czwartek, 30 czerwca 2016

Album znalazł właściciela

Witajcie, kochani!
Dziś, w ostatni dzień miesiąca, odbyło się losowanie wśród osób, które wyraziły chęć zaadoptowania albumu z tego posta: o tutaj. Ale zanim opowiem o losowaniu, pozwolę sobie na parę słów podsumowania, w związku z tym, że było to candy z okazji dwóch miesięcy blogowania. Po pierwsze: po raz kolejny z głębi serca dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają i komentują. Po drugie: bloguję od tak niedawna, a już znalazłam wiele bratnich dusz. To dziwne, ale mam wrażenie, że z niektórymi znam się wręcz od wieków. Po trzecie: w końcu poznałam osoby, które nie patrzą na mnie jak na zbzikowaną osobę, która „bawi się papierkami” i jeszcze „dokłada do interesu, bo nic z tego nie ma” (nie sprzedaję swoich prac) zamiast „zająć się czymś konkretnym”:) Po czwarte: dobrze mi tu z Wami, tak po prostu… Dodam jeszcze, że zawsze staram się odpowiadać na Wasze komentarze i komentować wpisy na zaprzyjaźnionych blogach, ale jeśli coś przeoczyłam lub napisałam zdawkowo (z braku czasu czy nastroju), to przepraszam. Nigdy nie zmienia to faktu, że jesteście dla mnie bardzo ważni (raczej ważne, bo wszak nasze grono jest w pełni sfeminizowane:)

A teraz przechodzę do sedna. Aż dwadzieścia osób zechciało przygarnąć album. Najpierw przygotowałam więc  odpowiednie bileciki. Muszę też dodać, że nad prawidłowym przebiegiem całej procedury czuwał wszędobylski Aleksander, profesor szczurologii stosowanej.


Bileciki umieściłam w doniczce, w której na co dzień trzymam papierowe kwiaty do wszelakich prac…


… i energiczne zamieszałam. Uwierzcie: nie jest łatwo pstryknąć zdjęcie trzymając aparat jedną ręką, podczas gdy druga gmera w doniczce:)


No i teraz najważniejsze: losowanie. Sama nie miałam odwagi go dokonać, więc oto ręka mojej Mamy, który wyciąga szczęśliwy bilecik…


… prezentuje go…



… i otwiera.



I już wszystko wiadomo! 


Ulciu, serdecznie Ci gratuluję i mam nadzieję, że album będzie Ci dobrze służył. Aleksander też się cieszy:


Moje kochane, dziękuję Wam za udział w candy i wkrótce na pewno zrobię następne, pewnie też z albumem w roli głównej. Tymczasem przesyłam Wam tysiące buziaków i dziękuję, że mogę być tu z Wami.

Gosia

49 komentarzy:

  1. Super candy i gratulacje dla Uli!

    OdpowiedzUsuń
  2. superr candy, gratuluje Ulci, bo otrzyma istne cacko. A TY Gosiu zostań z nami jak najdłużej:) Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, zostanę. I nawet dołączyłam do kwiatowego wyzwania:)

      Usuń
  3. Wielkie gratulacje dla Ulci w dobre ręce powędruje dzieło Twoje Małgosiu. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Ulcia to wspaniały człowiek. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Moje gratulacje dla Uli. Zapewne dobrze go zagospodaruje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Reniu, dziękuję w imieniu Uli:):):)
      I pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Świetne losowanie! Napięcie rosło, rosło. nie wiedziałam na co patrzeć na szczurka, czy na twoją rękę ;-)
    Ula , gratuluję ci, ty szczęściaro !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, szczurek musiał mieć swoje pięć minut:) Zapraszam Cię do następnego candy, tez będzie album:)

