niedziela, 24 lipca 2022

Urodzinowo

Witajcie, kochani!
Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia kilku kartek urodzinowych, których do tej pory nie miałam okazji pokazać. Jako pierwsza prezentuje się kartka w pudełeczku na osiemnaste urodziny chłopca, który z tej okazji dostał w prezencie opłacony kurs na prawo jazdy.



 

Motyw podróży w dorosłość tak mi się spodobał, że wykorzystam go na kolejnej kartce z okazji osiemnastki.

 
 


Kwiaty na obu kartkach znalazły się nieprzypadkowo, takie było życzenie osób zamawiających.
I kolejna kartka, tym razem dla pięknej i eleganckiej kobiety.



Ostatnia dla koleżanki z pracy, która swoim humorem mogłaby obdzielić kilka osób.



Cieszę się, że kartki spodobały się obdarowanym osobom. Mam nadzieję, że i w Waszych oczach znajdą nieco uznania.
Przesyłam Wam ciepłe myśli,
Małgosia

61 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki bardzo mi się podobają :) Pudełeczka do kartek również. Robisz je sama, czy to są gotowe pudełka?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne i bardzo trafne cytaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba napis na ostatniej kartce:) Wszystkie prezentowane kartki są śliczne, nie mogły się nie podobać. Jak zawsze podziwiam też staranność wykonania. Uściski Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle wszystkie piękne. Z Garbusem naprawdę pomysłowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te Twoje kartki. Miałaś na nie super pomysł !!! Zresztą i wykonanie perfekcyjne!! Super że masz na nie zamówienia, wniosek z tego prosty - kartki się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki stworzyłaś Małgosiu. Wcale się nie dziwię, że się spodobały obdarowanym.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prosty WOW! Świetna jest każda z nich i nie dziwię się, że obdarowani byli nimi zachwyceni.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu ,masz talent, kartki kapitalne Pozdrawiam ogórkowo i upalnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne są, ta ostatnia mi się chyba najbardziej podoba zwłaszcza na ten tort z pokaźna ilością świeczek 😅

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu piękne karteczki, ale i jakie śliczne pudełka do nich zrobiłaś. Widać Małgosiu, że napracowałaś się, ale warto było!!
    Buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te karteczki! Moim faworytem jest na 60 urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne karteczki :) Jak je oglądam to żałuję, że nie mieszkam bliżej Ciebie, bo chętnie bym się załapała na niektóre - hahaha :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne i bardzo pomysłowe karteczki. Szczególnie pierwsza z samochodem mi się podoba. Życzę solenizantowi szybkiego zdania :). Siostra też niedawno wkroczyła w dorosłość i męczy prawko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kartki wszystkie i bardzo pomysłowe. Moje faworytki to pierwsza i ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki, szczególnie ta na 30stke.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe urodzinowe karteczki!!! Z pewnością solenizanci byli zadowoleni z Twoich kartek!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu wszystkie są rewelacyjne, te męskie biją moją na głowę, a ta ostatnia jest mega! Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe karteczki, choć najbardziej podoba mi się ta na 60 urodziny,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe karteczki, choć najbardziej podoba mi się ta na 60 urodziny,

      Usuń
  19. Witaj środkiem lata Małgosiu
    Za dwa lata chętnie podarowałabym taką karteczkę mojemu bratankowi na 18 urodziny.
    Pozdrawiam niespodziewanym, ale oczekiwanym deszczowym końcem lipca

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj świetne karteczki. Ta na 60 tkę cudowna. Pozwolisz że się zainspiruję i poczynię podobną? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haniu. Inspiruj się ile tylko chcesz, kochana.

      Usuń
  21. Jak zawsze sprawiasz radość swoimi pięknymi kartkami obdarowanym. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, świetne karteczki - szczególnie ta dla wesołej i uśmiechniętej jubilatki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne Małgosiu! Cudownie rozplanowane i wykonane. Gromkie brawa dla Ciebie.
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw ślicznych kartek! Każda inna, oryginalna, dopasowana do okazji. Wspaniałe bawisz się kolorem i formą. Podziwiam Twoje prace i ulegam ich czarowi. Inspirujesz droga Małgosiu! Dziękuję 😄

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne, pomysłowe Twoje karteczki Małgosiu🌻🤗🧡
    Pozdrowionka zostawiam😊🍀💚🌺

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany! Co jedna to fajniejsza! :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...