czwartek, 24 października 2019

Album malutkiej Zosi

Witajcie, kochani!

Dzisiaj pokażę Wam album, który powstał dla małej dziewczynki. Kto zna moje dziecięce albumy, ten pewnie zauważy, że tym razem oprócz stosowanych przez mnie elementów pojawiło się coś nowego: miejsce na dwanaście zdjęć dokumentujących jak Zosia rośnie i zmienia się z miesiąca na miesiąc. Poza tym tagi, miejsca na zapiski, kieszonki i zakamarki – wiadomo, że muszą być. No i papier w lilie, który bardzo pasuje do albumu dla dziewczyneczki – malutkiej, niewinnej lilijki.

Zapraszam do oglądania.










































Na koniec zdradzę Wam jeszcze, że tworzy się grudniownik, więc candy tuż, tuż:)

Pozdrawiam najserdeczniej,

Małgosia

80 komentarzy:

  1. Małgosiu cuda tworzysz, aż napatrzeć się nie można. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające sa te Twoje albumy Małgosiu :) buzia sie sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak mi słów -przepiękny album Małgosiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu po stokroć dziękuję za to cudo !! Jest przepiękny!!!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny album Małgosiu.:) Zosieńka będzie miała wspaniałą pamiątkę. Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko kolejny śliczny album powstał, maleństwo będzie miało wspaniałą pamiątke na lata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Album jest śliczny.Tyle w nim ciekawych rozwiązań zastosowałaś przez co jest bardzo ciekawy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny,tyle pięknych stron,super ozdobiony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu album prześliczny, pełen zakamarków i kieszonek, cudowny.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały album Gosiu, podobają mi się bardzo kolory. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna pamiątka dla małej królewny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Album przecudny Małgosiu!!!
    Będzie wspaniałą pamiątką dla Mamy i Jej maleńkiej Pociechy 🤱❤
    Serdecznie pozdrawiam życząc miłego weekendu 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieustannie podziwiam Twoje albumy Gosiu - stworzyłaś kolejne cudeńko :)
    Z pewnością będzie wspaniałą pamiątką dla Zosi.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu cudowny albumik zrobiłaś,obejrzałam zdjęcie po zdjęciu,jest dopracowany do perfekcji,sama słodycz z niego bije i aż się łezka w oku kręci z radości,na tak piękną pamiątkę :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu , kolejny piękny album

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu, każda strona mnie zachwyca! Cudowne dobranie kolorów, ta zieleń taka uspokajająca, przepiękna barwa. Album idealny jak dla mnie, no tworzysz dzieła sztuki!!!!! <3 Candy, to ja muszę wziąć udział. :) Posyłam serdeczny uścisk, posyłam uśmiech i życzę radosnych dni. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje albumy Małgosiu i zawsze z przyjemnością oglądam zdjęcia ich kart.
    Ten jest przepiękny. Niezwykłe karty, zakamarki i kolory. Cudo!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się nigdy napatrzeć i nadziwić bogactwu Twoich albumów- cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, może będę nudna, ale w kółko mogłabym powtarzać jedno - tworzysz najbardziej magiczne i niesamowite albumy! PRZEPIĘKNY!!!! Ta dbałość o detale zawsze mnie zachwyca! Buziaki kochana i miłego weekendu życzę!:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje albumy Małgosiu zawsze są pięknie przemyślane i pełne oryginalnych rozwiązań - oglądam je z przyjemnością. Dzisiejszy również "przestudiowałam" dokładnie i jestem pod ogromnym wrażeniem. Podoba mi się też kolorystyka a słodkie grafiki dodają lekkości. To będzie piękna pamiątka. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogłabym tak oglądać i oglądać ... Twoje albumy są cudowne!
    Bardzo lubię te papiery w lilie ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądam i oglądam i wciąż się zachwycam. Wspaniały album, który będzie cudowną pamiątką.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe kartki. Bravo za pomysłowość i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejne cudo powstało :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu, jak zawsze jestem zauroczona Twoim albumem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu zachwycający album, pięknie skomponowany i wykonany :) Bardzo mnie zachwycił :) Przepiękna pamiątka dla Zosieńki :) Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana Małgosiu, dałaś wielu ludziom tyle radości.

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowity album Gosiu. Jestem nim oczarowana. Pozdrawiam mocno

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny!! Będzie wspaniałą pamiątką!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu, cudnie i słodko! wspaniała pamiątka na całe życie! pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachwycający album!!! Kolejna cacko stworzone przez Ciebie, Małgosiu! My powoli uzupełniamy Twoje albumy i cieszymy się każdym wklejanym tam zdjęciem. Mamy piękne pamiątki i dary serca od Ciebie.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny jest ten album i te wykrojniki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudniasty ! Podziwiam Gosiu te umiejetnosc i szacun za ogrom pracy !:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cacuszko Małgoś zmajstrowałaś:)
    Piękny album i perfekcyjne wykonanie .
    Buziaki ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  35. CUDO!!! jak zwykle zresztą, Małgoniu zachwycasz swoimi albumami.
    To będzie cudna pamiątka nie tylko dla Rodziców, ale dla małej Zosi też:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ bujną czuprynę ma lilijka Zofijka :-) Album jak zawsze cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Toż to istne arcydzieło!
    Pięknie i słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudny,a ta końcówka to wisienka...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...