poniedziałek, 17 lipca 2023

Kwiaty, kwiaty

 

Witajcie, kochani!
Kartkę w letnich kolorach, na której zagościły kwiaty z wykrojnika zgłaszam do zabawy u Reni.





A dla Was kilka roślinek z Ogrodu Botanicznego w Krakowie – maleńki skrawek raju na ziemi. Spędziłam kilka dni w Krakowie (taki mini urlopik), za co dziękuję mojemu kochanemu bratu, który mnie godnie ugościł i równie kochanej opiekunce mamy, która na ten czas z nią zamieszkała i otoczyła troską. Nabrałam sił, żeby znowu dźwigać ciężki głaz trudnej rzeczywistości.













Ech, trzeba było ukończyć botanikę i znaleźć pracę w takim miejscu:)

Pozdrawiam Was serdecznie, kochani
Małgosia

42 komentarze:

  1. Pięknisia z tej kartki, fotki z ogrodu bajeczne, miód na oczy, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż samo życie, niestety kiedyś Rodzice poświęcali swój czas żeby nas wychować a teraz my się musimy odwdzięczyć. Lekko nie jest ale super że miałaś tych kilka dni tylko dla siebie. Co prawda w Krakowie byłam ale wtedy nie był czas na zwiedzania Ogrodu Botanicznego , a szkoda bo faktycznie pięknie tam. Zresztą kartka też Ci super wyszła !!Masz super pomysły z tym sercem i kwiatami!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. To prawda, lekko nie jest, ale tak po prostu trzeba.

      Usuń
  3. Małgosiu, kiedy jestem u córki, to też zabiera mnie na takie perełki krakowskie, a ja wracam myślami, kiedy tu odbywałam nauki, ale to był inny czas, i nie było miejsca na takie przechadzki, pozdrawiam Cię i Twoja mamę

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka Małgosiu i cudne zdjęcia roślin z ogrodu botanicznego. Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER brat i świetna opiekunka. Gratuluję takich bliskich Ci osób. A kartka czy to bardziej z fikuśnymi kwiatami czy z papieru z wykrojnika zawsze idealnie wychodzi. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Sylwusiu. Gdyby nie tacu super ludzie, to nie poradziłabym sobie z sytuacją, w której się znalazłam...

      Usuń
  6. Śliczne i te na kartce i te na zdjęciach 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka z tymi kwiatkami. Jednak natury nie tak łatwo podrobić. Fajne zdjęcia z ogrodu botanicznego to taki mały raj. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia kwiatów i roślin, świetna karteczka. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka, jak zawsze u Ciebie pięknie skomponowana.
    Piękne fotki zrobiłaś cudnym kwiatkom. :)
    Świetnie, że wypoczęłaś i nabrałaś nowej energii do trudnych wyzwań życia codziennego.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka, jak zwykle zresztą. W krakowskim Ogrodzie Botanicznym byłam dwa razy w ramach zajęć na uczelni i za każdym razem wyszłam z niego pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka cudna! Cieszę się, że udało Ci się Małgosiu spędzić miło czas w moim ukochanym Krakowie... Trzymam kciuki i przesyłam Ci dużo sił w ten niełatwy czas!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, kartka jak zawsze śliczna! Piękne, delikatne, pastelowe kolorki. Cieszę się, że troszkę odpoczęłaś. Uwielbiam ogrody botaniczne, można się w nich zatracić :).
    Buziaki kochana i dużo sił dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka cudna, a wycieczka i roślinki rewelacyjne ! Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo sił i zdrówka Tobie i mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłaś w raju.... A kartki przepiękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rośliny coś w sobie mają. Co prawda ogrodniczka że mnie żadna, ale niedawno byłam z koleżanką w wielkim centrum ogrodniczym i tak mi wśród tych wszystkich roślin dobrze było, że nie chciało mi się stamtąd wychodzić. Kartka śliczna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się Gosiu że trochę podładowałaś akumulatory w takim cudownym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka z serduszkiem Małgosiu! A wspomnienia oraz zdjęcia z wycieczki wspaniałe! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka Małgosiu- zawsze podziwiam je u Ciebie , bo są wykonane z starannością i smakiem:) Bardzo mnie ucieszyła wiadomość, że choć troszkę mogłaś odpocząć, wiem ile to znaczy w tym naszym zabieganym życiu:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka piękna, wybierasz często pastelowe kolory i przez to jest jeszcze bardziej elegancka.
    Kraków jest ode mnie rzut beretem, a jeszcze nigdy nie byłam tam w ogrodzie botanicznym. Dobrze, że trochę wypoczęłaś. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ukwiecona kartka. Super zdjęcia z ogrodu botanicznego w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwiaty, zarówno te na karteczkach, jak i te w realu-piękne:)
    Milutko pozdrawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...