niedziela, 4 września 2022

Wrześniowe mapki

 

Witajcie, kochani!
Jeszcze raz z serca dziękuję Wam za wszystkie słowa i gesty wsparcia i otuchy. Dzisiaj pokażę Wam dwie kartki bożonarodzeniowe, które powstały do zabawy u Ani. Anuś, Tobie bardzo dziękuję za to, że dajesz mapki z miesięcznym wyprzedzeniem, dzięki temu mogły powstać te karteczki. Czy uda mi się zrobić październikowe? Nie wiem…
A mapki we wrześniu są takie:


Pierwszą zinterpretowałam następująco:


Drugą zaś tak:


I jeszcze obie razem:


Niestety, już dzisiaj wiem, że w tym roku nie uda mi się wysłać kartek świątecznych do wszystkich Was, do których zawsze wysyłałam – po prostu nie dam rady ich zrobić. Wierzę, że zrozumiecie i wybaczycie.
Pozdrawiam najserdeczniej,
Małgosia

56 komentarzy:

  1. Piękne karteczki i super, że udało Ci się je przygotować :)
    Wysyłaniem kartek się nie przejmuj, ważne, że ciepło o nas myślisz.
    Pozdrawiam cieplutko i dużo sił i cierpliwości życzę - buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki Małgosiu !Wiem że o nas zawsze ciepło myślisz a to jest najważniejsze.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne słodziaki stworzylas Małgosiu, klimaty BN.Pozdrawiam i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki, ładne kolory i razem też super się uzupełniają. :) Ja wszystko rozumiem, cieszę się, że jesteś tu z nami. Cieszę się, że tworzysz, ja to widzę jak siłę i miłość. Jestem z Tobą, bardzo pragnę byś to czuła. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki Małgosiu. Super, że udaje Ci się znaleźć czas na tworzenie. Wysyłanie kartek w tym momencie jest mało ważne, wiemy że pamiętasz o nas. Pozdrawiam z darem modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze śliczne kartki. :)
    Najważniejsza jest pamięć, a jest wiele innych sposobów, by złożyć życzenia i okazać pamięć.
    Jestem zawsze myślami z Tobą.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu jak zawsze jestem mega zadowolona z Twoich kartek i jak zawsze chyba jesteś pierwsza w żabce. Cieszę się że podoba Ci się podawanie mapek z wyprzedzeniem. I ja też lubię jak mi ktoś podaje tematy do przodu, zawsze można się bardziej przygotować. Kartami na Święta się nie przejmuj , zaoszczędzisz na znaczkach :-) choć wiem że przecież nie o pieniądze chodzi !!! Niestety zdrowia nie idzie kupić za żadne pieniądze!! Dlatego życzę Ci aby te nadchodzące Święta były dla Ciebie i Twojej mamy zdrowe przede wszystkim.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki są prześliczne a wysyłanie będzie w lepszych czasach. Trzymaj się kochana, wiem że to trudne alw czerp radość z drobnych rzeczy to pomaga przetrwać te większe, cięższe. Ściskam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki Gosieńko. A wysyłkami to Ty się w ogóle nie przejmuj. Teraz najważniejsza jest Twoja mama i Jej zdrowie.Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze świetnie poradziłaś sobie z mapkami. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu wysyłaniem kartek się zupełnie nie przejmuj masz ważniejsze sprawy na głowie i tym teraz się spokojnie zajmuj.... ale karteczki tworzysz śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, kartki jak zwykle perfekcyjne w każdym calu! Ja również jestem myślami z tobą. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, przemyślane kartki wykonałaś. Brawo!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. No to na święta jak znalazł,piękna interpretacja mapek,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki obie. Świetna interpretacja mapek. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu, kartki Twoje są przepiękne, przyjemnie na nie popatrzeć.
    Uściski ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kartki.
    Kartki na zimowe święta to moje ulubione ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki Kochana i zawsze nas obdarowywałaś nimi, a teraz odpocznij choć trochę jeśli to możliwe, a my będziemy się cieszyć jeśli choć troszkę chwycisz oddech.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne i niepowtarzalne :) Ja w tym roku też nie wysyłam kartek, znaczki mnie już pokonały. Trzymaj się Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj wrzosowo Małgosiu
    Karteczki piękne, jak zawsze. Jak już wcześniej pisałam, najważniejsza jest teraz Twoja mama, a Ty też potrzebujesz chwili odpoczynku.
    Nieustająco myślę o Tobie
    Pozdrawiam snującą się nitką nostalgii 

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, pięknie sobie poradziłaś z mapkami. Cieszę się, że tworzysz. Spokojności! Wysyłam dużo dobrej energii dla Ciebie i Twojej Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, zawsze tworzysz wspaniałe kartki - bez wyjątku.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę mnóstwa sił.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wysyłkami się nie przejmuj, myślę, że wszyscy będziemy zaciskać pasa i przyjemności trzeba będzie odłożyć na lepsze czasy. Interpretacja mapek świetna, ta pierwsza kolorystycznie mi nie gra, ale druga przyciąga mnie minimalizmem🤩

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu przepiękne kartki, ale wiemy już, ze w pracy z papierkami jesteś Mistrzynią:) Co do kartek i ich wysyłania, też sie zastanawiam czy dam rady. Ceny ciągle rosną, niestety. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe, pomysłowe karteczko kochana😊💚
    Pozdrawiam serdecznie😃🌻

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, te śnieżynki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...