      Usuń
  7. Gosieńko masz takie same odczucia jak myślę większość z nas :) To nie ma znaczenia, czy się znamy czy nie. Nie ma też znaczenia czy się na blogu jest rok, pięć czy dopiero dwa miesiące. Wszyscy tu jesteśmy taką fajną zgraną paczką o tych samych albo bardzo podobnych zainteresowaniach., Wszystkie się więc dobrze rozumiemy. Wiadomo, jak to w życiu, z niektórymi się trzyma bardziej z innymi trochę mniej, ale to i tak jest jak ja to zawsze powtarzam do znudzenia, taka nasza wielka blogowa rodzinka! :) Gosiu jesteś bardzo miłą osobą, od której emanuje ciepło, nie sposób Cię nie polubić i nie zaprzyjaźnić się z Toba choćby tylko wirtualnie :)
    A teraz do rzeczy! Losowanie widać przebiegło profesjonalnie, pod okiem czujnego i jakże wspaniałego eksperta. Wszędzie musi ten swój pyszczek wsadzić, bez niego ani rusz :) No i oczywiście gratuluję szczęściarze, oj będzie miała Uleńka cudny album :) Buziaczki Gosieńko Ci się takie gorące, że aż strach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, cóż mogę dodać. Każde Twoje słowo chowam w sercu jak klejnot w skarbcu.
      A ekspert musiał czuwać, żeby nieprawidłowości nie było:)
      Tulę z całych sił<3

      Usuń
  8. Dziękuję za fajne candy, gratuluję zwyciężczyni!!! no i przy okazji miałam fajną zabawę śledząc jego przebieg...DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu i ja dziękuję Tobie za udział i zapraszam do następnego candy:)

      Usuń
  9. Gratulacje dla Uli, dziękuję za świetną zabawę. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja też chcę takiego pyszczka do książki, by moje pszyszle losowanie wziął pod swoje czujne oczka ;) Ulka; gratuluję kochana, i już widzę Twoją radość, gdy będziesz "mielić" między palcami strona po stronie, tam i z powrotem, a zajmie to Tobie 3-4 dni... Wiem coś o tym, bowiem albumy Gosi są zjawiskowe i pełne tajemnic, których zdjęcia nie ukazują. Buziam Was obie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu, a może Tobie w losowaniu będzie towarzyszyć misiaczek od Wnuni?
      Całuję z całych sił<3

      Usuń
    2. Kochana, a poznajesz tą bransoletkę - zegarek na mojej piegowatej ręce?:)

      Usuń
  11. Jejku Małgosiu :) jestem niezmiernie szczęśliwa :) dziękuję za Tobie i Twojej mamusi za szczęśliwą rękę :)
    To co napisałaś na początku to prawda, ja już prowadzę bloga dwa lata poznałam wiele wspaniałych osób :) nikt mi nie mówi, że "szkoda czasu, Tobie się naprawdę chce to robić, Ty masz na to czas" i takie tam :) dzięki blogosferze spotkałam bratnie dusze i m.in. Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, przede wszystkim gratulacje ode mnie, mojej Mamy i Aleksandra Szczurosława:)
      Zapomniałam o tym czasie. Ja jeszcze słyszałam, że "mam czas na takie pierdoły, bo nie mam rodziny, więc nie wiem, co to poważne obowiązki".
      Całuję mocno:)

      Usuń
  12. Gratulacje dla Uli , oj będziesz miała co robić , ja swój cudny albumik od Gosi wertowałam kilka godzin i odkrywałam jego tajemnicze zakamarki :)

    PS.Jej ale dostojne imię otrzymał Pan szczurosław :) mam nadzieję ,że jest grzeczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, szczurek sprawuje się grzecznie, wszędzie mi towarzyszy (noszę go w torebce, a co:) i nieraz wzbudza sensację, gdy na przykład wypadnie mi w sklepie, czy w banku:):):) Te miny ludzi dookoła!:)
      A imię dostał na cześć uczonego szczura z "Pszczółki Mai".
      Całuski:)

