środa, 5 stycznia 2022

Piękne kwiaty

Witajcie, kochani!
Od Jadziulki dostałam niedawno piękne papierowe kwiaty i dzisiaj pokażę Wam jak je wykorzystałam. Dwa trafiły na kartkę pop up, którą zrobiłam według tutorialu Agnieszki.





Na filmiku widać dokładniej jak kartka działa.


Kolejne dwa znalazły się na kartce z podziękowaniem dla wspaniałej i bardzo wspierającej pani doktor onkolog (nie pisałam o tym wcześniej, ale słynny rak - nieborak i na mnie zostawił swój znak; na szczęście okazał się niezłośliwy, za co Bogu niech będą dzięki. No i po raz kolejny dane mi było zetknąć się z lekarzem z prawdziwego powołania, Jakoś tak się układa, że tylu dobrych ludzi spotykam na swojej drodze…)




Pozdrawiam Was serdecznie, moi kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

 

78 komentarzy:

  1. Cudne kwiatuszki, wspaniale je wykorzystałaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Małgosiu w Nowym Roku, życzę dużo szczęścia i zdrowia. Czytam, że i Ciebie dotknęły przykre sprawy. Nowy rok, to nowy krok w lepsze jutro. Tak trzymajmy!
    Piękne karteczki, kwiatuszki dodały uroku. Czekam, aż te prawdziwe pojawią się w ogrodzie:) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anusiu. I ja czekam na prawdziwe kwiaty.

      Usuń
  3. Kartka sliczna a kwiatki są rewelacyjne.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadziulka jest cudowna, właśnie dziś oglądałam albumy Jej rączkami czynione.
    Małgosiu, aż mi dech zaparło, ale dzięki Bogu, że się wszystko dobrze wyjaśniło, wiesz jak jesteś mi bliska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. I Ty jesteś w moim sercu zawsze.

      Usuń
  5. Śliczna karteczka ) Razem z Toba cieszę się z dobrych wieści:) Oby innych nie było, dzielna z Ciebie babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, trochę mnie przytkało, jak przeczytałam na początku, Bogu dzięki, że dobrze jest Zdrowia w tym roku i dalej pięknych prac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tereniu. Myślę, że będzie dobrze...

      Usuń
  7. O jeju Małgosiu współczuję Ci trudnych chwil jakie musiałaś przeżywać czekając na wszystkie badania, ale cieszę się bardzo że skorupiak jest łagodny. Super że trafiłaś na taką lekarke, mało już takich ludzi a szkoda.
    Kartki piękne, a kwiatuszki Jadzi są cudne. Ściskam serdecznie i uważaj na siebie. Dużo zdrówka życzę 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. To czekanie było najgorsze. A i badania do przyjemnych nie należą. Ale takie jest życie...

      Usuń
  8. Śliczna kartka z niespodzianką w środku.
    Kwiatki cudne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka 🙂
    A kwiaty fantastyczne Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu Droga 💝 jestem z Tobą ♥️😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Karki cudowne, kwiaty przepiękne a Tobie życzę zdrowia i tylko takich wspaniałych ludzi wokół.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna kartka. Przepiękne zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne obie karteczki, kolory i kwiaty wspaniale dopasowane. Zdrowia Małgosiu nieustającego życzę😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście, kiwatuszki wyjatkowe a dołożone do Twoich karteczek, zrobiły swoje! Zdróweczka, Kochana,w Nowym Roku i na przyszłość!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu ,karteczki piękne !Jadziu robi przepiękne kwiaty już nie wspomnę o innych papierowych dziełach.Wiem co musiałaś przeżyć i cieszę się że wieści są dobre.Czasem trafi się na takiego lekarza ale raczej nieczęsto się zdarza.Życzliwe ,ciepłe podejcie potrzebne jest każdemu pacjentowi ale cóż....Moja p, onkolog ostatnio nawet nie zapytała jak się czuję -przykre to bardzo.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elżusiu. Moja pani onkolog sama do mnie dzwoniła, żeby mnie pocieszać i podać wyniki badań.

      Usuń
  16. Współczuję stresu przez jaki musiałaś przejść. Mimo choroby zawsze masz chęci i dobre słowo dla każdego. Cieszę się, że okazało się niegroźne.
    Pozdrawiam gorąco i buziaki przesyłam.

    PS. Kartki oczywiście piękne, podziwiam jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki cudowne. Dużo zdrowia dla Ciebie, cieszę się, że choroba okazała się niegroźna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, cieszę się bardzo, że choroba nie okazała się tą, której wszyscy się tak obawiamy. Życzę dużo, dużo zdrówka. Zadbaj o siebie najlepiej jak możesz.
    Kartki są piękne. Te kwiatuszki od Jadzi cudnie wyeksponowałaś. Filmik super ukazuje, jak życzenia się wyłaniają z kieszonki.
    Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Dbam o siebie, ale wszystko w rękach Bożych - co ma być, to będzie.

