niedziela, 3 lipca 2022

Lipcowe mapki u Ani

 

Witajcie, kochani!
Lipiec rozpoczynam kartkami, które powstały do zabawy u Ani. Tym razem inspirujemy się takimi mapkami:


U mnie kartki z podziękowaniem dla lekarza i pielęgniarki środowiskowej, które to osoby bardzo mi pomogły w trudnej sytuacji (tak w zupełnej ogólności pisząc). Do pierwszej mapki zrobiłam karteczkę, w której trójkątny element przeniosłam z lewej strony na prawą.



A tutaj interpretacja drugiej mapki.



I jeszcze kolaż dla Ani.


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

63 komentarze:

  1. Piękne karteczki Małgosiu, a ta z niebieskim kwiatem cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki wspaniałe zrobiłaś, mapki lipcowe są piękne ale na sierpień już trudniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo serca włożyłaś w te kartki, obie są zachwycające! Serdeczności Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie karteczki są cudne Małgosiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne karteczki Gosiu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze Małgosiu obie kartki są rewelacyjne i za obie Ci bardzo dziękuję. Osobiście mnie się bardziej spodobała ta z trójkątem, może dlatego że lubię proste kartki!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Gosiu! Karteczki piękne, jak zwykle. Często zaglądam do Ciebie, ale wciąż brak mi czasu na wszystko. Nie przechodź szybko na emeryturę, bo nie znajdziesz czasu na nic, chociaż druga sprawa - nie żałuję że przeszłam;) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podziwiam i chyba nie przestanę. Podobają mi się te kwiatowe kompozycje. Pozdrawiam Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są przepiękne Gosiu. Aż oczy na wierzch wychodzą. Wspaniała robota i kolorystyka. Podoba mi się twoja pomysłowość. Całuski od Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne obie i choć mapki są prościutkie to Ty dodajesz im sznytu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Są zachwycające! Tak wspaniale dobrałaś papierki i poszczególne elementy, że nie mogę się napatrzeć! Moge ściągnąć pomysł z przeniesieniem trójkąta? Też mi się to bardziej podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne obie Małgosiu. Bardzo miło dostać taką karteczkę w dowód wdzięczności. Obdarowany czuje, że to co robi jest ważne i potrzebne. Usciski kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności :) Tym razem chyba ta z trójkątem bardziej mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękne kartki i czuję w nich wdzięczność, jest piękno, takie czyste, niewinne piękno, idealne. Pomogli Ci, to i dla mnie są bohaterami!!!! Tulę sercem całym, niech ogrom dobra jest z Tobą i tymi, których kochasz, których lubisz. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne karteczki Gosiu, widać, że robione z serca 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kartki. Ta z chłopczykiem skradła moje serce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie karteczki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kartki obie. W delikatnych kolorach i perfekcyjnie wykonane. Zawsze podziwiam Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki. Świetna interpretacja mapek i mistrzowskie wykonanie Gosiu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie karteczki kochana oraz forma podziękowania💝😊
    Pozdrawiam najserdeczniej🍀🌻🤗

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydawało mi się, że zostawiłam tu wczoraj komentarz, a jednak nie. Kartki jak zawsze piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne karteczki Gosiu !Dowody wdzięczności w takiej formie chyba personel medyczny nieczęsto dostaje.Tym cenniejsze że ze szczerego serca płynące i własnoręcznie zrobione.
    Gorące pozdrowienia dla Ciebie i Mamy

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe kartki - dobrze, że pomyślałaś o takim miłym geście dla tych osób - mają ciężką pracę.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne obie. Gratuluję pomysłu i wykonania. Świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu - piękny sposób by powiedzieć "dziękuję" :) Z komputera piszę, więc jestem zalogowana, a na komórce nie mogę... Pozdrawiam serdecznie ie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczki <3. Mam nadzieję, że u Ciebie teraz wszystko dobrze. Dużo zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow śliczności :) uwielbiam takie pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne i wykonane z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie piękne, ale ostatnio te trójkąty w mapkach jakoś bardziej mnie intrygują.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj lipcowym porankiem Małgosiu
    A ja znowu spóźniona. Przez tydzień nie włączałam domowego komputera. Ale dobrze, że Ty tutaj na chwilę zaglądasz.
    Dobrze wiesz, którą Twoja pracę bym wybrała....
    Pozdrawiam i jak zawsze przytulam i nieustająco myślę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ismenko. Nie martw się spamem, zawsze do niego zaglądam i wyciągam wartościowe komentarze.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...