piątek, 10 czerwca 2022

Wielkanocny składaczek

Witajcie, kochani!
Dzisiaj kartka wielkanocna, która powstała do zabawy u mojej imienniczki, Małgosi.


Karteczka prezentuje się tak:


A że jest składaczkiem, więc po otwarciu ukazuje takie wnętrze:



W maju, przy okazji prezentacji kartki do zabawy u Małgosi, pokazałam Wam baranka, który co roku wędruje w moim koszyczku ze święconką do kościoła. A dzisiaj kolejny baranek – on z kolei stoi zawsze na wielkanocnym stole. Taki sam staruszek jak ten z koszyczka, już nieco sfatygowany i zgubił chorągiewkę, ale i on pewnie będzie mi towarzyszył w przeżywaniu świąt wielkanocnych do końca życia.


I jeszcze dziękuję Basi za kartkę z quillingowymi kwiatami.


Pozdrawiam Was, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

56 komentarzy:

  1. Twój składak Małgosiu, to taka kartka z niespodzianką :) I przyznaje, ze chociaż karteczka jest śliczna, to cały jej urok schowany jest w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kolejna kartka wielkanocna.Oj, baranek naprawdę ma swoje lata, lubię takie pamiątki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną kartkę zrobiłaś ... podobają mi się też papiery :)
    Takie ,,starocie,, jak Twoje baranki to bezcenne pamiątki ... pamiątki, które przywołują wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu. Mam jeszcze takie stareńkie pisanki, też je pokażę.

      Usuń
  4. Zachwycająca kartka, Małgosiu, zarówno na zewnątrz, jak i w środku, a zwłaszcza w środku.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jak zawsze piękna, podziwiam te składaczki , kiedy byłam młodsza nie przywiązywałam wagi do rzeczy , które przywracały wspomnienia, a nawet były zszarpane czasem, teraz nie wyrzucam nic , co przywołuje wspomnienia. Małgosiu , dziękuje za album, śliczny - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka w środku bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka Małgosiu. Jesteś niesamowita w ich tworzeniu.
    Baranek cudny. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też zachwycił środek kartki, chociaz okładka jest piękna i pomyslowa. Wspaniała karteczka ktora jest już sama w sobie upominkiem. Pozdrawiam i życzę wiecej tak pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna karteczka, w środku papier wygląda jak malowany akwarelą, cudo!! i kolejny cudowny baranek, takie pamiątki maja w sobie wiele cudownych wspomnień i trzeba je w sobie pielęgnować. Buziaki przesyłam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka piękna, a wiekowy baranek cudny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna karteczka Małgosiu, a środek zachwyca:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczka Gosiu, szczególnie jej środek, zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka.
    Dobrze mieć takie pamiątki, które nam towarzyszą w kolejnych latach. Nawet jak po drodze lekko się utłucze, zgubi się jakiś jego drobiazg, to i tak cieszy oczy.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny składaczek :) A takie "stare" pamiątki, które pamiętamy z dzieciństwa zawsze są mile widziane i mam nadzieję, że następne pokolenia też je będą oglądać i przy nich wspominać młodość :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety z telefonu nie mogę się zalogować.
    Kartka piękna i w środku i na zewnątrz.
    Pozdrawiam- akrimeks

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne są takie przechowywane przez lata pamiątki. A składaczek z niespodzianką cudowny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny jest Twój składaczek. Fajna pamiątka - baranek. Cieszę się, że kartka dotarła. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Była tu, pisałam i znikło. Och ten blogger! Śliczny ten składaczek Małgosiu, bardzo efektowny. A baranek to niezwykła pamiątka z niezwykłą historią. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skladaczkowa się zrobiłaś ale twórz bo przepiękne są te Twoje karteczki a takie pamiątki z dawnych lat ciepło na sercu wywołują 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna ta wielkanocna kartka, ja jeszcze tej formy nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Baranek sentymentalny🐏
    A karteczki, jak zawsze kochana, piękne są💚😀
    Pozdrawiam cieplutko🤗🌼🍀

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kartka w ciekawej formie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Wydawało mi się, że zostawiałam tu wcześniej komentarz
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu. Jak zawsze dobre myśli przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wykonana karteczka. Środek jest fajnym zaskoczeniem po otwarciu kartki. Baranki pewnie przywołują wspomnienia i są pięknym symbolem przeżywanym podczas świat.
    Gosiu Twój post poprzedni z albumem zachwycil mnie swoją grafiką, z którą poradziłaś sobie świetnie. Dla mnie czasami złożenie i oklejenie zwykłej kartki jest wyzwaniem a tu wszystko zawsze na swoim miejscu tak jak by od zawsze miało tak być. Super wyszło. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne rzeczy u Ciebie znajduję ... trochę nowości i trochę wspomnień. Pięknie tworzysz i opowiadasz. Lubię do Ciebie zaglądać, bo tu jest miło i swojsko. Dziękuję za inspiracje i za gościnę. Uściski Małgosiu🙂

    OdpowiedzUsuń
  26. Składaczek bardzo energetyczny kolorystycznie, podoba mi się. U mnie w domu jest podobny baranek również juz bez horągwi :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...