czwartek, 20 lipca 2023

Jeszcze kwiaty i… tęcza

 

Witajcie, kochani!
Dzisiaj znowu ukwiecone kartki, tym razem takie typowo do płaskiej koperty, z wycinanymi kwiatami. Wszystkie pasują do lipcowej odsłony zabawy u Reni (tym razem wytyczne to: T i/lub S, czerwony, róża).


Pierwsza spełnia wszystkie wytyczne: jest kolor czerwony, wśród kwiatów znajdziemy róże, na literę T mamy tekturkę, a na S zaczyna się napis „Spełnienia marzeń”.



Na drugiej mamy kolor czerwony i na literkę S serwetkę z wykrojnika.



Na trzeciej róża i bladoczerwony kolor.



Kolaż dla Reni.


A dla Was tęcza, która dzisiaj zagościła na niebie; nigdy nie widziałam tak intensywnych barw (chociaż zdjęcia nawet w połowie tego nie oddają) ani tak długo utrzymującego się zjawiska – tęcza była widoczna przez około 15 minut.



Do następnego spotkania, kochani
Małgosia

54 komentarze:

  1. Wszystkie kartki są prześliczne a i tęcza ekstra. Ja w tym roku jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki cudowne no i wszystkie dane z zabawy użyte,gratuluję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki Małgosiu :) u mnie tęcza czesto się pokazuje i zawsze w tym samym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki! Wierzę z tęczą, bo też moje zdjęcia nigdy nie oddawały jej piękna. Niestety, w tym roku mamy mało deszczowych dni, więc i o tęczę krucho;)
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna tęcza, czasem też uda mi spotkać to niesamowite zjawisko. Kartki śliczne, ostatnia naj, a skąd ta cudna dama z 2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Darusiu. Dostałam kiedyś takie obrazki już wydrukowane, ale nie pamiętam od kogo.

      Usuń
  6. Ale śliczne te kartki, a tęcza rewelacyjna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne kartki, no piękne. Cieszę się, że tworzysz i tyle piękna dzięki Tobie powstaje. Kocham tęcze. :) W tym roku tylko raz widziałam, ale widziałam. :D Ta moja tak długo się nie utrzymywała, ale ważne, że się pojawiła. Tęcze są magiczne i dodają też wiary, no sama nie wiem, ale mi dodają. Dziękuję za tę tęczę. Przytulam Cię mocno, cały czas trzymając w sercu. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, brawo za cierpliwość do wycinania elementów kwiatowych. Nam ostatnio udało się zrobić tęczę zraszajac trawę. Akurat promienie tak padały, że kiedy odbijały się w wodzie nad trawnikiem powstały te cudne kolorki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartki wykonalaś :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki. Fajne zdjęcia z tęczą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te Twoje kartki, tak samo jak tęcza, która rozbłysła na Twoim niebie. A może to był dla Ciebie znak, abyś na chwilę odciągnęła myśli od tego, co złe? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty to najpiękniejsza ozdoba kartek, są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kartki Małgosiu! Podziwiam niezmiennie:) Ta z babeczką - rewelacja:)
    Tęcza - ulotne zjawisko, które ma tyle czaru. Wszyscy jej wypatrują:) W tym roku widziałam już ją kilka razy.
    A ze szkoły pamiętam śmieszne zdanie, które pozwala zapamiętać kolory we właściwej kolejności - Czemuś poszła żabko zielona na grób faraona :DDD
    Uściski mocniaste:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, troszkę mnie u Ciebie nie było. Dzisiaj wpadam prosto w piękne Twoje prace. I jeszcze na koniec ta tęcza - bajeczna. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne karteczki, a jedna już jest u mnie - dziękuję :) Tęcza pięknie wygląda. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kwiaty i jeszcze piękniejsze kartki, zwłaszcza że jedna jest już u mnie !!! Niby w podobnym stylu ale każda inna i to jest w tym wszystkim super !!
    A tęcza faktycznie cudna jest i super że udało Ci się ją uchwycić na fotografii.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj po przerwie Małgosiu
    Tak długo do Ciebie nie zaglądałam. Pora więc nadrobić zaległości
    Zabieram się zatem do czytania, a przede wszystkim podziwiania Twojego tlentu
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Twoje piękne kartki. :)
    Lubię fotografować tęczę, chociaż najczęściej przytrafia mi się ona, gdy jestem w domu, więc fotki są robione z okna.
    Przyjdzie dzień, że coś u Ciebie podpatrzę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne karteczki!! Pięknie skomponowane!! U nas też kilka dni temu była piękna tęcza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ cudne karteczki Małgosiu! Nie umiem wskazać która piękniejsza! Wszystkie są urocze.Piekne kwiatki do wycinania! Tęcza extra! Pozdrawiam najmocniej 🌈🥰❤️😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne karteczki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki Małgosiu. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, podziwiam niezmiennie Twoje prace:) Przepiękne wszystkie:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczności. Tyle kwiatków, kolorów, a nawet pewna aktorka(?). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja zawsze po deszczu wyglądam tęczy, lubię na nią patrzeć:)
    Karteczki piękne, jak zawsze:)
    Pozdrawiam słonecznie;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...