      Usuń
  19. Wspaniale wykorzystałaś kwiatki. Dobrze że już wszystko dobrze :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. A to zaskoczenie Małgosiu. życzę Ci przede wszystkim dużo zdrowia w Nowym Roku, oby wszelkie RAKI omijały Cię z daleka!!
    Kwiatuszki od Jadzi świetne i świetnie ja wykorzystałaś!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu,. Zaskoczyłam, wiem, ale nie chciałam wcześniej pisać i zatruwać innych swoimi lękami.

      Usuń
  21. Przede wszystkim dużo zdrowia Małgosiu!
    Karteczki piękne a i te kwuatuszki - cudeńka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna karteczka, Gosiu. Też mi serce szybciej zabiło, kiedy przeczytałam o onkologu i naprawdę szczerze się cieszę, że wszystko w miarę pozytywnie się skończyło. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Malgosiu, wspaniałe są te karteczki. Zawsze jak wpadam do Ciebie do podziwiam Twój talent i pozostałych blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu uff ze wszystko dobrze sie skonczylo, no i ciesze sie ze dobrze ludzie Cie otaczają 💚 a kartki przepiekne, te złote elementy w drugiej kartce dodają jej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu kochana nawet nie wiesz jak cieszę się, że ten paskudny nieborak okazał się niezłośliwy. Jesteś Aniołem więc i Anioły przyciągasz. Są jeszcze wspaniali lekarze i cieszę się, że ty na taką cudowną lekarkę trafiłaś. Karteczki piękne!!! Takie radosne, pogodne. Ja jutro idę do mojej cudownej pani doktor i również niosę jej własnoręcznie zrobiony prezent w podziękowaniu. Otoczyła mnie niezwykłą opieką w covidzie i podtrzymywała na duchu, że wszystko będzie dobrze...
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justysiu. To prawda - wbrew obiegowej opinii jest wielu wspaniałych, empatycznych lekarzy.

      Usuń
  26. Małgosiu dużo zdrówka, cudownie że jest ok. Kartki przepiękne i bardzo eleganckie. Uściski.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne i eleganckie kartki.Kwiatki od Jadzi dodały im uroku.
    Bardzo dużo zdrówka na cały rok i jeszcze więcej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze, że nieborak okazał się niezłośliwy. Dużo zdrowia życzę.
    Urocze kartki. Szczególnie podobają mi się kartki pop up.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj międzyświątecznie Małgosiu
    Cieszę się, że jest dobrze.
    Tym razem różowe cudeńka.
    Życzeń noworocznych nigdy za dużo, więc niech spełnią się Twoje życzenia i postanowienia, nawet te trudne do spełnienia

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosieńko cieszę się bardzo i oby ten horror sie juz dla Ciebie skończył. Żyj długo i ciesz się zdrowiem jak najlepszym, tego Ci życzę z całego serca. Karteczki obie piękne, kwiatuszki od Jadzi prześliczne. I wspaniale że trafiłaś na tak fajną Panią Doktor, ja takiego szczęścia w życiu nie miałam (i to kilka razy). W takiej chorobie najważniejsze jest pozytywne myślenie, ale jak słyszysz od lekarza, że nie ma dla Ciebie szans... to jak walczyć z chorobą? Na szczęście miałam ogromne wsparcie najbliższych i to pozwoliło wygrać. A ile było, jest czy będzie takich przypadków gdzie ludzie się poddadzą? A tak mnie jakoś dziś wzięło na refleksję, że nie jeden lekarz powinien się zastanowić co mówi i co robi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Liduś. Ja mam ogromne szczęście, że zazwyczaj trafiam na dobrych i empatycznych lekarzy. A to bardzo ważne, zwłaszcza w cięższej chorobie.

      Usuń
  31. Małgosiu, kartki są przepiękne!
    Ogromnie się cieszę, że wszystko skończyło się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kartka cudowna. Napracowalas sie Gosiu. Zycze Ci by rak trzymal sie od Ciebie z dala. Duzo zdrowia Kochana. Sa jeszcze dobrzy lekarze, tacy z prawdziwego zdarzenia. Niestety trudno na takich trafic.

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu kochana, nie cieszę się, że przyczepił się do ciebie nieborak :(, jednak cieszę się i to ogromnie, że nie jest złośliwy. Dużo zdrówka Ci życzę, samych dobrych myśli no i odpoczywaj. Piękne prace powstały.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne, bo kwiatowe, delikatne, eleganckie🌸💖
    Pozdrawiam cieplutko😃

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne kartki Małgosiu. Życzę Ci zdrowia. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Zarówno kwiaty od Jadzi i kartki z nich stworzone są piękne :-)

    Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że to tylko nowotwór łagodny. Czegoś takiego jak rak niezłośliwy nie ma, bo rak to potoczne określenie nowotworu złośliwego, z którym również miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. No wiem, ale tak potocznie się mówi:)

      Usuń
    2. Wiem, wiem, ale po co się stresować niewłaściwym określeniem? Tak mi się wymsknęło - przepraszam i jeszcze raz życzę dużo zdrowia :-)

      Usuń
    3. Ale nie ma za co przepraszać, kochana. W sumie to nie wiem, co dla ucha brzmi gorzej: czy rak, czy nowotwór. Oba niezbyt przyjemne:) Ale ważne, że stwór jest niezłośliwy.
      Buziaki.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...