sobota, 19 stycznia 2019

Misia, trybiki i tort czyli kartki rozmaite


Witajcie, kochani!

Dziś chcę Wam pokazać kilka karteczek na różne okazje. Pierwsza z nich powstała dla Mariki, która swoje szóste urodziny spędzi w szpitalu (o akcji dowiedziałam się na blogu Reni). Oto karteczka dla małej, dzielnej dziewczynki:


A tutaj męska kartka, w której zrobienie włożyłam wiele serca, powstała bowiem dla mojego małego braciszka. Jakoś tak niepostrzeżenie przestał być mały:)






I imieninowy exploding box. Wiem, wiem, tort kojarzy się bardziej z urodzinami, ale ja tam wychodzę z założenia, że dobry torcik pasuje na każdą okazję. Nawet jeśli jest zrobiony z tekturek i koronek.





No i taka pastelowa karteczka z motylami:


A na koniec pokażę Wam, co dostałam od Agnieszki w ramach naszej zimowej wymianki, o której wspominałam TUTAJ. Dziękuję, Agniesiu!



Moi mili, pozdrawiam Was serdecznie i życzę wspaniałego weekendu.

Pa, pa,

Małgosia

78 komentarzy:

  1. Nie umiałabym wybrać, co mnie najbardziej zachwyca. Wspaniałe prace, myślę, że takie prace każdego uszczęśliwią i dodadzą pozytywnych sił, niech tak się stanie. :) Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego weekendu. :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, same cudeńka tu pokazałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, wszystkie Twoje karteczki urocze :) ta z misiem z pewnością poprawi humor małej dziewczynce w tej trudnej sytuacji. Ale nie masz pojęcia, jaką przyjemność sprawiło mi czytane opisu Twojej męskiej kartki! Wiesz, też mam takiego małego braciszka <3 Kocham nad życie i zawsze tak nazywam, mimo iż dawno już przerósł mnie o głowę, a w ubiegłym roku stuknęła mu równiutka 30 :D Pozdrowienia i uściski dla Ciebie i Twojego małego braciszka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace przepiękne! Dla małego braciszka:))) cudna kartka! Koronkowy torcik do schrupania - śliczności. Małgosiu, zajrzyj do swojej poczty - bardzo mi zależy. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności :) kartka dla brata bardzo serdeczna :) oj czas leci, leci i nic go nie zatrzyma. Świetne te drewienka dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! a ten maleńki torcik- miodzio

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu śliczna karteczka dla Mariki:) Dla Twojego braciszka taka męska - fajniutka:)
    A box jest boski - bardzo podoba mi się torcik w Twoim wykonaniu i już go dokładnie oglądam od każdej strony:)
    Buziaki wysyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, cudne prace! Super, że udało Ci się przemycić kwiaty do męskiej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Mężczyźni też lubią kwiaty:)

      Usuń
  9. Zdolniacha :), karteczka z misią jest przesłodka. Ale to torcik mnie urzekł, fajny pomysł z koronkami :), nie trzeba kupować gotowej imitacji tortu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń
  11. O raju, od czego tu zacząć;)
    Mój braciszek już kilka lat temu przekroczył czterdziestkę, ale zgadzam się z Tobą, urósł jakoś niepostrzeżenie;) Kartka dla Niego piękna. Pozostałe prace równie piękne, a torcikiem w pudełku jestem zachwycona!
    Pozdrawiam Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. nie wiadomo, kiedy ten czas leci:)

      Usuń
  12. Zachwycające prace! Szczerze podziwiam Twój talent! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czynisz z papieru złoto Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne kartki zrobiłaś :).

    To Ci brat zrobił niespodziankę, że tak szybko wydoroślał ;).

