niedziela, 25 września 2022

Kartkowa kooperacja

 

Witajcie, kochani!
A jednak udało mi się zrobić kilka kartek bożonarodzeniowych. Dzięki Beatce, która obdarowała mnie piętnastoma świątecznymi hafcikami, powstały proste karteczki – myślę, że ich prostota podkreśla urok haftów Beatki. Oto i one:







Tworzenie tych kartek wypełniło mi trzy wieczory, gdy wracałam ze szpitala od Mamy i nie wiedziałam co ze sobą począć. Dziękuję, Beatko. I Wam nieustannie dziękuję za wsparcie i modlitwę, kochani, bardzo jest potrzebna.
Pozdrawiam serdecznie,
Małgosia

72 komentarze:

  1. Małgosiu, kartki są przepiekne , klimatyczne.Fajna wspolpraca z Beatką.Zdrowia dla mamy.Ściskam i tulę.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku, cudne karteczki wyszły z hafcikami. Podziwiam zawsze tych co mają chęci wyszywać te malutkie wzory. Super, że Beatka Ci je podesłała i mogłaś chociaż na chwilę powrócić do tego co lubisz. Pozdrawiam gorąco Ciebie i mamę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kartki świąteczne powstały z haftami od Beaty. Trzymaj się Gosiu i dużo zdrowia dla Ciebie i mamy. Pozdrawiam. Basia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu śliczne karteczki, Beatka piekne hafciki Ci podarowała :) najbardziej podoba mi sie choineczka :) Trzymaj się kochana, bądź promykiem słońca dla mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne Małgosiu. Pięknie wkomponowałaś hafty w papierowe cudne ubranka.
    Myślę i tulę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię haftowane karteczki, pięknie oprawiłaś Pozdrawiam i zyczę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  7. No i cudne kartki powstały !!
    Każda z nas dała coś od siebie i współpraca wyszła nam wyśmienicie 🙂🙂😚

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kartki z haftami, więc dla mnie są cudowne. Życzę zdrówka i siły dla Ciebie i Mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu kartki są piękne!!! Mnie również choinka urzekła najbardziej :).
    Kochana, tulę i myślę cały czas o Was! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu cudowne kartki. Pięknie połączyła hafty i papier. Mnie zachwyciły. Trzymajcie się. Myślą i modlitwą jestem z Wami❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu świetne kartki, zresztą haft na kartkach broni się sam, Beatka wykonała kawał dobrej roboty a Ty jej hafty pięknie oprawiłaś !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne karteczki Małgosiu. Pamiętam, masz wokół mnóstwo życzliwych ludzi i też o tym pamiętaj, by mieć siłę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wykorzystane hafciki.
    Trzymaj się Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wykorzystałaś cudowne hafciki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe kartki powstały, hafty nie potrzebują dużo ozdób, bo już same w sobie są piękne.
    Trzymaj się Małgosiu, mocno Cię ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu wspieram Cię modlitwą i myślami.Karteczki przepiękne w swojej prostocie.
    Uściski dla Ciebie i Mamy

    OdpowiedzUsuń
  17. To śliczne i wyjątkowe kartki Małgosiu. Dużo zdrówka dla Twojej mamusi. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała współpraca, brawo! Hafty są same w sobie cudne, a teraz w pięknej oprawie dopiero cieszą oko. Pozdrowienia i uściski Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu wspaniale poradziłaś sobie z tymi małymi hafcikami, uwielbiam takie karteczki :)
    Ściskam mocno i życzę Ci dużo sił, a mamusi zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne karteczki. Proste i niezwykle eleganckie. Życzę dużo zdrowia dla Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne karteczki kochana, urzekły mnie bardzo😀
    Serdeczności zostawiam💛😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne świąteczne karteczki, haft krzyżykowy to kiedyś była moja wielka miłość, bardzo chciałabym wrócić do wyszywania ale na razie czas nie pozwala. Pięknie Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartki wspaniałe, bo proste jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu, pięknie Cię Beatka obdarowala, kartki wyszły imponująco!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne karty, a hafty cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś wspaniałego jak potraficie ładnie tworzyć i zrobić pracę w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne karteczki, hafty pięknie się na nich komponują <3. Wspólnie wykonałyście świetną robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały efekt przyniosła ta kooperacja. :)
    Kartki są śliczne. :)
    Posyłam mnóstwo ciepłych i pozytywnych myśli. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymaj się kochana, nie poddawaj, a mamie życzę dużo zdrowia i sił. Karteczki zrobiłas piękne. Ściskam Cię Gosieńko, myślami jestem z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj w czasie panowania Aniołów Stróżów Małgosiu
    Niech Anioł towarzyszy Wam każdego dnia, a swoim skrzydłem również progi Waszego domu otoczy
    Nieustanie przesyłam dobre myśli
    A karteczki jak zawsze zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kartki! Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne karteczki :) Moc pozdrowień !

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe karteczki,a te hafciki są naprawdę przeurocze ! Małgosiu życzę dużo siły,wytrwałości w tych trudnych chwilach,Mamusi zdrowia i wytrzymałości!!! Moc dobroci posyłam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kartki, chociaz zdaję sobie sprawę, że wolałabys aby powstały w innych okolicznościach..

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...