czwartek, 16 czerwca 2016

Kto przygarnie album?

Kochani, witam Was dzisiaj z lekką tremą. A to dlatego, że chciałam zaprezentować album, który nie ma właściciela, a bardzo chciałby do kogoś należeć. Czy taki ktoś się znajdzie? Jeśli tak, to wystarczy napisać w komentarzu. Gdyby chętnych było kilkoro, to pod koniec czerwca dokonam losowania. A że dziś mija dokładnie dwa miesiące odkąd założyłam bloga, można to uznać za takie małe candy:)
Żeby nie proponować Wam kota w worku (wszak nie każdy koty lubi), przechodzę do sedna. Album powstał z kolekcji „Skarby czasu” z Magicznej Kartki, która długo leżała na półce, bo najzwyczajniej szkoda mi było ją pociąć. Dwa razy robiłam albumowi sesję fotograficzną i nadal jestem niezadowolona, bo na zdjęciach jakoś gubi się cały urok tych papierów.

Album zrobiłam na gotowej bazie formatu 25x25 cm i jest on w zasadzie przeznaczony na zdjęcia, ale można go wykorzystać dowolnie. Zawiera dwa rodzaje mat na zdjęcia: czarne, przyklejone na stałe i bordowe, dwustronne. Na matach zmieści się 49 zdjęć, ale można umieścić ich o wiele więcej: nakleić z tyłu dołączonych grafik lub włożyć do kieszonek i do koperty. Są też oczywiście tagi na zapiski (z innej kolekcji, ale myślę, że pasują).



























Elementy zachodzące na maty są przyklejone tak, aby można było swobodnie wsunąć pod nie zdjęcia. Dla przykładu użyłam wydrukowanych grafik o formacie 9x13 cm.







Można też poprzyklejać dodatkowe zdjęcia bezpośrednio na ozdobny papier, na przykład tutaj:


Czy znajdzie się ktoś chętny?

Ciepło Was pozdrawiam, moi mili,

Gosia
 

57 komentarzy:

  1. I love it!
    Grat job :)


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, album jest cudowny, sama wiesz to najlepiej, chętnych znajdzie się wielu, nie opędzisz się od nas. Będzie losowanie, to pewne, mimo to ktoś musi być tym pierwszym, który zapoczątkuje kolejkę. Zgłaszam się, nie licząc za bardzo na łut szczęścia.
    Pozdrawiam cieplutko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję za zapoczątkowanie kolejki. Niby wiem, że album nie najgorszy, ale zawsze jakąś niepewność odczuwam...
      Pozdrawiam i przesyłam buziaczki:)

      Usuń
  3. Album piękny!!! Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ja się w kolejce ustawiam. Album jest cudowny, więc tak jak Danusia napisała, chętnych będzie sporo. Nie obędzie się bez losowania :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, bardzo się cieszę...
      Pozdrawiam i przesyłam uściski:)

      Usuń
  5. Małgosiu to piękny album i pewnie sporo czasu poświęciłaś by go stworzyć, ale najpiękniejsze to to że chcesz go komuś podarować i choć też mi się podoba to nie ustawię się w kolejce bo myślę kogoś innego powinien on ucieszyć . Pozdrawiam cieplutko Małgosiu i życzę przyszłej właścicielce wiele radości z posiadania tak pięknego album.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, powiem szczerze, że zamiłowanie do tworzenia z papieru to jedno. Ale najważniejsze w tym wszystkim jest, żeby tworzyć dla kogoś - przynajmniej według mnie.
      Serdecznie Cię pozdrawiam - jesteś wspaniałą, altruistyczną Osobą...

      Usuń
  6. Ło matko i córko i ja ja i ja też taki "chcem" . ( nie gniewaj się za gramatykę - toż to tylko ja😊) to my tak prawie jednolatki c'nie. TBP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, to jesteśmy "blogowymi siostrzyczkami". Nie gniewam się za gramatykę, bo cenię wszelkie żarty, wice i prześmiechy słowno - gramatyczne:)
      Pozdrawiam {PBT}

      Usuń
    2. ufć lepiej mi od razu " Moja sis":**{TBP}

      Usuń
  7. Album jest wspaniały i każdy, kto zostanie jego właścicielem, będzie prawdziwym szczęściarzem! Dlatego ustawiam się grzecznie w kolejce, a jestem pewna, że chętnych będzie sporo! Pozdrawiam Cię serdecznie Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, wielkie to dla mnie wyróżnienie, że chcesz ten album - Ty, która potrafisz tworzyć o wiele piękniejsze.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Małgosiu wykonałaś przepiękny album. Chętnych na takie cudo będzie dużo, ustawiam w kolejce. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś, cieszę się bardzo i przesyłam ciepłe pozdrowienia:)

      Usuń
  9. Bardzo piękny album:) Bardzo mi się podoba:) Bardzo:)Z rozkoszą obejrzałabym go z bliska;) Z bardzo bliska:)
    Tak więc spokojnie możesz mnie wylosować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludko, cieszę się, że wyrażasz chęć bliższego zapoznania się z moim albumem.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Ustawiam sie w kolejce. Album cudowny

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny! i tak szczegółowo dopracowany!!!! i ja także mam na niego ogromną chętkę...ustawiam się i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oczywiście, gapa ze mnie...gratuluję dwumiesięcznicy i czekam na kolejne prace bo wszystko tutaj jest takie ślicznie zrobione :)

