środa, 21 marca 2018

Hardcorowy zawrót głowy po raz trzeci


Witajcie w pierwszym dniu wiosny, kochani!

Za oknem zima, w sercu zawsze wiosna, a na blogu dziś Wielkanoc. Tym razem dwie karteczki, które powstały na ostatnią odsłonę hardcorowej zabawy u Hubki. Wytyczne znajdziemy na banerku.


Na kartce z kolorowanką znalazł się baranek, a ściśle mówiąc nawet dwa. Stempelek pokolorowany zwykłymi kredkami, za to kolory radosne i słoneczne.





Karteczka druga zawiera wszystkie kolorki z wytycznej: jest i niebieski, i fiolet (co prawda niezbyt go wiele), i zieleń,  i biel, i nawet beż (tekturkowy ornament). W centrum jeden z moich ukochanych cytatów z Pisma Świętego, który nie raz i nie dwa pomagał mi w ciężkich chwilach.


Pierwsza karteczka wędruje też na zabawę w cięcie i gięcie u Ewinki.


Może są jeszcze chętni do udziału w rocznicowym candy? Zapraszam TUTAJ.

Tymczasem żegnam się z Wami, kochani. Do następnego spotkania,

Gosia

57 komentarzy:

  1. Małgosiu, świetne kartki. Cudownie pomalowałaś dziewuszkę! Patrzyłam i patrzyłam:) Mistrzostwo. Druga kartka jest piękna! Cytat - do serca, ciepły bardzo.
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu karteczki urocze , ta z Tildą słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona twoimi karteczkami!!! Obie po prostu świetne! A co do kolorowania to, pomijając, że uwielbiam magnolie, zwykłymi kredkami tak pokolorować- szacun! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Mnie się wydaję, że kredkami jest właśnie najłatwiej.

      Usuń
  4. Przeurocze karteczki nam pokazałaś Małgosiu :)
    Trudno uwierzyć,że w pierwszej użyłaś do pokolorowania zwykłych kredek,z góry założyłam,że to kredki akwarelowe ;)
    Buziaczki :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu Kochana,dziękuję Ci z całego serca za prześliczną karteczkę oraz życzenia świąteczne !!! Właśnie ją " na żywo " oglądam i podziwiam :) Całuję i tulę :)*

      Usuń
    2. Dziękuję, Ilonko. To zwykłe kredki ołówkowe firmy Pentel.

      Usuń
  5. Gosieńko, cudne kartki! Może w końcu przywołają wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko! Prześliczne obie karteczki,A Cytat Wspaniały - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki Gosieńko. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu piękne i bardzo radosne zrobiłeś karteczki. Jestem pod wrażeniem kolorowania. I mówisz mi ze to zwykłe kredki? Niesamowite. Masz talent. U mnie takiego brak i warsztatu tez bo jakoś nie kojarze z plastyki takich zajęć, chyba musialam odrabiać inne lekcje😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko. Tak, to ołówkowe kredki firmy Pentel. Na plastyce też nie uczono nas kolorowania:)

      Usuń
  9. Śliczności :) Tym razem mimo nietypowych kolorków (jak na te święta), bardziej podoba mi się niebieska karteczka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu kolejna porcja cudownych kartek . Ten stempelek jest uroczy a kolorowanie perfekcyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodka kartka , ta z dziewczynką **

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki,ta dziewczynka taka urocza i radosna,pięknie !!!
    Pięknie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak radośnie u Ciebie Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki swietne , kolorystyka taka energetyczna ... Brawo! A stempelek pokolorowalas super!!! Masz talent Małgorzato :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu śliczna ta karteczka z dziewczynką :)!A ja Ci dziękuję za pamięć i zyczenia wielkanocne :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze karteczki ale to pierwsza skradła moje całe serducho :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne karteczki. Bardzo radosne i takie świąteczne. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie prześliczne, ale tra z dziewusią urocza, przy okazji podziękuję za karteczkę dzisiaj do mnie dotarła :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki śliczne i cudnie pokolorowany stempelek :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosieńko kolejne super karteczki nam pokazałaś, piękne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie śliczne choć takie różne. Zachwyciła mnie druga - bardzo oryginalna i wzruszająca tekstem.
    Miłego weekendu Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie piękne - pierwsza żółciutka i cieplutka jak wiosenne słońce, druga niebieska jak wiosenne niebo :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne są obie ale ja bym skradła tą drugą :) Jest cudowna :) Buziaczki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne,zawsze wszystko jest na swoim miejscu i raduje oczy.
    Małgosiu przepiękne karteczki.
    Wszystkiego dobrego życzę w tym świątecznym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze ,że zauważyłam ,że Twoich pierwszych składaczków nie podlinkowałam . Śliczna ta Tildunia ,taka słoneczna i radosna :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...