czwartek, 7 lipca 2022

Wielkanocne składaczki

 

Witajcie, kochani!
Dzisiaj będą dwie kartki, które zrobiłam do zabawy wielkanocnej u Małgosi.


U mnie składaczki; postanowiłam, że właśnie składane formy będę robić do tej zabawy. Oto pierwszy z nich:




A tak prezentuje się drugi:




Krótki filmik pokazuje jak taka kartka się rozkłada.


Tradycyjnie też pokażę Wam przy okazji stareńką ozdobę wielkanocną, która towarzyszy mi od lat wczesnodziecięcych. Tym razem prezentuje się pisanka z barankiem, już trochę obdrapana.



Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie, kochani.
Małgosia

73 komentarze:

  1. Obie kartki cudne ale ta pierwsza echhh cudowna jest. A co do ozdób to też mam sentyment. Na Wielkanoc nie mam aż takich ale za to na Boże Narodzenie to mam bardzo wiekowe ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności Małgosiu :) Piękne karteczki i fantastyczna forma składaczkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa forma kartki. Obie są śliczne ale zachwyciłam się dziś pierwszą - przepiękna! Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne obie kartki Małgosiu, ale urzekła mnie pierwsza.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, takich składaczków jeszcze nie robiłam! Świetne są!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu świetne te kartki i super składaczki. Jako że niebieski bardziej lubię to ta pierwsza kartka całkiem w moich klimatach, choć za motywami religijnymi nie przepadam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. obie kartki piękne, jajko pozostaje dla ciebie pięknym wspomnieniem

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i pomysłowe kartki zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ekstra są te rozkładane karteczki🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to masz fajne pomysły. Super wyszły obie karteczki. Pozdrawiam Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne Małgosiu! Filmik duzo wyjaśnia, bo zastanawiałam się, jak karteczka się rozkłada, że motyw wędruje na jej druga stronę:)))
    Cudna grafika z Chrystusem.
    uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki i bardzo nietypowy rodzaj składaczka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne karteczki Małgosiu i świetna forma! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się Twoje karteczki, śliczne są!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne! Ciekawa forma tego składaczka ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie kartki są ładne, jednak ta pierwsza bardziej do mnie przemawia. A jajeczko na pewno jest piękną pamiątką z przeszłości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne składaczki! Ja mam takie stareńkie bombki, też odrapane, ale zawsze je wieszam. Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero przez brak lilii dopatrzyłam się, że nie logowałam się w googlach🤔

      Usuń
    2. Dziękuję, Ewciu. Mam i bombki.

      Usuń
  18. Obie są bardzo ładne.Świetny pomysł na taki składaczek. Też mam sentyment do wiekowych ozdób. Mam bombki po babci, chyba mają ze sto lat. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne, oczywiście nie spodziewałam się tego, co zobaczę na drugim zdjęciu. To jak się otwierają te kartki...zachwyt. Zupełnie nie wiem, jak takie coś tworzyć, umiem podziwiać i to robię. :) Pisanka jest również mega urocza, miło zobaczyć Ci coś bliskiego. :) Miej cudowny weekend, przytulam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super karteczki Gosieńko, fajnie się rozkładają. Ta pierwsza z Jezusem jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejne cudowne karteczki :) Ja mam kilka bombek z dzieciństwa i gwiazdę, którą zrobiła mi babcia jak byłam malutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Mariolciu. Bombki z dzieciństwa też mam.

      Usuń
  22. Małgosiu prześliczne kartki i super wykonanie jak zawsze . Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje składaczki są prześliczne Małgosiu, napiszę niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super składaczki powstały.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne - jestem ciekawa kolejnych składaczków, bo dla mnie to czarna magia :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne karteczki!! Bardzo fajna forma składaczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super składaczki - śliczne kartki. :)
    Też mam sentyment do pamiątek, ale wielkanocnych mam mało.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jajo pełne wspomnień i tajemnic- cudne, tak samo jak Twoje składaczki Małgosiu. Pozdrawiam serdecznie. Trzymajcie się

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna jesteś w tych skladaczkach Gosiu i te piękne motywy religijne 😀 a jajko wspomnień czar 😀

    OdpowiedzUsuń
  30. Kartki jak zawsze piękne, pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  31. Kartki jak zwykle dopracowane w każdym najmniejszym szczególe.
    Piękne są takie pamiątki i ich historie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne te składaczki. Dopracowane super kartki

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne składaczki Małgosiu. Lubię motywy religijne i kolor niebieski, więc faworytem jest pierwsza karteczka. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych karteczek, delikatne i ze zdecydowaną tematyką wielkanocną, bardzo mi się podobają, niezwykle wyrafinowane w swojej prostocie. To dla mnie zaszczyt, że napisz się z nami i nas inspirujesz. Może kiedyś uda mi sie takie zrobić. Dodatkowy plus za skladaczka. Może uda Ci się odnowić to jajko, szkoda by zupełnie się zatarlo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgoniu. Odnowienia pewnie się nie podejmę, ale może pokryję je lakierem, żeby zachować to, co pozostało.

      Usuń
  35. Cudne kartki! I kolejna urocza pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...