niedziela, 19 czerwca 2022

Album dla księdza Pawła

 

Witajcie, kochani!
Dzisiaj pokażę Wam ostatni z trzech albumów, który powstał w ramach mojego rocznicowego candy. Album poleciał do Tereski, a zostanie podarowany księdzu Pawłowi z okazji imienin. Zgodnie z  prośbą Tereski miejsc na zdjęć nie jest bardzo dużo (maksymalnie można wkleić ich dwadzieścia), są za to wiersze i cytaty religijne. Zapraszam do oglądania.

























 

Pozdrawiam Was bardzo ciepło, kochani – u mnie dzisiaj upały tropikalne.
Małgosia

66 komentarzy:

  1. Małgosiu kochana dzisiejszym albumem po raz kolejny udowodniłaś, że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych i zdecydowanie jesteś albumową MISTRZYNIĄ!! Piękny i zapewne spodoba się, a nawet i wzruszy. U nas tez tropiki.
    Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest cudowny, temat trudny ale poradziłaś sobie, kto jak nie Ty.Ksiądz będzie zachwycony.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja serdecznie dziękuję i ściskam Małgosię !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jest. Oglądam i się zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie ma tematu z którym byś sobie nie poradziła. Pięknie zrobiłaś ten album, kolory takie dobrałaś delikatne. Super Gosiu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! Widać,że zrobiony z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny album zachwyca i wzrusza. Też potwierdzam, jesteś MISTRZYNIĄ !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu kolejne cudo. Myślę że to będzie świetny prezent imieninowy !! Fajne tez wybrałaś wiersze i cytaty religijne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny albumik i piękne cytaty i wiersze dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Album stonowany, w delikatnych kolorach - bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu dla Ciebie żaden album to nie przeszkoda. Poradziłaś sobie świetnie i wspaniałe papiery wybrałaś. Przyznam szczerze, że już dwa razy przeczytałam wiersze i cytaty-sa przepiękne. Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, biję brawo! Album jest piękny. Wiersze i cytaty chwytają za serce.
    Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, Gosieńko, coś pieknego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały i niezwykły album stworzyłaś Małgosiu. Jestem pełna podziwu dla Twoich pomysłów i umiejętności. Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brak mi słów aby opisać mój zachwyt tym albumem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Stworzyłaś album-przecudeńko, moja droga Gosieńko. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny album , elegancki . Miłego dnia😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Wrażenie robi ogromne. Nie ma chyba dla ciebie, Małgosiu, tematyki, z którą przy albumach nie poradziłabyś sobie śpiewająco. Kapelusze z głów!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. I znów wyczarowałaś cudo. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj początkiem lata Małgosiu
    I znowu cudeńko, chociaż błękitne.
    Dziękuję za maila. Postaram się jutro odpisać.
    Pozdrawiam zapachem skoszonej trawy i życzę znalezienia kwiatu paproci

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejna wspaniała, perfekcyjna, dopracowana w każdym szczególe praca ..... przepiękny album Małgosiu :)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu Twoje albumy zawsze są cudowne :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały album, a dobór poezji jest bardzo trafiony. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu stworzyłaś piękną pamiątkę, pełną wzruszających słów i cytatów. Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, bawisz się papierkami i kompozycjami jak wirtuoz... masz przeogromne wyczucie. Jestem pełna podziwu, oglądam każde zdjęcie po kilka razy i wciąż się zachwycam kolekcją, kompozycją i rozwiązaniami. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu, chyba nie ma tematyki z którą byś nie dała sobie rady- kolejny album zachwyca i myślę, że jest idealny dla Księdza:) pozdrowienie i buziaki Wam przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki delikatny wyszedł dzięki bieli zmieszanej z błękitem. Piękny Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejne niesamowite cudo :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu album zrobiony po mistrzowsku. Wszystko jest łaską :) Piekną Cię Pan Nasz łaską obdarzył :) uśmiechy posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo piękny album-pamiątka Małgosiu📖💜😊
    Miło pozdrawiam🤗💛🌼

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny!!! Albumy Twoje są bardzo eleganckie i pełne zaskakujących rozwiązań kompozycyjnych. Podziwiam🤩

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...