niedziela, 2 stycznia 2022

A po świętach… znowu kartki świąteczne

Witajcie, kochani w tym Nowym Roku!
Ledwie minęły jedne święta, a ja już myślę o kolejnych. Tym razem przed nami Wielkanoc i wielkanocne kartki dzisiaj Wam pokażę. Powstały one do zabawy u Ani – w tym roku dalej tworzymy na podstawie mapek, a w styczniu robimy kartki na Walentynki lub na Wielkanoc właśnie.


Tak zinterpretowałam pierwszą mapkę:


A tak drugą (choć te serca sugerowały bardziej Walentynki, ale myślę, że dałam radę):


Jeszcze kolaż:


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i jeszcze raz życzę samych dobrych dni w Nowym Roku,
Małgosia

66 komentarzy:

  1. Oczywiście że dałaś radę. Na Wielkanoc przecież tez moghą być serduszka. Obie kartki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne, szybko weszłaś w Nowy Rok
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa kartka z kurczakowymi serduszkami - fajne podejście do tematu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obie kartki.Świetna interpretacja obu mapek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu jak zawsze jesteś niezastąpiona. Witam Cię w mojej nowej zabawie. Cieszę się, że jesteś ponownie z nami. Twoje kartki jak zawsze są cudne i te serca w drugiej mapce jak najbardziej kojarzą się z Wielkanocą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze gotowa do pracy o każdej porze. Ledwo co się miesiąc zaczął, ja dopiero przeczytałam o zabawie na styczeń a Ty już wszystko masz gotowe i zaliczone. Piekne kartki Gosiu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki, byle do wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki! Z interpretacji mapki z serduszkami wyszłaś po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne obie Małgosiu. Cudne papiery!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kartki są śliczne, wspaniała interpretacja mapek.
    Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki Małgosiu. Mojemu sercu bliższa jest ta z motywem religijnym. Życzę aby nowy rok przyniósł dużo zdrowia, spokoju i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki.I ta wielkanocna i walentynkowa mnie zachwyciły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu prześliczne kartki! Bardzo podoba mi się ta z serduszkami! Idealnie pasują do Wielkanocy! Super to wymyśliłaś!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie zrobiłaś, może choć chwilę odczekam , by zrobić wielkanocne kartki

    OdpowiedzUsuń
  15. Super karteczki, ta pierwsza piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki zrobiłaś Małgosiu :)
    O takiej interpretacji drugiej mapki nie pomyślałam.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas tak szybko leci, że trzeba się już do Wielkanocy szykować :). Prześliczne karteczki. Serduszka to na każde święta pasują <3 Obie wyszły Ci wspaniale. Wszystkiego dobrego na ten rok. Dużo weny twórczej i spełniania marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne kartki! Życzę wspaniałego 2022 roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe sobie poradziłaś. Obie kartki są świetne. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna interpretacja mapek i oczywiście śliczne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki. Ta ze Zmartwychwstałym Jezusem jest niezwykła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu takie piekne kartki tworzysz, serduszka z kurczakami bomba, ja nie potrafię tak bogato zinterpretować tych mapek, mnie sie wciąż wydaje za duzo elementów 🤣🙈

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne kartki i bardzo ciekawe interpretacje. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam w Nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie bardzo mi sie podobaja. Sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dobrze móc do Ciebie zajrzeć i zobaczyć takie piękne prace :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...