństwa bywały :)
    Piękne karteczki, pierwsza dla mnie naj ...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu. Tej wiosny nie mogę się już doczekać.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...