poniedziałek, 31 lipca 2023

Kurczak na ostatnią chwilę

 

Witajcie, kochani!
Na ostatnią chwilę udało mi się zrobić kartkę do zabawy wielkanocnej u Małgosi.


Tym razem haft matematyczny. Pewnie każdy już zna tego kurczaczka, ale ja go nigdy nie wyszywałam, a zawsze miałam ochotę i w końcu się udało.


Żeby nie było bardzo nudno, to jeszcze pokażę Wam drewnianego kogutka zakupionego podczas pobytu w skansenie w Kolbuszowej, o czym wspominałam TUTAJ.


Kochanej Jadzi dziękuję za wypasioną paczuchę z własnoręcznie wykonanymi kwiatami w roli głównej.


A Wam dziękuję za obecność na moim blogu i wszystkie miłe komentarze. Do następnego spotkania -
Małgosia X

42 komentarze:

  1. Brawo Małgosiu, złoty kurczaczek, pięknie stroszy piórka :) a paczuszka- wow :) Też jestem w trakcie kompletowania paczki do Ciebie, mam nadzieję, ze w sierpniu uda mi się ją w końcu wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczak matematyczny na kartce rewelacyjny.Kogucik przeslodki a Jadzia to cię zaopatrzyła na długo i jeszcze więcej, cudownie.Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurczak Gosiu, przyznam że pierwszy raz go widzę. Super kogucika udało Ci się kupić. Gratuluję wspaniałej paczki od Jadzi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczaczek haftem matematycznym - rewelacja, ale w koguciku się po prostu zakochałam!
    Dziękuję Małgosiu za życzenia:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, metodę haftu matematycznego znam. Ale nigdy nie wyszywalam. Pięknie wyszedł kurczaczek. I gratuluję paczuszki od Jadzi, kwiaty cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka - jak zwykle u Ciebie Gosiu :)
    Tego kurczaka wyszywałam wielokrotnie - fajnie, że też spróbowałaś haftu matematycznego. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super kurczak ! Kogut też mi się podoba, a pudło kwiatków wygląda imponująco :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I kurczak, i kogut zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka. :)
    Znam tego kurczaka, kilka takich wyszyłam, a teraz co widzą u kogoś haft matematyczny, to zaczynam za nim tęsknić.
    Wspaniałości otrzymałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne rękodzieło. Podziwiam talent! Kogut jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartka i fantastyczny kurczak a paczucha na wypasie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pięknego prezentu,kogut i karteczka prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. To mój komentarz,nie wiem czemu wyszło że anonimowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu, czasem bloger sam nas wylogowuje podczas pisania komentarzy.

      Usuń
  14. Złoty kurczak i ten kogut bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Robisz fajne kartki, a te które ozdobisz kwiatami od Jadzi, to już będzie "pełen wypas".
    Haft matematyczny jest taki delikatny, kartka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kartkę zrobiłaś :).
    Ja już dawno nie haftowałam tą metodą...

    Kogucik dumnie się prezentuje i gratuluję super paczki :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Haftu matematycznego Gosiu- gratuluje. Kogucik uroczy a upominki ku gratuluje !!! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy kogutek, paczki od Jadzi zazdroszczę, szczególnie tych kwiatków

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, kurczaczek wyszedł zacnie, bardzo mi się ten wzór podoba i też chciałabym go kiedyś wyszyć :)
    Kogutek fajny, idealna ozdoba nie tylko na święta :) A Jadzia to Cię widać obdarowała z całego serca, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie wyszedł Ci ten matematyczny kurczak. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczak superowy:)
    Pozdrawiam milutko:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...