czwartek, 31 października 2019

Ewinkowe składaczki i zawartość pewnej paczki


Witajcie, kochani!

Aż dwa miesiące miałam na zmierzenie się z tą formą i tylko dwie kartki zdołałam zrobić. Ale mam nadzieję, że Ewcia wybaczy mi tak małą ilość (zazwyczaj staram się zarzucić ją składaczkami) i przyjmie te dwie karteczki do zabawy.


A oto one:





Poza tym chciałam pochwalić się zawartością wspaniałej paczki, którą dostałam od Ani w zamian za album dla Zosi. Poprosiłam o haftowaną zakładkę i scrapki, a tymczasem… popatrzcie sami:


Czego tam nie ma? I haftowane zakładki. I pyszne czekoladki. I smakowite herbatki. Nie zabrakło pod kubek podkładki. Scrapki i inne dodatki. Romantyczna szkatułka w kwiatki. I wszystko się rymuje, a ja Ani serdecznie dziękuję.

A Was, kochani, serdecznie pozdrawiam i zapraszam na candy z albumem grudniowym w roli głównej.

Pa, pa,

Małgosia

44 komentarze:

  1. Małgosiu, przecież wiesz, że nie o ilość chodzi a o jakość ;-)
    Piękne są te Twoje karteczki i cieszę się, że zmierzyłaś się z tą formą :-)
    Te błękity z szopką są bardzo delikatne, druga ma wyraziste tło i delikatne kwiaty. To też bardzo udane połączenie :-)
    Prawda, że jest bardzo łatwa ? Gratuluję prezentu od Ani, mnie też marzy się haftowana zakładka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu efektowne są te składaczki.
    Oba mi się podobają bo każdy ma swój styl świąteczny jest bardzo delikatny, a imieninowy jest taki nastrojów przez kolory.
    Gratulacje prezent od Ani fantyczny.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Forma taka sama a składaczki tak różne. Bardzo mi się podobają Małgosiu.
    Wspaniały prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki Małgosiu, a szczególnie podoba mi się imieninowy składaczek. Super prezenty dostałaś od Ani. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne składaczki,podobają mi się.Gratuluję pięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent zrobiła Ci Ania :)
    Składaczki wyszły jak zwykle ślicznie. Spodobał mi się szczególnie ten drugi - wspaniały efekt. Serdeczności Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są wspaniałe!!!
    Forma bardzo ciekawa,jeszcze takiej nie widziałam, a wykonanie no...oczywiście PERFEKT Małgosiu!!!
    Upominki od Anulki to same cuda!!!
    Sama radość z takiej paczuchy 🎁😁❗ Ściskam i buziam radośnie 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko dwa, ale jakie piękne!
    Zostałaś cudownie obdarowana przez Anię. Gosiu, jeśli kiedykolwiek będą potrzebne Ci skrapki to po prostu pisz;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne karteczki, Gosieńko. Jesteś prawdziwą ich mistrzynią.
    Gratuluję otrzymania tak wspaniałej paczki i oczywiście cieszę się z niej razem z Tobą.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie musiałam zagładać cóż to za Ania, bo po zakłądkach poznałam :) Pięknie CIę obdarowała :) śliczne kartki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, śliczne kartki! Szczególnie ta druga mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu cieszę się, że paczucha Ci się spodobała, choć uważam że skromna jest w porównaniu do albumu który dla mnie zrobiłaś.
    A składaczki sa extra pięknie wyszły oba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Paczka cudowna, Twoje składaczki również prześliczne, ja tym razem nie zrobiłam ani jednej sztuki zupełnie brakowało mi weny. Czekam na jutrzejszy kurs 🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne składaczki Małgosiu poczyniłaś. Oba bardzo mi się podobają. Są eleganckie i pełne smaku. Ania ma wielkie serducho i potrafi się odwdzięczyć. Wiem jak piękny był Twój album. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haniu.
      Tak, Ania obdarowała mnie po królewsku.

      Usuń
  15. Śliczne składaczki!!! Wspaniałości dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe kartki zrobiłaś.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki-składaczki!!! Upominek rewanżowy za albumik superowy.
    Pozdrawiam w ten zadumany dzień:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Składaczki cudne ! A prezenty śliczne do Ciebie przyleciały :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu składaczki wyszły Ci super, bardzo podoba mi się ta imieninowa jest piękna, kompozycja mnie zachwyciła :) Prezenty fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. druga szczególnie mnie urzekła!
    taka doniczka z kwiatkami bardzo leży w kontekście mojej świeżo zanabytej działki na RODos ;)
    i ten fajny rustykalny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki stworzyłaś 💝

    OdpowiedzUsuń
  22. Bo Ania to porządna firma :-) Składaczki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...