      Usuń
    2. Basiu, dziękuję i cieszę się, że mogę Cię gościć w tej kolejce.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
    3. Małgosiu! Gratuluje Ci tej Mini Rocznicy, Ja taką za dwa dni będę obchodzić, ale ten czas zleciał. Album jest cudowny, widzę że chętnych jest sporo ale z miłą chęcią też dołączam do tej kolejki - Pozdrawiam Cię gorąco

      Usuń
  12. Krysiu, dziękuję. To my prawie "blogowe bliźniaczki" jesteśmy:)
    Cieszę się, że dołączyłaś do kolejki i pozdrawiam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny jest taki vintage, a ja takie bardzo lubię i tez dołaczam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, z przyjemnością bym przygarnęła kolejny albumik Twojej produkcji, ale są pewne okoliczności, które powstrzymują mnie od ustawienia się w kolejce po owy ;))) Znamy je obie ;) natomiast wszystkim i każdemu z osobna życzę powodzenia. A swoją drogą; to już dwa miesiące!?... Ach ten niepoprawny czas... Cieplutko pozdrawiam i już nie muszę życzyć Tobie zainteresowania candy- sama wiesz bowiem, że Twoje albumy robią furorę ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kochana, to już dwa miesiące:)Oj, tak, tak, te okoliczności;););)
      Całuski serdeczne<3

      Usuń
  15. Prześliczny album!! Bardzo chętnie ustawiam się w ogonku!!

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja też ustawię się w kolejce po ten piękny album. Jak mogłaś wątpić, ze będzie mało chętnych?? Gratuluję mini rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinko, cieszę się. A co do wątpliwości - niewiara w siebie to moje drugie imię:):):)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  17. O rajuśku, no śliczności!!! ALbumik jest cudny, zresztą już do dawna się nimi zachwycam i taka będę, że też się z miłą chęcią ustawię w kolejkę po ten klejnocik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, dziękuję i cieszę się, że "ogonkujesz":)

      Usuń
  18. Małgosiu piękny ten albumik zrobiłaś, ile się musiałaś napracować, tyle stron i każda inna. U mnie nie znalazłby zastosowania więc pozwól, że dam szansę innym :-). I oczywiście grtuluję 2 miesięcy blogowania. Przerażenie mnie ogarnęło , że to już 2 miesiące ,Wydawało się że to ledwo wczoraj zawitałam na Twojego bloga. Czas jest nieubłagany.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anulka. Tak, czas pędzi nieubłaganie i w dodatku mam wrażenie, że robi to coraz szybciej:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  19. Ja, ja, wybierz mnie !! Hahaha :) Każdy by tak chciał, toż to cudo nie album i przyznam się, ze chociaż raz chciałabym takie cudeńko mieć w łapkach i "pomacać" :) Dlatego karnie staję w kolejeczce i trzymam nieskromnie kciuki za siebie - haha :) Podziwiam i pozdrawiam, gratulując miesięcznicy blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To już dwa miesiące? Serdeczne gratulacje Gosiu, rozwijasz skrzydła jak motylek!
    Kolejka już długa ale i ja się skuszę - album mnie zauroczył i byłabym szczęściarą gdyby los się uśmiechnął. Wkleiłabym sobie do niego zdjęcia wnusi, która właśnie skończyła dwa latka. Mocno ściskam i życzę Ci wspaniałego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, przede wszystkim wszystkiego naj dla Twojej wnusi. Cieszę się, że album Ci się podoba i pozdrawiam z całego serca:)

      Usuń
  21. Małgosiu cudny album :)
    Też z chęcią bym go przygarnęła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Album jest przepiękny i trudno mu się oprzeć, ale że już podobny posiadam, to w losowaniu dam szansę innym i nie ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, cudeńko stworzyłaś, Album jest niezwykle "bogaty" i dopracowany. Sam w sobie jest tak śliczny, że nawet bez zdjęć można go pewnie oglądać godzinami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko. Na efekt wpływają niesamowite papiery - w zasadzie nie potrzeba wiele ozdób, bo są tak wyjątkowe. Prawie profanacją było dla mnie pociachanie ich:):):)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  24. wow!!!!
    cudeńko co widać po tej mega dlugiej kolejce ale chętnie na ogonku stanę i ja :)
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, cieszę się, że mogę Cię powitać w tym ogonku:)
      Całuski:)

      Usuń
  25. Małgosiu, Twoje albumy są tak piękne, że choćbym 100 miała to i 101 by mnie ogromnie ucieszył:-) Mam już jeden i jestem szczęśliwa, ale w kolejce stanę bo Ty cuda tworzysz. Będę się cieszyć z tym kto zostanie wylosowany. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Basiu kochana, dziękuję za wspaniałe słowa i cieszę się, że album Ci się podoba.
    Pozdrawiam sercem całym.

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu! Ja też, ja też staję grzecznie w kolejce :)
    Gratuluję pierwszej malutkiej rocznicy i życzę cudownych kolejnych :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, strasznie się cieszę i dziękuję.
      Pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  28. Kupiłam bazy do albumów . O rety, same białe kartki.
    Potrzebny mi album , nie jakiś album, ale taki zrobiony przez mistrzynię. nie, nie chodzi o ściąganie pomysłów, ale o dotknięcie, uwierzenie , że można na stronę albumu dać tak dużo elementów.
    Jeżeli więc jeszcze można to ja też chciałabym !!!
    serdecznie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mistrzyni mi daleko, ale serdecznie witam Cię, Basiu, w gronie chętnych do przygarnięcia tego albumu. Jutro losuję:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...