    Dostałaś śliczne drewienka :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu ,same cuda u Ciebie można oglądać bez końca !!!
    Bardzo się cieszę że Marika dostanie taką piękną karteczkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudeńka! Jestem oczarowany Małgosiu! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prace Małgosiu, wszystkim się zachwycam.:) Miłe niespodzianki też do Ciebie zawitały.:) Twój Braciszek rocznikowo jest tak jak ja, ciut ode mnie starszy.:) Życzę Koledze z rocznika spełnienia marzeń i wszystkiego tego, co potrzeba oraz obfitych łask Bożych. Dla Ciebie Małgosiu też tradycyjnie wszystkiego dobrego.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Magdalenko, również w imieniu braciszka.

      Usuń
  18. A to się chłopczyk ucieszy:-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki ! Słodka z grafiką dla Mariki, zębatkowa idealna dla brata, a torcik ja też zawsze w dzieciństwie miałam na imieniny :-) Cudowne pudełeczko, gratuluję prezentów :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prace poczyniłaś Małgosiu - ślicznotka na pierwszej karteczce skradła moje serce - jest urocza i bardzo radosna :-))) Męska karteczka też wygląda bardzo klimatycznie a pudełko to po prostu bajka - cudowne jest!!! Pozdrawiam i mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu ile pięknych, tworzonych z sercem, prac u Ciebie :)). Kartka dla Mariki zachwyca i jednocześnie smuci, bo jak pomyślę o tej małej dziewczynce co dzielnie walczy to aż łzy napływają :(. Kartka męska rewelacja!!! Pastelowa śliczna, ale ten tort w środku zachwycił mnie najbardziej!!! Wspaniale go wykonałaś!!! Uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne prace Małgosiu - różnorodne, pomysłowe i pięknie wykonane.
    Męska kartka wyszła ekstra!
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu Kochana ja chciałam zapytać kiedy Ty spisz ? Tyle tworzysz ...i tyle masz pomysłów...a ja Cię podziwiam:) Moc uścisków i koniecznie spotkajmy się kiedyś na herbatce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko. Oj, spie i to wcale nie mało:)
      Oj, koniecznie - już się cieszę:)

      Usuń
  24. Bardzo ładne 😊 widać że dopracowane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne karteczki i tyle ich!!! Podziwiam Twoją kreatywność:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Pracowity i twórczy czas za Toba Gosiu! Piekne prace :) kartka dla brata rewelacja !!

    OdpowiedzUsuń
  27. No trochę CI ten braciszek Gosieńko urósł :) Ale nie martw się, mój jest jeszcze bardziej wyrośnięty hi hi :)
    Super karteczki, każda jedna i box również.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu niesamowite rzeczy tworzysz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu, za Tobą nie można nadążyć :) Znowu tyle wspaniałych prac. Piękne kartki. Świetna ta męska. Kiedy śpisz już pytałam ... widać, że kochasz to co robisz.
    Przyjemnego tygodnia całego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu.
      Spać też kocham, więc staram się nie zaniedbywać ani snu, ani tworzenia:)

      Usuń
  30. Tyle wspaniałości do podziwiania u Ciebie Małgosiu,wszystkie prace są piękne,brak mi słów zachwytu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczności ! I te wykonane przez Ciebie i te, które dostałaś :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu świetnie wykorzystałaś grafikę z misiem , cudna kartka. Mnie dziś najbardziej zauroczyła kartka dla braciszka. To generalnie trudny temat, kartka dla faceta do łatwych nie należy. Tobie się udała ta kartka wyśmienicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu, piękne wszystkie Twoje pace, ale pierwsza karteczka jest dodatkowo przeurocza dzięki grafice! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Małgosiu cudowne prace :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  35. U Ciebie jak zwykle na bogato! Tyle pięknych prac i jeszcze do tego wspaniały prezent. Uwielbia trybiki na męskich kartkach i właśnie teraz kleję takową 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczności same!!!
    Wspaniała wymianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Same śliczności - co jedna, to piękniejsza :-) Wymiankowy prezent też piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za kartkę dla Mariki ❤️ to były cudowne urodziny . Tyle radości ♥️ tyle dobroci.. Kartki malowały na jej twarzy cudowne uśmiechy Pozdrawiam serdecznie i dziękuję 😍 mama Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Pani Aniu i życzę dużo zdrowia dla Mariki.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...