niedziela, 10 marca 2019

Bombki, bombki


Witajcie, kochani!

Dzisiaj, przy akompaniamencie wiatru śpiewającego posępnie za oknem, powstały trzy proste karteczki na zabawę u Ulci. W marcu tworzymy kartki okrągłe.


Ponieważ od którejś z Was dostałam bazy w kształcie okrągłych bombek, pomyślałam, że będą idealne na tę okoliczność (przy okazji przepraszam Was, że przy każdej pracy, w której wykorzystuję Wasze dary nie wymieniam ich ofiarodawców, ale dostałam ich tak mnóstwo, że zwyczajnie nie jestem w stanie po pewnym czasie spamiętać co od kogo). Do okrągłej formy idealnie pasują napisy zaprojektowane przez Jolę.


A oto moje trzy delikwentki.







Ostatnia, z racji wianka, chętnie wskoczy też do zabawy u Ewci Hubki.


Jeszcze kolaż, żeby żabka mogła połknąć wszystko za jednym razem.


A w przyszłym tygodniu szykujcie się na małe candy urodzinowe mojego bloga:)

Pozdrawiam Was z całego serca i dziękuję, że jesteście,

Małgosia

Edycja:
Ale ze mnie gapa! Zapomniałam podziękować Ewci za prezent urodzinowo - imieninowy.





90 komentarzy:

  1. Gratulacje, zrobiłaś naprawdę rewelacyjne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne :) pierwsza najpiękniejsza :)pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombki! Ta ze stajenką urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci te trojaczki bombkowe wyszły :-) Wspaniale będą wyglądać na choince :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu śliczne są!!! Oj tak pogoda sprzyja robótkom. U nas też wieje. Czekam z niecierpliwością na Candy :))). Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, świąteczne trio, Małgosiu. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bombeczki! Skoro jestem, to porywam wiankową:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne bombeczki ,szczególnie ta z jelonkiem !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wszystkie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki bombki są prześliczne, takie bardzo delikatne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne Małgosiu. Piękne kartki! Napisy dobrałaś idealnie. Cuda!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne bombeczki! Mam też te wykrojniki i gdy zobaczyłam kształt od razu wiedziałam że z nich skorzystam;)
    Miłego tygodnia Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. To może od Ciebie mam te bazy:)

      Usuń
  13. Piękne bombeczki zrobiłaś. Napisy pasują idealnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu świetne kartki . Super grafiki i kartka gotowa .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki- w tej jednej świetnie wkomponowana stajenka.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna robota Gosiu, popatrzę na stronkę z napisami, dzieki za polecenie jej 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. Naprawdę warto korzystać z napisów Joli.

      Usuń
  17. Takie karteczki są najfajniejsze. Świetnie wyszły. Pozdrawiam Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne trio. Pierwsza jest niesamowita. Cudo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie Twoje kartki-bombki Małgosiu są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne są te bombki. Co jedna to piękniejsza. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful shaped cards, Malgosia. I love the great winter images. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są Małgosiu, bardzo klimatyczne i delikatne. Świetnie sobie poradziłaś z wyzwaniem. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki :) Wszystkie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu rewelacyjne, piękne kartki-bombki, bardzo ładne, ciekawie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie Ci poszło! Podziwiam bombeczki marcowe:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartki niczym bombki - przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne bombki, niech czekają na swoje święta!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczne bombkowe karteczki, i piekny prezent , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe karteczki Małgosiu i super niespodzianki dostałaś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne... szalenie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale mnie dawno Małgosiu u Ciebie nie było! A Ty nadal tworzysz piękne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Długo mnie u Ciebie nie było Małgosiu, wpadam i...widzę Boże Narodzenie. Myślę sobie, że czas mi zbyt szybko przeleciał w tych moich obecnych obowiązkach:)
    Piękne karteczki, zawsze mnie Twoje prace zachwycają.
    Muszę się przyznać Małgosiu, że te wszystkie piękne rzeczy, które robisz, pomogły mi pójść na kursik robinia kartek. Byłam na lekcji z Peninią Art. Jestem zadowolona z moich wyników:))) Ale nie wiem co dalej, czy to mnie wciągnie...
    Buziaczki serdeczne zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Mam nadzieję, że pokażesz kursowe kartki. Peninię mam przyjemność znać osobiście.

      Usuń
  34. Śliczne karteczki poczyniłaś. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne bombki :) super prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne,stonowane kolorystycznie kartki . Przecudne trio !!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne karteczki :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...