      Usuń
  13. Gratuluję Uli, będzie zachwycona.Twoje albumy Małgosiu niosą z sobą radość!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Ulci. Ma dziewczyna ostatnio szczęście, i bardzo dobrze, bo zasługuje na nagrody, jak mało kto.
    Tobie Małgosiu bardzo dziękuję za zabawę, a ten dreszczyk emocji podczas losowania, bezcenny. Znalazłaś się w wielkiej blogowej rodzinie, która zrzesza wszelakiej maści zakręconych na punkcie rękodzieła, pasjonatów tworzenia dla samej przyjemności, nie dla chęci zysku. My tacy jesteśmy, choć sfeminizowany to świat/ jakoś panowie nieskorzy do pokazywania swoich umiejętności - z małymi wyjątkami/, bawimy się przy tym świetnie i cieszymy się, jak dzieci, gdy uda nam się osiągnąć wytyczony cel. Bądź z nami Gosieńko, jak najdłużej, takich właśnie osób nam potrzeba.)
    Pozdrawiam z wiatrakowego pokoju, bo żar znowu doskwierał cały dzień.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, zostanę z wami, bo gdzie mi będzie lepiej. Tu po prostu czuję wielki ładunek sympatii, pozytywnej energii i wszystkiego co dobre i piękne.
      Może nawet uda nam się kiedyś spotkać w realnym świecie...?
      Pozdrawiam cieplutko - u mnie szykuje się burza, a od wczoraj znów tropiki panują:)

      Usuń
  15. Małgosiu ciesze się , że odnalazłaś się tak szybko wśród blogowych dziewczyn. Na mnie też patrzy otoczenie jak na nawiedzoną, bo moje koleżanki spędzają popołudnie na kanapie przed TV. A ja mam ich w nosie, kocham mojego bloga, kocham robótki ręczne i kocham Was wszystkie moje koleżanki blogowe. Tu jest mój świat i moje życie. Mam nadzieję że i Ty się tu odnalazłaś !!
    Uli gratuluję , ma dziewczyna ostatnio szczęście w losowaniach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, lepiej nie mogłabym tego ująć. Co tam TV z głupawymi serialami, co tam krzywe spojrzenia! Tu jest wspaniale i człowiek po prostu czuje się jak między swoimi.
      Całuję gorąco:)

      Usuń
  16. Ulci gratuluję z całego serducha, Tobie sis dziękuję za zorganizowanie rozdawajki, normalnie 100% prawdziwszej prawdy powiedziałaś. Na mnie w domu trochę krzywo patrzą czasami, ale co tam, co tam😊 Buziaki ( u Ciebie dzisiaj lody czy deszcz bo nie wiem zimne czy gorące maja być buziaki 😆)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sis kochana, zapraszam do następnej rozdawajki:) A u mnie dziś żar tropików, chociaż teraz się ochładza i grzmi. Dobrze, że z rana załatwiłam przegląd techniczny auta, bo musiałabym jechać w samą burzę, a dziś kończył się termin.
      Buziaki dawaj wszelakie, od Ciebie każdy cenny. A ja przesyłam burzowe:):):)

      Usuń
  17. Małgosiu! Dziękuję za miłą zabawę. Gratulację dla Ulki. Małgosiu moja Córcia Zawsze mi Mówiła ze tworzą wielką blogową rodzinkę i teraz gdy sama do niej należę mogę to potwierdzić. Każdego nowego przyjmują z radością i serdecznie,i dlatego czujemy się tu dobrze,tu nikt się nie wyśmiewa bo tu każdy z nas ma jakieś zainteresowanie,Które nas cieszy i sprawia nam przyjemność - Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do następnej. Wspaniale jest znaleźć się w takiej rodzince połączonej sercem i wspólnymi zainteresowaniami.
      Całuję serdecznie;)

      Usuń
  18. Ależ fajnych pomocników masz :)
    Gratuluję Uli wygranej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Uli!!! Pozdrawiam serdecznie, udanego weekendu!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ja również pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu:)

      Usuń
  21. Trafiłaś Gosiu w samo sedno - każda z nas ma podobnego bzika i dlatego tak świetnie się rozumiemy. Serdecznie gratuluję Ulci a Tobie dziękuję za miłą zabawę i przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, dziękuję i mam nadzieję, że weźmiesz udział w następnym candy - zapraszam. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  22. Moje gratulacje :). Szczur Aleksander obłędny :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...