środa, 19 stycznia 2022

Wielkanocne składaczki

Witajcie, kochani!
Ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu – koniec semestru to zawsze gorący okres (papierologii z roku na rok coraz więcej), do tego część nauczycieli na kwarantannie, więc zastępstwo goni zastępstwo – ech! Na szczęście mam kilka prac, które powstały wcześniej, więc wpadam szybciutko, żeby je Wam pokazać. Dzisiaj składaczki z zabawy u Ewinki.


U mnie sześć składaczków wielkanocnych.













A tu wszystkie razem.


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

Ps. Może ktoś chciałby zrobić przyjemność Zosi z okazji osiemnastych urodzin? Szczegóły u KarolinkiKLIK.

88 komentarzy:

  1. Wow, ale świetne te składaczki. Czego uczysz Małgosiu? Do Karoliny zaraz wpadnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Daruś. Pracuję jako pedagog szkolny i oligofrenopedagog.

      Usuń
  2. Podziwiałam już u Ewinki, są piękne! Wszystkie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne! Fantastycznie dobrałaś kolory do grafiki a forma też zachwyca😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Toż to prawdziwe dzieła sztuki, Małgosiu. Każdy z nich jest niezwykły i wyjątkowy na swój sposób. Współczuje papierologii. Dopiero kiedy sama się z nią muszę mierzyć, wiem, że to nie jest zwykłe marudzenie i narzekanie, a żmudna robota. Pozdrawiam i dziękuję za rozpromowanie akcji z Zosią. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko. Najgorsze w tej papierologii jest to, że w większości jest ona zbędna i tylko niepotrzebnie czas zabiera.

      Usuń
  5. Karteczki są cudowne, klasyka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne karteczki Małgosiu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne wszystkie, ostatni, taki tonący w kwiatach z wyjątkowo bliskim uosobieniem Jezusa Człowieka- niezwykły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Składaczki są przecudne!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne, Jezus w kwiatach. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne grafiki , Małgosiu zdradź gdzie kupujesz ? Do Zosi kartka poleci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tereniu. Postacie Pana Jezusa są z odzysku - wycięłam ze starych kartek, których dostałam trochę od koleżanki. Kwiaty i napisy są z różnych kolekcji papieru scrapowego, kupuję w Zielonych Kotach. Napisy na kartce nr 3,4,6 zrobiłam sama.

      Usuń
  11. Małgosiu świetnie sobie poradziłaś z Ewy składaczkami, No cóż jest to jedna z zabaw z której niestety zrezygnowałam w 2022 rok, choć przyznam że ten składaczek mi się nawet podoba, ale za motywami religijnymi nie przepadam niestety. Ale Twoje kartki mi się wyjątkowo podobają, są extra.
    Co do Zosi to dziękuję za puszczenie linka do Karolinki dalej. Ostrzegam tylko że znaczek od 01.01.2022 kosztuje teraz 3,60 zł. Moja kartka niestety wróciła bo przykleiłam jedynie znaczek za 3,30 zł
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Ja najbardziej lubię kartki świąteczne z motywami religijnymi, zwłaszcza wielkanocne.
      No cóż, wszystko drożeje...

      Usuń
  12. Cudowne wykonanie. Bardzo dokładne i przepiękne detale.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kartki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęka mi opadła: jestem zachwycona twoimi składaczkami, Małgosiu, majstersztyk!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana
    Jak zawsze cudne Twoje karteczki😊
    Serdeczności zostawiam moc💚🍀🤗

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są piękne,a ja się zastanawiam jak Ty to robisz- czy te kwiaty i Jezus są wycinane ręcznie? Jeśli tak to ja nie umiem tak wyciąć żeby wyglądało jak z wykrojnika. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Mirko. Tak, wszystko wycinam ręcznie, napisy też. Tylko okno w kartce nr 3 jest z wykrojnika.

      Usuń
  17. Przepiękne składaczki :) I jaka hurtowa ilość :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne wszystkie składaczki i taka ilość podziwiam.
    Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe składaczki Małgosiu ,szczególnie ten z tekstem biblijnym.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne składaczki. Koniec semestru to nie dziwię się, że masz dużo pracy. Powodzenia Kochana życzę i przy kolejnych karteczkach również :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa forma, daje mnóstwo możliwości. Widać to na Twoich składaczkach Małgosiu - są przepiękne.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mimo wszystko podziwiam za taką ilość kartek. Widać, że już wcześniej pomyślałaś o Wielkanocy. Kartki są prześliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne składaczki wszystkie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Każda inna i każda fajna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne są Gosieńko, każda jedna zachwyca i nie sposób wybrać tej najładniejszej, choć dwie swoje faworytki mam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zmartwychwstały Pan cudownie wyglada w otoczeniu tych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj bielą za oknem Małgosiu
    O matko! To już trzeba myśleć o Wielkanocy? Jak ten czas szybko biegnie.
    A karteczki cudne
    Przesyłam ciepłe pozdrowienia na skrzydłach wiatru

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne składaczki Małgosiu! Trudno wybrać najpiękniejszą, ale ta z oknem najbardziej jakoś do mnie przemawia. Składaczki kochają Cię, to widać. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu u mnie jest tak samo. Czekam z utęsknieniem na ferie. Składaczki śliczne!!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justysiu. U mnie ferie w ostatnim terminie:(

      Usuń
  30. Małgosiu, ja też gonię za czasem. Semestr już zakończyliśmy, w jednej szkole, w drugiej w nadchodzącym tygodniu:) Tak nierówno, ale dzięki temu solidnie mogę wszystko przygotować.
    Twoje kartki są piękne. Sama też lubię ogromnie religijne motywy. U Ciebie zawsze podziwiam ich wkomponowanie w całość pracy. Chrystus w kwiatach wygląda przepięknie.
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. U nas kończymy semestr z końcem stycznia. A ferie dopiero od 14 lutego:(

      Usuń
  31. Małgosiu- cudowne składaczki!!! Choć własciwie wpadłam z podziękowaniami za cudną karteczkę z życzeniami- Kochana, Ty zawsze o mnie pamiętasz! dziękuję z całego serca!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Podziwiam Twoje składaczki - są cudowne :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie no, Małgosiu nie wiem gdzie oko zawiesić tak piękne są Twoje składaczki🤩 Co jedna to bardziej śliczna i rewelacyjnie skomponowana!
    Buziaki ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudo, lubię takie w 3D. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Małgosiu nieustannie podziwiam Twoją kreatywność 🙂 kartki są przepiękne, co jedna to piękniejsza 🙂
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne wykonanie kartek, zachwycają w każdym detalu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne karteczki! Fajna forma tego składaczka, może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne i super wykonane prace,no i bardzo bogate.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne jak zawsze, potrafisz czarować papier;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne kolory i piękne wielkanocne grafiki. Składaczki wyszły Ci Małgosiu zachwycajaco piękne. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Małgosiu, jesteś niesamowita! Dopadł Cię chroniczny brak czasu? To ja się pytam, ile u Ciebie powstaje kartek, gdy masz czasu pod dostatkiem? :)
    Składaczki są przecudne, oglądam i podglądam z każdej strony, bo to nieprzeciętne geometryczne stwory. A do tego takie fascynujące. Dla mnie forma zupełnie nie znana, ale na tyle mnie zaciekawiłaś, że chętnie spróbuję się zaprzyjaźnić ze składaczkami. Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...