sobota, 8 grudnia 2018

Ostatnie w tym roku kartkowanie z Anią


Witajcie, moi kochani!

Kolejny rok tworzenia kartek w zabawie u Ani dobiega końca. W grudniu dostaliśmy wolną rękę i mogliśmy wybrać sobie dowolne wytyczne z poprzednich miesięcy.


Postawiłam na bingo i zrobiłam cztery karteczki. Pierwsza z nich – okolicznościowa – powstała według wytycznych z czerwca (tekturka, napis wieloczłonowy, papier w kwiaty).


Kartki bożonarodzeniowe są dwie. Jedna według wytycznych z kwietnia (tekst, prostokąt, kolor biały, motyw religijny)…


… i druga również (tekst, prostokąt, kolor biały).


Jako ostatnia powstała kartka wielkanocna, tym razem według wytycznych ze stycznia (kościółek, napis, kwiat/roślina).




A oto wszystkie cztery delikwentki na portrecie zbiorowym.


Nie bez powodu ostatnia karteczka ma formę składanego pudełka. Ania poprosiła nas bowiem o zaprezentowanie swojej ostatniej pracy w towarzystwie pierwszej, która powstała na jej zabawę. Zaczęłam się bawić z Anią w maju 2016 roku (nie opuściłam od tej pory żadnego miesiąca) i wówczas jako pierwsza powstała kartka wielkanocna właśnie w tej formie.


Tak wygląda moja pierwsza i ostatnia kartka: obie wielkanocne, obie w formie „card in a box”. I z obu jestem całkiem zadowolona:)


Już z niecierpliwością czekam, co też Ania wymyśli dla nas w przyszłym roku. A tymczasem pozdrawiam Was najserdeczniej i życzę wspaniałego weekendu,

Małgosia

52 komentarze:

  1. Piękne wszystkie kartki :-) Zachwyciła najbardziej mnie ta z gwiazdą i pudełkowa, ale pozostałym też niczego nie brakuje :-)
    Masz już swój piękny,własny styl tworzenia i duże umiejętności, różnicy między kartkami z początku roku i tymi z końca nie ma. Ale z pewnością takie wspólne kartkowanie z Anią daje nam możliwość poznania szybciej nowych technik ( iryskowa, haft matematyczny ) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu przepiękne podsumowanie zabawy u Ani,kartki wszystkie śliczne,dopracowane w każdym calu :)
    Serdeczności Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kartki Małgosiu :) Szczególnie spodobała mi się ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki Małgosiu, a szczególnie spodobała mi się ta ze żłóbkiem.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace Gosiu a te Jzes Zmartwychwstały wśród tylu kwiatów jet niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są Twoje karteczki Małgosiu. Ujęła mnie ta z Jezuskiem - wzruszająca :)
    Wspaniałej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała tylko jedną wybrać to ...... to nie wiem którą bo wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko! Cała czwóreczka jest Prześliczna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna kartki Gosiu, bardzo podoba mi się ta z Jezusem w kwiatach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Cię Małgosiu ogromnie, dziś byłaś w moich modlitwach w godzinie łaski...

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu cudowne Twoja kartki , szczególnie w oko mi wpadła ta z białymi gwiazdami. bardzo mi się podoba. Szczególne podziękowanie za pierwsza i ostatnią kartkę, obie są rewelacyjne. Wcale mnie to nie dziwi , bo jesteś Mistrzynią w tym temacie
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie super karteczki, każda jedna ma w sobie to coś, ale najpiękniejsza jest ta z Jezusem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu ile Ty masz Moja Droga pomysłów na kartki :))) Za każdym razem zachwycają i ciesze się, że mogę je u Ciebie podziwiać :)). Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki! Fajne jest takie porównanie, pewnie bardziej chodziło o progres, ale oba Twoje boxy są równie piękne!
    Miłego dnia Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, piękne kartki i ta gwieździsta i ta z Jezuskiem. Pudełkowe rewelacyjne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu, bardzo imponująco wyglądają Twoje karteczki, każda jedna jest wspaniała i pięknie skomponowana. Móc podziwiać Twoje prace to czysta przyjemność :-) Ściskam i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wymiatasz Małgorzato! Pudełeczka na Wielkanoc zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od samego początku wiedziałam, że mamy tu do czynienia z mistrzem kartkowania. Piękne kartki wszystkie i nie wiem która wybrałabym jako te jedyną. Pozdrawiam Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne karteczki :) Wszystkie ! Ta pierwsza też :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealnie podsumowałaś całość a karteczki są przepiękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie kartki są świetne, ale te pudełeczka mnie chyba najbardziej zachwycają, może dlatego, ze nie mam odwagi spróbować, a i tak jak ite wszystkie formy mnie przerażają;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu. Spróbuj koniecznie, to naprawdę nie jest trudne.

      Usuń
  22. Każda praca jest wyjątkowo piękna, niepowtarzalna, taka Swiateczna. Podziwiam, pozdrawiam i życze Wesołych Świąt i Szcxęśliwego Nowego Roku. Niech marzenia się spełniają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne karteczki:) a Wielkanocne po prostu WOW:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poziom wykonania kartek iście mistrzowski - nic, tylko podziwiać i się zachwycać :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne karteczki! A te dwie ostatnie w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...